banner1 banner1 banner1

12.02.2013

Хведар Нюнька: Неўязны на радзіму, бо адкрыта выступаю супраць рэжыму 5

12:13, — Палітыка

Хведар Нюнька: Неўязны на радзіму, бо адкрыта выступаю супраць рэжыму

Кіраўнік Таварыства беларускай культуры ў Вільні не спадзяецца атрымаць адказ, чаму яму адмовілі ў візе ў Беларусь....




Каментары

пумба., 13:19, 12.02      -   +2   +  
кто пойдет? те кто на каенах и мл ездят.нет эти не пойдут .
Адказаць
795, 13:59, 12.02      -   +4   +  
Получается, что как народ, как нация мы находимся на стадии становления
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Блин, а мне кажется что уже на стадии вымирания......
Адказаць
призрак оперы, 14:42, 12.02      -   +6   +  
Всегда приятно видеть беларусские этнические и при этом интеллигентные лица. Хоть и не вживую. И знать, что хоть и вдали от Родины, но выжили ее патриоты, сохранили культуру (не только пролетарско-вясковую), мову сапраўдную.
Але Хведар трошкі не прав. Как народ и как нация мы находимся не в процессе становления, а в процессе уничтожения. Нас стирают как ненужную владельцу компьютера программу из памяти. Надо каждому ухватиться за какой-то свой маячок и сохраниться чтобы после избавления от колхозного совкового хозяина восстанавливать изначальные параметры: истинный облик своей Беларуси и беларусов.
Жаль, "прозорливые" змагары не заметили, что прос...ли 20 лет. Позволили лукаидеологии в лукашколе беспрепятственно вырастить поколение приспосабливающихся к созданной системе лукамольцев.
Когда будем САМИ взращивать беларусское поколение? И на чем? Каком учебном материале?
Р.Ѕ. Просьба "пророку" не[ме...]помогать своими обычными методами устрашения. Педагогического дара точно у него нет.
Адказаць
так себе, 20:15, 12.02      -   +1   +  
Держитесь, Хведар! Не распускайте нюни.
Адказаць
ваня, 20:22, 12.02      -   0   +  
"Батькивщина"-????

Адказаць
 

Напісаць каментар

E-mail не будзе апублікаваны

Каментар будзе апублікаваны пасля праверкі мадэратарам





Учора на сайце:

наведвальнікаў 307128
праглядаў 2224756

Папулярныя навіны

В Москве убит Борис Немцов (Видео) (203921)

28.02, 0:50, — Палітыка

Юрий Фельштинский: В Беларуси возможно устранение Лукашенко по афганскому варианту (101388)

24.02, 9:02, — Інтэрв'ю

У Менску джыпу са сцягам Наваросіі прабілі колы (73274)

25.02, 15:44, — Грамадства

Скандал на «Беларусьфільме»: супрацоўнікі абвясцілі байкот Парэчанкаву (73022)

1.03, 8:30, — Культура

Россия на финишной прямой. Включайте секундомер (72251)

28.02, 16:50, Юрий Фельштинский — Меркаванне

Более 50 тысяч москвичей вышли на Марш памяти Бориса Немцова (Видео) (65606)

1.03, 12:57, — Палітыка

Момант забойства Нямцова зняла камера відэаназірання (54789)

28.02, 22:56, — Расія

У Данбасе знікла найноўшая расейская ўстаноўка сакрэтнай сувязі (54593)

25.02, 11:47, — Украіна

Параўнанне коштаў: колькі цяпер каштуюць прадукты ва Украіне і Беларусі? (52775)

25.02, 12:03, — Грамадства

Беларускія ўлады хочуць цалкам заблакаваць незалежныя сайты (47047)

25.02, 11:06, — Палітыка

пн аў ср чц пт сб нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Старая версія сайта

Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь:

"Артыкул 34. Грамадзянам Рэспублiкi Беларусь гарантуецца права на атрыманне, захоўванне i распаўсюджванне поўнай, дакладнай i своечасовай iнфармацыi аб дзейнасцi дзяржаўных органаў, грамадскiх аб'яднанняў, аб палiтычным, эканамiчным, культурным i мiжнародным жыццi, стане навакольнага асяроддзя..."

Падпіска

       

Пакіньце Ваш e-mail: