21 верасня 2020, панядзелак, 17:15
Сім сім, Хартыя 97!
Рубрыкі

Адразу пяць беларускіх прапагандыстаў звольніліся з дзяржаўных СМІ

41
Адразу пяць беларускіх прапагандыстаў звольніліся з дзяржаўных СМІ

Сярод іх - журналісты «Беларусь 1», СТВ, Першага канала беларускага радыё.

У святле навін аб масавых пратэстах, якія праходзяць па ўсёй краіне вось ужо больш за тры дні, беларускія прапагандысты пачынаюць сыходзіць з дзяржаўных тэлеканалаў і радыёстанцый. Толькі за ўчора і сёння звольніліся пяцёра супрацоўнікаў, сярод іх - журналісты «Беларусь 1», СТВ, Першага канала беларускага радыё. Некаторыя пішуць пра свой сыход у сацыяльных сетках, піша tut.by.

Яўген Перлін, вядомы як вядоўца перадач «Макаёнка, 9» і «Добрай ранiцы, Беларусь!», а таксама як голас беларускай версіі «Еўравізія», задаўся ў сябе ў Facebook пытаннем: «Што стала з маёй Беларуссю?». Адказам на яго стала рашэнне сысці з тэлеканала «Беларусь 1».

- Я на тэлевізіі ў жывых эфірах працаваў з 2009 года. Навіны, «Добрай ранiцы, Беларусь», «Еўравізія» (і дарослая, і дзіцячая). І праект, пра які мараць многія, - уласнае вячэрняе шоў, якое мы здымалі два сезоны. 70 выпускаў. Мы запрашалі цудоўных зорак і маладых беларусаў, давалі ім магчымасць спяваць ужывую, весяліліся ў інтэрактывах. І «Макаёнка, 9» я ствараў з нашай камандай толькі дзеля ЭМОЦЫІ нашага гледача.

Цяпер ні адзін з забаўляльных праектаў не выклікае тую эмоцыю, дзеля якой яны задумваліся. Я вырашыў, што мой сённяшні эфір на «Беларусь 1» быў апошнім. На гэтае рашэнне ніхто не паўплываў, я прыняў яго сам», - напісаў Яўген.

Учора пра звальненне паведаміў вядоўца АТН Сяргей Казловіч. Ён называе рашэнне самастойным і гатовы да пошукаў новай працы.

- Гэта [тэлевізія] была дзіцячай марай, якой я прысвяціў дзесяць гадоў. Пачынаючы з відэамантажу на АНТ і заканчваючы жывымі эфірамі на «Беларусь 1». Праца ў кадры для мяне заўсёды будзе ў задавальненне. А вось у студыі АТН я ўчора [10 жніўня] сядзеў апошні раз.

Дзень таму вядоўца СТВ Таццяна Бародкіна напісала ў сябе ў Facebook, што ні яна, ні яе дзеці больш не змогуць усміхацца з экрана тэлевізара. Разам са сваімі дочкамі Таццяна вяла ранішнюю перадачу на дзяржаўным тэлеканале.

- Віншуем краіну з «выбарам»! Нават цяпер, калі «выбар» ужо зроблены, я не баюся, і вы не бойцеся. Не пазбаўляйце будучыні нашых дзяцей!

Паводле інфармацыі некалькіх крыніц tut.by, сёння заявы аб сыходзе напісалі работнікі Першага канала беларускага радыё. Гэта вядучы перадачы «Радыёфакт» і іншых Аляксандр Шустэр і Таццяна Філіпчанка з навінаў.

Былы вядоўцы АНТ Дзмітрый Кахно звярнуўся з адкрытым лістом да калегаў, якія яшчэ працуюць на беларускай тэлевізіі. Шоўмэн заклікае не баяцца тых, хто «не можа нармальна спаць па начах», і «зрабіць крок, без скандалаў і гучных заяў», гэта значыць звольніцца. Дзмітрый абяцае, што асабіста заступіцца за кожнага з іх.

- Я ведаю дзясяткі выдатных людзей на БелТВ. Вы выдатныя людзі. Вы не для гэтага дзесяцігоддзямі працуеце на тэлевізіі. Нават калі вы ўжо называлі чорнае белым, мы прымем вас і скажам вам дзякуй за ваш учынак.

Вядоўца пералічыў адрасатаў свайго ліста. Гэта «Юра Ярошык, Ілля Конанаў, Аляксандр Сярэбранікаў, Арцём Рыбакін, Ганна Апсіт, Дыяна Робертаўна, Вольга Багатырэвіч, Марына Грыцук, Вера Карэтнікава, Андрэй Макаёнак, Даша Бігун, Саша Каштанава, Юра Цароў, Сяргей Лапкоўскі, Юра Вашчук, Віталік Карпанаў, Вольга Рыжыкава і нават Жэня Перлін».