banner1 banner1 banner1

4.02.2013

День рождения Тадеуша Костюшко 16

12:42, — История

День рождения Тадеуша Костюшко

Национальный герой Беларуси, Польши и США родился 4 февраля 1746 года в фольварке Меречевщина около местечка Коссово....




Комментарии

ПИНГВИН, 12:49, 4.02      -   +43   +  
Слава герою!
Ответить
вал, 13:26, 4.02      -   +22   +  
земля наша по праву может гордиться великими людьми, теми кто по праву могут называться гордостью и совестью нации, теми кто прославил нашу родину, надеюсь и верю, что и в наше время будет такой человек, за которым пойдем все мы
Ответить
Віктар Малочка, 13:46, 4.02      -   +27   +  
"Той, хто вызваліцца сам-будзе вольны. Каго вызваляць - возьмуць у палон". Мне здаецца гэта аб большасці сягонняшніх беларусау, якія і не разумеюць, ці яны вызваліся, ці іх вызвалілі, калі і ад каго. Яны не хочуць помніць ні сябе, ні своіх Герояу. Слава тым героям ВКЛ, Беларусі, якія вызвалялі сябе і другіх, Слава Касцюшку, Слава усім хто загінуу за свабоду Роднага Краю!!!
Ответить
Без имени, 13:48, 4.02      -   +26   +  
Интересно!вот как и всегда, московская орда задушила количеством !!!ну а что, бабы еще нарожают!а ведь в след году 2е круглые даты :) начало восстания 1794 и 1514 Оршанская битва:)отпразднуем?! ЖЫВЕ БЕЛАРУСЬ !
Ответить
Я, 14:02, 4.02      -   +1   +  
Так россияки и маневры до сих пор так планируют - разложил картошки на столе в одном порядке, разложил картошки на столе в другом порядке. В результате сам ничего не понял, махнул рукой и сказал сам себе - бабы еще нарожают, да и русское авось никто не отменял.
Ответить
Хітры Ліс, 13:49, 4.02      -   +25   +  
А вось так пішуць пра нашага героя немцы:
(пачатак артыкулу пра Касьцюшку, з нямецкай газэты 1814 года):

"Галерэя самых важных сучасьнікаў.

Касьцюшка (Тадэвуш), апошні вярхоўны галоўнакамандуючы Полськай Рэспублікі, адзін з найвялікшых мужэй нашага часу. Таленты палкаводца, адвага, і больш за ўсё: чалавечнасьць, любоў да айчыны, строгая справядлівасьць і чысьцейшая бескарыслівасьць ставяць яго высока сярод яго сучасьнікаў і ў вачах нашчадкаў. Смелы і ўпарты ў сваіх аперацыях, цьвёрды і разважлівы ў шчасьці, спакойны і годны ў няшчасьці, такі ж актыўны, як і ашчадны ў гандлі, верны Праву, Праўдзе, Волі і Айчыне, перажыў ён той выпадак, каб зараз (у 1814м годзе) спадзявацца на яго аднаўленьне і пагадніць лёс з сабою. ..."
Ответить
rem, 14:41, 4.02      -   +13   +  
Слава Вялікаму сыну Беларусі ... ! Пакуль з намі вобразы Касцюшкі і Каліноўскага ў нас усе шанцы зноў стаць свабоднымі людзьмі ... пакуль над намі "закат над балотам" вісіць як домоклов меч і забівае ў нас усё чалавечае мы будзем памятаць аб Героях і попел іх будзе стукаць у нашых сэрцах і гэта прывядзе да перамогі нашага вольнага Духа ...
Ответить
Огинский, 15:20, 4.02      -   +11   +  
За нашу и вашу Свободу!
Ответить
123, 15:25, 4.02      -   +19   +  
в ПАМЯТЬ этого ВЕЛИКОГО БЕЛОРУСА поляки насыпали КУРГАН под Краковом и поставили много памятников . А на Родине ГЕРОЯ благодаря рОССИЙСКОМУ давлению о нем почти забыли..... стыдно и больно за нас.
Ответить
Перун, 23:28, 8.02      -   +1   +  
Апошні вярхоўны галоўнакамандуючы ПОЛСЬКАЙ Рэспублікі
Ответить
Вадим, 16:04, 4.02      -   +8   +  
Не менее Великий патриот своей Отчизны!
Ответить
Сергий, 21:03, 4.02      -   -7   +  
какой хороший царский режим - 2 раза отпустил героя!
Ответить
Max, 9:37, 5.02      -   +1   +  
Отпустил Павел Первый, который восхищался Костюшко, звал его служить России. Тот отказался, вернул ему подаренные деньги... Павел обиделся, пожалел о своем решении, но поздно-Тадеуш уже в Париже...
Ответить
Сергий, 21:34, 4.02      -   +1   +  
ДР Шимона Перского будем отмечать? недалеко от Воложина родился и хоть никак не отметился в борьбе с русскими в Беларуси и вне ( большой минус), но для своего народа сделал немало!
Ответить
Vadim Ktavtsov, 0:13, 5.02      -   +3   +  
Трагичны лес герояу Радзимы. Гибнуць ад рук иназемных забойцау, ци мруць забытыя саайчынниками у замежжы.Хто за кратами, хто у эмиграцыи. Божа, за што!?
Ответить
Задолбали эти троли!, 9:26, 5.02      -   +4   +  
Троль, при чем здесь Шимон? Может и Марка Шагала тогда в "не наши" записать?
Ответить