banner1 banner1 banner1

12.02.2013

Андрэй Суздальцаў: Лукашэнка разлічвае на дапамогу сяброў-дыктатараў у выпадку ўцёкаў 11

15:50, — Палітыка

Андрэй Суздальцаў: Лукашэнка разлічвае на дапамогу сяброў-дыктатараў у выпадку ўцёкаў

Беларускаму дыктатару патрэбная страхоўка, таму экстрадыцыя Курманбека і Жаныбека Бакіевых кыргызскім уладам у бліжэйшы час немагчымая....




Каментары

***, 16:03, 12.02      -   +49   +  
У НЕГО ЕСТЬ СТРАХОВКА....ПУТИН! и НАЗАРБАЕВ!
Адказаць
Ага, 19:52, 12.02      -   +11   +  
Пабяжыць да сваіх лубянскіх гаспадароў,
Адказаць
VLD, 16:24, 12.02      -   +108   +  
Суздальцев, не надо только делать вид, что кремль здесь ни при делах. Стоило бы только путину скомандовать "выдать", и бакиев был уже давно перед судом. А так одна компания. И вы это всё понимаете. И понимаете, что объединяет диктаторов - страх перед будущим наказанием, хотя они считают себя живее всех живых.
Адказаць
113, 18:42, 12.02      -   +14   +  
Лука сильно подгадил Путину и Назырбаеву своим пируетом с Бакиевым.
У Москвы на Бакиева большой зуб был - за вменяемого Акаева, с которым бизнес шел неплохо
Адказаць
Ага, 19:53, 12.02      -   +6   +  
Разумее, але ніколі не скажа. Загаду не было.
Адказаць
Токарь, 16:33, 12.02      -   +66   +  
Надо саша бежать ой надо ! И чем скорее -тем лучше . Смывайся саша пока народ тебя не разорвал . Давай начинай собирай чемоданы и п...
Адказаць
белоруска 11, 16:41, 12.02      -   +50   +  
На службе у тнп множество экстрасенсов, денно и нощно работающих над укреплением здоровья и власти лучезарного. Так вот, в конце января умер один из, как мне охарактеризовали, самых сильных экстрасенсов Беларуси, пользовавший тнп.
Может ли это быть знаком того, что "сколько верёвочка ни вьётся"?
Жыве Беларусь!
Адказаць
БА, 17:24, 12.02      -   +24   +  
А как думают господа эксперты-прикажет ли он перед побегом взорвать плотину Минского моря и реализовать все те угрозы для Минска ,которые нам на Гражданской Обороне демонстрировали на плакатиках?????
Адказаць
мат, 20:11, 12.02      -   +12   +  
Не забывайте о" сюрпризе-подарке" в п. Сосны.
Адказаць
Sergey, 7:48, 13.02      -   +2   +  
Мне одному непонятно, как его может подстраховать человек, который, с учетом его возраста, уже приговорен пожизненно?
Адказаць
Петюня, 11:25, 14.02      -   0   +  
Какой побег? Товарищ Суздальцев..
Адказаць
 

Напісаць каментар

E-mail не будзе апублікаваны

Каментар будзе апублікаваны пасля праверкі мадэратарам



Курсы валют Нацыянальнага банка

Валюта  21.12.14  22.12.14
EUR13 320,0013 320,00
USD10 900,0010 900,00
RUB187,00187,00



Учора на сайце:

наведвальнікаў 254892
праглядаў 1335395

Папулярныя навіны

«Черная пятница» в Беларуси: Курс доллара - 14 150, евро - 17 400 (243070)

19.12, 12:33, — Эканоміка

Паніка ў Расеі: еўра вырас да 100 рублёў, даляр - да 80 (104375)

16.12, 15:43, — Эканоміка

Леанід Злотнікаў: Сапраўдная дэвальвацыя адбудзецца бліжэйшымі днямі (83597)

20.12, 8:25, — Эканоміка

Лукашэнка: Не трэба ахаць і вохкаць, рыхтуйцеся да Новага года і Калядаў (79799)

19.12, 14:55, — Грамадства

Фотафакт: «Зялёныя чалавечкі» у Менску (77695)

18.12, 18:52, — Палітыка

Доллар подскочил до Br11 500, в обменниках нет валюты (72145)

18.12, 16:08, — Эканоміка

Расея можа папрасіць Лукашэнку пакінуць пасаду (66262)

18.12, 15:51, — Палітыка

ААЦ закрыў папулярны сайт onliner.by (63574)

20.12, 17:52, — Палітыка

Российский политолог: Путин принял решение по Донбассу (57692)

17.12, 11:08, — Украіна

Политолог: У Путина началась агония. В бешенстве он может начать наступление на Киев (53079)

15.12, 22:09, Олег Соскин, kyiv.osp-ua.info — Украіна

пн аў ср чц пт сб нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Старая версія сайта

Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь:

"Артыкул 34. Грамадзянам Рэспублiкi Беларусь гарантуецца права на атрыманне, захоўванне i распаўсюджванне поўнай, дакладнай i своечасовай iнфармацыi аб дзейнасцi дзяржаўных органаў, грамадскiх аб'яднанняў, аб палiтычным, эканамiчным, культурным i мiжнародным жыццi, стане навакольнага асяроддзя..."

Падпіска

       

Пакіньце Ваш e-mail: