banner1 banner1 banner1

12.02.2013

Хведар Нюнька: Неўязны на радзіму, бо адкрыта выступаю супраць рэжыму 5

12:13, — Палітыка

Хведар Нюнька: Неўязны на радзіму, бо адкрыта выступаю супраць рэжыму

Кіраўнік Таварыства беларускай культуры ў Вільні не спадзяецца атрымаць адказ, чаму яму адмовілі ў візе ў Беларусь....

Каментары

пумба., 13:19, 12.02      -   +2   +  
кто пойдет? те кто на каенах и мл ездят.нет эти не пойдут .
Адказаць
795, 13:59, 12.02      -   +4   +  
Получается, что как народ, как нация мы находимся на стадии становления
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Блин, а мне кажется что уже на стадии вымирания......
Адказаць
призрак оперы, 14:42, 12.02      -   +6   +  
Всегда приятно видеть беларусские этнические и при этом интеллигентные лица. Хоть и не вживую. И знать, что хоть и вдали от Родины, но выжили ее патриоты, сохранили культуру (не только пролетарско-вясковую), мову сапраўдную.
Але Хведар трошкі не прав. Как народ и как нация мы находимся не в процессе становления, а в процессе уничтожения. Нас стирают как ненужную владельцу компьютера программу из памяти. Надо каждому ухватиться за какой-то свой маячок и сохраниться чтобы после избавления от колхозного совкового хозяина восстанавливать изначальные параметры: истинный облик своей Беларуси и беларусов.
Жаль, "прозорливые" змагары не заметили, что прос...ли 20 лет. Позволили лукаидеологии в лукашколе беспрепятственно вырастить поколение приспосабливающихся к созданной системе лукамольцев.
Когда будем САМИ взращивать беларусское поколение? И на чем? Каком учебном материале?
Р.Ѕ. Просьба "пророку" не[ме...]помогать своими обычными методами устрашения. Педагогического дара точно у него нет.
Адказаць
так себе, 20:15, 12.02      -   +1   +  
Держитесь, Хведар! Не распускайте нюни.
Адказаць
ваня, 20:22, 12.02      -   0   +  
"Батькивщина"-????

Адказаць
 

Напісаць каментар

E-mail не будзе апублікаваны

Каментар будзе апублікаваны пасля праверкі мадэратарам

Loading...

          Новости партнеров


Loading...




Надвор'е ў Беларусі

   20.09   21.09 
Брэст Облачно+20
+9
Небольшая облачность+22
+13
Віцебск Ясно+18
+5
Солнечно+18
+10
Гомель Облачно+19
+8
Возможен дождь+18
+10
Гродна Возможен дождь+19
+7
Ясно+20
+12
Мінск Возможен дождь+18
+8
Небольшая облачность+18
+9
Магілёў Небольшая облачность+18
+6
Небольшая облачность+18
+10

Курсы валют Нацыянальнага банка

Валюта  20.09.14  21.09.14
EUR13 590,0013 590,00
USD10 540,0010 540,00
RUB274,00274,00

Меркаванне


За что они воюют?

За что они воюют?

Виктор Леденев

Котел Кирилла

Котел Кирилла

Дмитрий Дашкевич

Ціхі куток для старога дыктатара

Ціхі куток для старога дыктатара

Уладзімір Халіп

Кости для фрау Риббентроп

Кости для фрау Риббентроп

Александр Томкович

Выйсці на плошчу Міру

Выйсці на плошчу Міру

Наталля Радзіна



Учора на сайце:

наведвальнікаў 298181
праглядаў 1612683

Папулярныя навіны

Пуцін пагражае «ўзяць» за два дні Варшаву, Рыгу, Вільнюс і Бухарэст (80765)

18.09, 11:15, — Палітыка

Былы следчы пракуратуры: Шмат хто ў органах ведае праўду пра выкраданні (51192)

16.09, 10:35, — Інтэрв'ю

Адчуй розніцу: Патрыярх Філарэт у Львове і Кірыл у Краснаярску (51062)

16.09, 11:39, — Рэлігія

Філіп Брыдлаў: Расея пачынае «гібрыдную вайну» супраць Малдовы (48879)

16.09, 9:26, — Еўропа

Большая война еще впереди (48548)

13.09, 16:02, — Палітыка

Бунт в Вологодской области: россияне требуют вернуть беженцев из Донбасса обратно (43567)

15.09, 21:00, — Украіна

Краіны NATO пачалі перадачу зброі Украіне (40439)

14.09, 11:07, — Украіна

Тыя, хто не хацеў вучыць украінскую ва Украіне, вучаць башкірскую ў Расеі (40328)

14.09, 9:35, — Украіна

Террористы по ошибке уничтожили около 300 российских военных под Победой (34890)

13.09, 16:35, — Украіна

Под Мариуполем сгорела танковая рота Нижегородской мотобригады (34034)

17.09, 10:03, — Украіна

пн аў ср чц пт сб нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Старая версія сайта

Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь:

"Артыкул 34. Грамадзянам Рэспублiкi Беларусь гарантуецца права на атрыманне, захоўванне i распаўсюджванне поўнай, дакладнай i своечасовай iнфармацыi аб дзейнасцi дзяржаўных органаў, грамадскiх аб'яднанняў, аб палiтычным, эканамiчным, культурным i мiжнародным жыццi, стане навакольнага асяроддзя..."

Падпіска

       

Пакіньце Ваш e-mail: