banner1 banner1 banner1

12.02.2013

Андрэй Суздальцаў: Лукашэнка разлічвае на дапамогу сяброў-дыктатараў у выпадку ўцёкаў 11

15:50, — Палітыка

Андрэй Суздальцаў: Лукашэнка разлічвае на дапамогу сяброў-дыктатараў у выпадку ўцёкаў

Беларускаму дыктатару патрэбная страхоўка, таму экстрадыцыя Курманбека і Жаныбека Бакіевых кыргызскім уладам у бліжэйшы час немагчымая....




Каментары

***, 16:03, 12.02      -   +49   +  
У НЕГО ЕСТЬ СТРАХОВКА....ПУТИН! и НАЗАРБАЕВ!
Адказаць
Ага, 19:52, 12.02      -   +11   +  
Пабяжыць да сваіх лубянскіх гаспадароў,
Адказаць
VLD, 16:24, 12.02      -   +108   +  
Суздальцев, не надо только делать вид, что кремль здесь ни при делах. Стоило бы только путину скомандовать "выдать", и бакиев был уже давно перед судом. А так одна компания. И вы это всё понимаете. И понимаете, что объединяет диктаторов - страх перед будущим наказанием, хотя они считают себя живее всех живых.
Адказаць
113, 18:42, 12.02      -   +14   +  
Лука сильно подгадил Путину и Назырбаеву своим пируетом с Бакиевым.
У Москвы на Бакиева большой зуб был - за вменяемого Акаева, с которым бизнес шел неплохо
Адказаць
Ага, 19:53, 12.02      -   +6   +  
Разумее, але ніколі не скажа. Загаду не было.
Адказаць
Токарь, 16:33, 12.02      -   +66   +  
Надо саша бежать ой надо ! И чем скорее -тем лучше . Смывайся саша пока народ тебя не разорвал . Давай начинай собирай чемоданы и п...
Адказаць
белоруска 11, 16:41, 12.02      -   +50   +  
На службе у тнп множество экстрасенсов, денно и нощно работающих над укреплением здоровья и власти лучезарного. Так вот, в конце января умер один из, как мне охарактеризовали, самых сильных экстрасенсов Беларуси, пользовавший тнп.
Может ли это быть знаком того, что "сколько верёвочка ни вьётся"?
Жыве Беларусь!
Адказаць
БА, 17:24, 12.02      -   +24   +  
А как думают господа эксперты-прикажет ли он перед побегом взорвать плотину Минского моря и реализовать все те угрозы для Минска ,которые нам на Гражданской Обороне демонстрировали на плакатиках?????
Адказаць
мат, 20:11, 12.02      -   +12   +  
Не забывайте о" сюрпризе-подарке" в п. Сосны.
Адказаць
Sergey, 7:48, 13.02      -   +2   +  
Мне одному непонятно, как его может подстраховать человек, который, с учетом его возраста, уже приговорен пожизненно?
Адказаць
Петюня, 11:25, 14.02      -   0   +  
Какой побег? Товарищ Суздальцев..
Адказаць
 

Напісаць каментар

E-mail не будзе апублікаваны

Каментар будзе апублікаваны пасля праверкі мадэратарам





Учора на сайце:

наведвальнікаў 349403
праглядаў 2102797

Папулярныя навіны

Юрий Фельштинский: В Беларуси возможно устранение Лукашенко по афганскому варианту (88784)

24.02, 9:02, — Інтэрв'ю

У Менску джыпу са сцягам Наваросіі прабілі колы (68565)

25.02, 15:44, — Грамадства

Працоўныя МАЗа масава звальняюцца з прадпрыемства (65935)

22.02, 8:48, — Грамадства

Бойцы «Донбасса» показали, что они делают с пленными боевиками (59067)

21.02, 21:22, — Украіна

Частковы поспех ІП: указ аб тэхрэгламенце адкладзены да 1 чэрвеня (56005)

21.02, 9:19, — Грамадства

Новая падатковая пастка для беларусаў (51918)

23.02, 8:50, — Грамадства

У Данбасе знікла найноўшая расейская ўстаноўка сакрэтнай сувязі (51693)

25.02, 11:47, — Украіна

Параўнанне коштаў: колькі цяпер каштуюць прадукты ва Украіне і Беларусі? (48638)

25.02, 12:03, — Грамадства

Беларускія ўлады хочуць цалкам заблакаваць незалежныя сайты (46140)

25.02, 11:06, — Палітыка

Беларускі спецназавец з «ДНР»: Супраць нас ваююць тысячы беларусаў (44450)

21.02, 12:39, — Грамадства

пн аў ср чц пт сб нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28

Старая версія сайта

Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь:

"Артыкул 34. Грамадзянам Рэспублiкi Беларусь гарантуецца права на атрыманне, захоўванне i распаўсюджванне поўнай, дакладнай i своечасовай iнфармацыi аб дзейнасцi дзяржаўных органаў, грамадскiх аб'яднанняў, аб палiтычным, эканамiчным, культурным i мiжнародным жыццi, стане навакольнага асяроддзя..."

Падпіска

       

Пакіньце Ваш e-mail: