19 апреля 2024, пятница, 19:05
Поддержите
сайт
Сим сим,
Хартия 97!
Рубрики
Комментарии 94
+351 +
Алег, 12:55, 17.02

Пока у власти колхозник (в плохом смысле этого слова, просьба труженикам села не обижаться) БЫДЛО будет в почёте, печально.

Ответить
+55 +
От речи посполитой, 13:51, 17.02

У точку!!!

Ответить
+146 +
нг, 15:11, 17.02

Не удивлюсь, если беларусов в Беларуси будут скоро избивать тутэйшыя русские за то, что они беларусы...Фашистская философия только русского мира...

Ответить
+109 +
е6у5566, 15:10, 17.02

За свой язык, на своей родине и пострадали...Ужас колхозного строя...Трасянка отдыхает...До чего довели народ эта власть и бывшая советская...

Ответить
+114 +
Про язык, 15:49, 17.02

Летела из Европы в Минск. Возле меня сидела семья и говорила только на беларусском. Они и сомной разговаривали тоже на беларуском. Я отвечала по русски т к уже давно забыла беларусский язык. НИКАКИХ ПРОБЛЕМ. Это были милые люди. Я не собираюсь учить беларуский (т к мне выгодней сейчас учить английский) НО Я С УВАЖЕНИЕМ ОТНОШУСЬ К ТАКИМ ЛЮДЯМ И ЧИСТАЯ БЕЛАРУСКАЯ МОВА МНЕ ПРИЯТНА. НЕ знаю что за быдло там они встретили на этой колхозной свадьбе. А вообще я давно заметила что быдло нужно оттсебя изолировать и не ходить на их свадьбы/ДР/ похороны и т д. Быдло всегда останется быдлом пока само не захочем измениться к лучшему

Ответить
+8 +
Фома, 19:54, 17.02

Труженики села - это крестьяне. А колхозники - это местная вата. Чарко-шкварочники.

Ответить
+22 +
Дзяніс Бачурын, 20:45, 17.02

Я па нацыянальнасьці напалову так званы рускі . Бацька і яго бацькі былі характэрныя па знешнасьці рускія : нос з бульбінкай на канцы , рост невялікі-сярэдні, юмар з частымі мелкімі здзекамі, асабліва за спіною. Пішу "так званы рускі" ,бо маскалей у іх мясцовасьці ня любяць ( Белгародская і Варонежская вобласьць ) і крыўдзяцца, калі іх так называюць. У вёсцы Нікітаўка, якая знаходзілася непадалёк ад мяжы Белгародскай і Варонежскай абласьцей РСФСР, дзе жылі мае дзядуля і бабуля ,бліжэйшыя суседзі дзяліліся так : тры дамы ,якія на маё дзяцінства размаўлялі на чыста ўкраінскай мове ,але іх дзеці вымушаны былі вучыцца ў рускамоўнай школе, і дзве сям'і так званых рускіх, то ёсьць 3/2. Так што межы Украіны ідуць нашмат далей у рашку, чым думае путлер ,бо маскаль тым і адрозніваецца ад нармальных людзей, што сам хлусіць і прыдумляе казкі, а потым у гэтыя казкі сам і верыць, і гэта не гіпербала, так і ёсьць на самой справе.
Нарадзіўся я ў Краматорску на Данбасе, куды бацькоў пасля інстытуту адправіла працаваць сэсэсэрыха.
Маці карэнная беларуска , месца нараджэння - вёска на мяжы Клецкага і Нясвіжскага раёнаў .
У сям'і мае бацькі ўсё жыццё размаўляюць на чыста расейскай мове .
Нашу любімую мною чыстую ліцьвінскую мову я пачуў першы раз у шэсць гадоў .Вучыўся я ў рускамоўнай гарадской школе ў Беларусі пасьля пераезду з Данбасу . У школе родная мова выкладалася чамусьці ня з першага класу , а (калі я не памыляюся) з трэцяга . Мае першыя крокі размаўляць на мове краіны, ў якой я жыву пачаліся недзе ў 36 гадоў. Жонка, у якой бацька ўсё жыццё размаўляе на чыстай ліцьвінскай мове, спачатку смяялася з мяне, бо выходзіла надта смешная каверканая блытаніна , але вада камень точыць. І зараз я, які пачаў размаўляць і пісаць на мове РОДНАЙ мне БЕЛАРУСІ-ЛІТВЫ ўсяго ліш тры з паловай гады таму назад, пішу вам коменты на гэтай мове, а вы ,нарадзіўшыся і пражыўшы тут, ня можыце напісаць якісьці мелкі комент на гэтай мове ???!!! Гэта верх абыякавасьці да сваіх ДЗЯДОЎ гэтай краіны .
Вы канешне знойдзеце сабе апраўданні, бо ў такіх, як вы самакрытыкі няшмат, але спытайце самі сябе, даруюць лі вам вашыя продкі, якіх знішчалі маскалі цэлымі гарадамі (горад Казіміж,напрыклад)???!!!
Усё проста : слоўнік каштуе нядорага, ў любой Windows ёсьць беларуская мова (спытаўце сяброў, як настроіць)- настраіваецца цягам 15 секунд, у сотавых тэлефонах нашая мова ёсьць - прыводжу прыклад - Nokia 301 Dual SIM (каштуе нядорага - паўтары гады таму эквівалентна 100$)- уся менюшка і шрыфт на роднай мове.
І ня трэба палохацца бязглуздых і бязкультурных пытанняў вашых знаёмых аб тым , чаму вы пачалі размаўляць на іншай мове , а да гэтага размаўляў на расейскай , прыдумайце некалькі ўніверсальных адказаў для дурней .
Трэба пераўтварацца з малпы ў чалавека, дзеля таго і жывем.
Міцкевіч, якога любіў перакладаць Пушкін, пачаў сваю вершаваную кнігу "Пан Тадэвуш" (па аб'ёму болей "Анегіна" у некалькі разоў) са слоў : "Літва,-Бацькоўскі край , ты, як здароў'е тое : ня цэнім , калі ёсьць , а страцім - залатое" . Бывайце здаровы ( на голаву ).

Ответить
-6 +
EU, 22:02, 17.02

Дзяніс Бачурын,
Я не буду с вами спорить,я вас полностью поддерживаю,вы молодец!!!
Но я все же за несколько языков,как в Швейцарии,Бельгии,Канаде!
Я не изучал белорусский язык,учился в русскоязычной школе,моя бабушка говорила на белорусском,я люблю этот язык! Но все же,у нас более половины населения говорит на русском,польском,украинском,иврите...
Нам все таки наверное никуда не деться от огромного восточного соседа,пока еще от нашего пересидента,мы еще не готовы,как Польша провести шоковую терапию и присоединится к ЕС,мы даже не такие смелые как украинцы.
В будущем возможно у нас белорусский должен будет стать единственным гос.языком,но наверное не сейчас,время пока еще не пришло.

Ответить
+1 +
тактика копирования ников, 12:43, 18.02

У вас - не пришло, а у нас - пришло

Ответить
0 +
BY - рачная стронга (RU - речная форель), 1:35, 18.02

Так Саша же - сам прокацапский совок.

Ответить
+249 +
Иван, 12:57, 17.02

А кто эти брачующиеся по национальности? Если белорусы, то в чём их белорусскость? Колхозные лохи одним словом, малограмотные необразованные ничтожества, не помнящие родства, быдлорусы.

Ответить
+257 +
Сергей Малолеткин, 12:57, 17.02

Что тут удивляться? Давно всех своих знакомых рассортировал на поклонников русского фашизма и противников. Надо же знать, кто в каких окопах будет сидеть...

Што было, то ведаем, а што будзе, то угледзiм...

Ответить
+80 +
ДАНИИЛ, 12:59, 17.02

Началось - уже И в БЕЛАРУСИИ...

Ответить
+223 +
лекс, 13:00, 17.02

Если так называемый президент - быдло, то и выращивает таких-же как сам - быдлоидов.

Ответить
+29 +
Счетчик, 13:23, 17.02

Прошли 80% приближаемся к 90.Так держать.

Ответить
+124 +
223, 13:01, 17.02

Вот так потихоньку , помаленьку и потеряли страну на радость правителю.

Ответить
+2 +
!!!, 20:37, 17.02

Уверяю Вас!!! Не потеряли!!!!

Ответить
+151 +
ltl, 13:01, 17.02

К сожалению только так можно отстоять право разговаривать на родном языке - подкрепляя огнем и мечом, все остальное - не уживется в наши времена. Молодцы, что отстаивали свою позицию, а тем людям, если их можно причислить к людям в принципе должно быть стыдно, в нормальной стране их бы привлекли по закону о дескриминации, но че уж говорить, мы ж беларусы - мирные русы...тьфу, противно.

Ответить
+239 +
...., 13:02, 17.02

А почему никогда не сообщются фамилии и имена избивавших? Осиповичи должны знать своих идиотов. И мне всё время интерестно, эти люди вообще знают в какой стране они живут?? В Россиюшку пусть уезжают.

Ответить
+126 +
Шитс, 13:27, 17.02

Осиповичи енто забитая глухомань,где половина аборигенов еще не знает,что ссср развалился,а по Марсу марсоход бегает:))

Ответить
+49 +
житель Осиповичей, 14:37, 17.02

Осиповичи такаяже глухомань как и 95% всех городов нашей страны . И я уверяю вас большенству Осиповчан сейчас стыдно за таких вот , кадров, это скорее еденичный случай раньше ни когда не слышал о гонениях белорусскоговорящего населения. в семье не без уродов конечно. И да мы незнаем , что СССР развалился , то что название поменялось знаем , а жизнь вроде всё таже !!!!

Ответить
-30 +
галя, 14:41, 17.02

А вот сейчас ты больно говоришь! За оскорбление можно и в Шитс получить. Хорошие люди живут везде, правда их очень мало.

Ответить
+11 +
Евгений, 16:21, 17.02

Есть мнение, что всё как раз наоборот. Просто плохие люди более активные и наглые, что ли.

Ответить
+30 +
Пани, 17:06, 17.02

После Плошчы был какой-то ролик про активиста из Осипович. Он рассказывал, как местные ватники плевали ему в спину на куртку. Поэтому я не удивлена, услышав про Осиповичи.

Ответить
+127 +
Л.Геніюш, 13:02, 17.02

Лучынай гасне наша мова,
Чужая лагерам гарыць.

Ответить
+188 +
Буч, 13:03, 17.02

Ну руководитель страны по телевизору сказал - что все мы русские люди, а быдло деревенское все восприняло буквально. А по факту очень жаль, такой глубокой уровень деградации нашего общества. Я с каждым днем убеждаюсь, что в Европу нам нельзя с таким багажом дураков. Будет стыдно.

Ответить
+135 +
khgfd, 13:04, 17.02

вот что телевизор с людьми делает

Ответить
+149 +
Язэп, 13:06, 17.02

А чаго ячшэ можна чакаць ад калгасных мазгоў насычанных расейка-фашысцкай тэлевізійнай прапагандай? Канечне "БНФ", "пятая калонна", "ворагі народа". Калі нават кіраўнік краіны афіцыйна кажа: "размаўляйце на беларускай мове дома", "беларуская мова бедная", "моўнае пытанне ў краіне зачынена". Што гэта як не натуральный этнацыд?

Ответить
+57 +
Тамара, 13:07, 17.02

Жуть ! Можно в чём угодно убедить
Целую страну наверняка
Если дух и разум повредить
С помощью печатного станка!!
И . Губерман.
Пропаганда в действии!!!

Ответить
+187 +
осиповичи прославились, 13:08, 17.02

Суть русского мира - ненависть ко всем народам.
Представители русского мира, как правило - люди с низким интеллектуальным уровнем, с плохим образованием, с плохой наследственностью, любят алкоголь.

Ответить
+160 +
Сергей, 13:08, 17.02

Расскажу историю как я был из Миснка приглашел на свадьбу в Осиповичи))) Уже в ЗАГСЕ многие гости нажрались так, что им было глубоко пофигу зачем и куда они приехали... В самом ЗАГСЕ пьяные гости отливали издалека в умывальник, а не в унитаз. На крыльце во время фотографирования веселый парень не хотел держать строй, а показывал рожки и факи над головой отца жениха, а потом и вовсе убежал раздавать поджопники детям, собирающим свадебные (а значит чужие) конфеты!!! После этого во время перекура гостю разорвала ногу собака, получив кулаком по морде, на что гость не особо обратил внимая и пошел танцевать с дамами дальше))) Это была самая прикольная свадьба на которой я был! Так что едешь в Осиповичи на свадьбу - будь готов ко всему... И не дай Бог тебе заговорить по-английски!

Ответить
+3 +
Гость на этой свадьбе, 21:21, 17.02

Уважаемый Сергей! В Минске писают и какают за углами поболе Осипович. Тётя невесты, как раз, приехала из пристольного града Минск. И как ты определил, что писающий в умывальник гость на вашей свадьбе житель Осипович, а не житель иного города?

Ответить
+94 +
ixs333, 13:08, 17.02

мне бы очень хотелось увидеть этот электорат вспухшим от голода и ползущим к урнам

Ответить
+55 +
Вика, 13:48, 17.02

и знаете что они скажут что Америка виновата... северная корея, ребята? Хотя мне людей в северной корее жалко. Они уже родились в лагере и не могут выбирать или выюирать им приходится между жизню и смертью, нет жоступа ни к чему. И благодарить должны рашку и за ядерное оружие и за друга который не даст им вырваться из этого лагеря.
А вот таких русских и беларусов у которых есть доступ у интеренету и тп не жалко. Наверное это выведенная гыбишниками новая тупая и агрессивная порода людей ... к сожалению... так кажется

Ответить
+66 +
Странник, 13:09, 17.02

Русский мир и цивилизованность какая это все же химера!!! Вот истинное лицо "русского мира"!!! Любуемся!!!

Ответить
+48 +
Николай М., 14:23, 17.02

Порычать и поблевать,
Люд невинный пострелять,
На костях устроить пир -
Вот такой он Русский мир.

Ответить
+85 +
NNN, 13:10, 17.02

Ваты и у нас немало. Агрессивность ваты поддерживается официальной пропагандой, поскольку такую вату удобно использовать, например, в боевых действиях

Ответить
+160 +
клон , 13:15, 17.02

Такое белорусы сделать не могли. На такое способны только москальские осадники. Всякой наволочи за время СССР к нам немало притащилось. Вот они и есть самая настоящая 5 колонна. А вообще, это просто непостежимо. Белорусов избивают за их родной язык в их же родной стране. Даже при немцах такого не было.

Ответить
+94 +
Ирина, 13:39, 17.02

Вы не правы. Полно так называемых рускоязычных беларусов, для которых родная мова- враг. Спасибо власти за это. Я сама была на свадьбе в Минске, где многие гости поздравляли молодых на роднай мове. Было потрясающе. Трэба усiм нам, беларусам, ведать родную мову. Кожны сам прыдзе да такой думкi.

Ответить
+43 +
Ага, 13:42, 17.02

Маскальскія фашысты даўно пераплюнулі нямецкіх, нават па колькасці забітых беларусаў. Дастаткова ў Курапаты прайсціся і пабачыцбь на свае вочы. Беларускім маладзёнам мой пэрсанадьны рэспект. Шкада мяне там не было ... было б акупантам вясельле ...

Ответить
+109 +
сима, 13:15, 17.02

Кроме как ПОЗОР , и всеобщее ПРЕЗРЕНИЕ ,ничего не скажешь!

Ответить
+53 +
Мама, 13:18, 17.02

Не могу писать на роднай мове-нету её в меню телефона. Но и молчать НЕ МОГУ! Вот же уроды, прости, Господи! Дожили мы, люди, что скоро у себя же дома будем бояться слово на родном языке сказать и подумать. Себя бояться будем... Куда катимся?

Ответить
+67 +
QQQ, 13:19, 17.02

Уважаемые Марина и Виталий, давайте уж фамилии этих руссоманьяков сюда - город маленький и мы их хорошенько прокатим!!!

Ответить
+19 +
Виктор, 13:25, 17.02

Поехали к ним на выходные, поговорим с ними на их языке:попьём самогонки, потискаем их девок, разберём забор и подерёмся на штакетниках, на прощанье наблюём на ступеньках.

Ответить
+62 +
я, 13:28, 17.02

это первые звоночки -скоро очень скоро объявят борьбу с белорусскоязычным народом и будет как в Украине -бандеровцы -у нас- бнфовцы и в москве будут набирать добровольцев освобождать русскоязычное население

Ответить
+65 +
EU, 13:30, 17.02

Эти гости--дебилы! В Беларуси,где бы я не был везде любят белорусский язык...,хотя на той свадьбе я не был.
Вчера смотрел программу по ОНТ или БТ,никогда раньше не смотрел,но выбора не было,ловит только этот канал(на работе конечно же),обсуждали события в Украине...Пригласили на программу поляка-коммуниста,кучу русских рашистов,нулевого украинца и наших экспертов...
Выступал наш эксперт,классный дедок,который гнал правду-матку,а ему все затыкали рот и хвалили русского придурка,который агитировал за СССР.,Уралов фамилия вроде бы.
Программа "наша",дедок наш,но это чмо Уралов вел себя,как-будто мы к нему домой пришли!!!

Ответить
+26 +
gorge, 16:22, 17.02

Классный дедок - это Валерий Карбалевич. Очень рекомендую его книгу "Александр Лукашенко. Политический портрет", где доступным языком все разложено по полочкам.

Ответить
+2 +
www, 16:42, 17.02

Якая была праграма?

Ответить
+49 +
люба трофимова, 13:32, 17.02

Быдло пресса , быдло тв, быдло люди , это результат 20 летнего молчания РАБОВ !!! , ОПОМНИТЕСЬ!!!...

Ответить
+36 +
Николай II, 13:34, 17.02

горой стоят за «русский мир без бэнээфовцев»
Вот, вот это и есть тот эляктарат тупых колхозанов, которых процентов 25 наберется, который будет голосовать за своего хозяина!

Ответить
+30 +
Qwerty, 13:34, 17.02

Последствия русско-фашистской пропаганды и зомбирования населения Беларуси.

Ответить
+51 +
из Осипович, 13:35, 17.02

Сама родом оттуда, но давно там не живу.Но действительно, такой глубокой необразованности, идиотизма не видела...люди превратились в стадо и к моему сожалению так во многих глубинках нашей страны..а слышали бы вы их политич взгляды...моей психике пришел конец, после первых двух предложений.долой зомби ящик.впереди светлое будущее.

Ответить
+22 +
Ага, 13:36, 17.02

Вынікі расейскай акупацыі і этнацыду. Пры Вітаўце на акупанцкіх прыхвастней управу хутка знайшлі б.

Ответить
+63 +
Дмитрий, 13:39, 17.02

Было это году примерно в 1998-99-м. Работал со мной мужичок. Родом из сельской местности Гомельской области. Обычный, вполне приличный мужичок, Василий звали, сварщик по профессии, лет ему на то время было около 35 - 38.
Зашел у нас с ним разговор на тему "а как это будет по-белорусски". Само слово-фразу не помню, да это и не важно. Так вот Василий мне и ответил: "Я не БНФовец, белорусского языка не знаю, и знать его не хочу. И не задавай мне дурацких вопросов". Кстати, совсем не дураком конченным был Василий – кроссворды в газетах-журналах разгадывал довольно прилично, получалось у него. Только одна была беда – он слова-ответы записывал в сетку кроссворда на "трасянке", и поэтому пересечения слов не получалось, хотя ответы были правильными.
Печально все это. Нация деградировала.

Ответить
+38 +
Aleg, 14:29, 17.02

Есть такой феномен. Был он в советские времена, есть и сейчас. Люди, вырвавшиеся из сел в город на ПМЖ, всячески старались убить в себе беларуса.

І мова была першай ахвярай. Такой нянавісьці да ёй рэдка пабачыш. Пазбавіцца ад артыкуляцыі немагчыма, тяжка, але лаяцца на трасянце на саміх сабе па сутнасьці яны мастакі. Брыдка!

Ответить
+36 +
Дмитрий, 15:16, 17.02

Пожалуй Вы, Aleg, совершенно правы. И кстати, природа ненависти ко всему белорусскому у нашего "Самого главного белоруса" из этого же самого источника – как только вырвался из деревни в город, сразу же стал всем вокруг доказывать какой он "русский со знаком качества" и как он ненавидит все, что связывает его с белорусской деревней. Теперь он стал городским. Вот только говорить так и не научился ни по-русски, ни по-белорусски. Но быдлу нравится...

Ответить
0 +
Марыся, 1:19, 18.02

Яму ўдалося вывесці пароду быдлабеларусаў, якія здрадзілі сваей Радзіме, хаця і жывуць ў Беларусі.

Ответить
-16 +
xeon, 13:40, 17.02

Вот это новость! Подрались на свадьбе!

Ответить
+34 +
Detonator, 13:41, 17.02

ВАТА ОНА ВЕЗДЕ ТАКАЯ, ВАТНОСТЬ ГОЛОВНОГО МОЗГА ЭТО НЕ ИЗЛЕЧИМО!

Ответить
+40 +
Бабуля, 13:51, 17.02

Могу поспорить, гости были или мелкими чинушками, или родственниками милиционеров) Только они считают запрещенным все белорусское) Для них все, кто осмеливаются говорить на мове - бэнээфовцы, которых они боятся как черт ладана)))

Ответить
+45 +
алесь, 13:52, 17.02

ПОЗОР И ПРЕЗРЕНИЕ...
ОТ ТАБОРА ЭТО И СТОИЛО ОЖИДАТЬ.
ЖЫВЕ БЕЛАРУСЬ!!!!!

Ответить
+26 +
ок, 13:52, 17.02

все рашен тв. Не
отключат-потеряем страну

Ответить
+21 +
Лiцьвiн, 13:53, 17.02

Ганьба!!!

Ответить
+16 +
!, 13:54, 17.02

А потым маскалі здзіўляюцца "почему нас не любят?" Пысу ім біць трэба.

Ответить
-15 +
Ёж, 14:05, 17.02

Уважаемые, не надо копать так глубоко-.....Русский мир, пятая колонна, и т.д.Просто и тривиально, нарезались как свиньи.Проспятся,напомнят-стыдно будет.......а наутро я встал, мне давай сообщать....В.С.Высоцкий.

Ответить
+44 +
Nora, 14:06, 17.02

Марине и Виталию респект! Здорово,когда семейная пара еще и единомышленники! Любви вам и добра ребята!

Ответить
+29 +
wr, 14:11, 17.02

Беларускамоўныя на Беларусі - гаспадары на сваёй зямлі !
Маскалі, калі вам так не спадобілася - гэць у свой кацапстан!

Ответить
+19 +
тт, 14:24, 17.02

Не дай бог, придется делиться с автоматами на беларускоязычных и вату.
Сатана-путин подвел к такой черте.

Ответить
+28 +
Укроп, 14:27, 17.02

Нація, яка не має своєї мови, не має майбутнього.... :(

Ответить
+1 +
Веранда, 14:28, 17.02

Вывод один - меньше пить надо....

Ответить
+42 +
Petr, 14:37, 17.02

Лукашенко, как же сильно ты убил нацию,белорусскую ментальность и язык с нашей историей за все эти двадцать лет своего правления, что даже элементарное общение на роднай мове сейчас новым поколением людей, да и пожилых также -воспринимается как нечто чуждое, негативное,убогое и кривое!!
мне искренне жалко наше молодое поколение,для которых белорусский язык стал какой-то диковинкой, наподобие латыни или эсперанто, на котором мало кто говорит вообще.
говорить здесь можно много, но радует то,что чем сильнее сгущается тьма, тем ярче будет рассвет.и уже сейчас приятно видеть, как не только молодые люди в крупных городах, но также и бизнесмены и простые небезразличные люди целенаправленно платят деньги за то, чтобы изучать белорусский язык и хорошо его знать. это значит, что не все потеряно!

Ответить
+17 +
arelav, 14:57, 17.02

Все больше народ приобретает облик скота, им недоступна человечность, а интеллигентность тем более, это порождение холопов и невежд еще от поколений октябрьского переворота.

Ответить
+24 +
Алесь, 14:59, 17.02

Вся травля Беларускаи мовы,началась за долго до событий на свадьбе. Те кто по старше помнят как это было,когда приезжего из деревни с презрением,называли крестом,плугом и т. д.,из за его разговора на беларуском языке. Вот с тех еще времен и началось,жители села начали приспосабливаться <<русеть>> в разговоре. Теперь же получается с точностью до наоборот,люди из сёл вроде как перестроились,а тут на тебе (((((( Да и русские проживавшие и проживающие на территории РБ,благодатно взрастили эту неприязнь к местному языку. Еще во времена учебы в институте,одна преподаватель очень сетовала за то,чтобы все ,науки преподавались исключительно на русском языке. Мотивировала все это тем,что, ну не возможно переводить на беларуский язык,по причине его ущербности и примитивности. Правда когда мы с однокурсниками намекнули,о том как же наверно тяжело и не возможно приходится странам,которые никогда вообще не слышали и не знают о даже о самом существовании русского языка ))))))

Ответить
+33 +
Петр, 15:07, 17.02

Я беларус, живу в Украине. Скажу так, у нас на Донбассе, все именно с этого и начиналось. Причем задолго до майдана. Если на украинском разговариваешь - значит бандеровец. И это очень серьезно, скоро придут русскоязычных защищать. Угробил бацька белорусский язык.

Ответить
+28 +
Ага, 16:23, 17.02

Маскальскі байструк мне не бацька.

Ответить
+14 +
NEK, 17:17, 17.02

У вас только Крым и Донбасс ( Донецк с Луганском) у нас целая страна один сплошной Донбасс. Одна только вата и лукашистская памяркоушчына.Белорусов увы не осталось. Послушайте последнюю песню Михалка Родны Край. Это реквием или похоронный марш Беларуси.

Ответить
+7 +
Vk, 15:12, 17.02

А если там заговорить не на русском, а на каком -то другом языке, то вообще убьют???

Ответить
+2 +
нафар, 15:14, 17.02

Инструкция: поздравляйте на дари, лезгинском либо китайском.
Оцените реакцию :-D))))))

Ответить
+4 +
алесь, 16:31, 17.02

Я уже готов браться за оружие, другого выхода не вижу

Ответить
+9 +
AI, 16:35, 17.02

Уважаемая публика, меня ужастно достало ваше вякание о колхозах, деревне и быдле. Беларуский язык как раз и выжил из-за того что использовался в основном этими колхозами и деревнями, и в школах там еще учили на беларуском в отличие от города. Поэтому заткнитесь своими колхозанами и дзяревнями, потому что таких хватает и в городах. И уважайте свой народ. Это не быдло, а люди с которым вы разделяете культуру, духовность. Много необразованности, но образованность тут и не нужна. Нужны послушные чернорабочие. Если мозги народа промыты с помощью новейших технологий российского кгб, то это не их вина. Вместо эмоций ищите выход, ищите лидера и обьединяйтесь. Будет больше пользы.

Ответить
+17 +
Игорь, 17:05, 17.02

Ворагам Беларушчыны

Чаго вам хочацца, панове?
Якi вас выклiкаў прымус
Забiць трывогу аб тэй мове,
Якой азваўся беларус?
Чаму вам дзiка яго мова?
Паверце, вашай ён не ўкраў,
Сваё ён толькi ўспомнiў слова,
З якiм радзiўся, падрастаў.
Цяпер i вы загаварылi,
З апекай выйшлi, як з зямлi;
А што ж дагэтуль вы рабiлi?
А дзе ж дагэтуль вы былi?
Ваш брат i цёмны, i галодны;
Хацiнка свой зжывае век;
I век не знаў ён дум свабодных,
I крыўдзiў свой брат — чалавек.
Вам страшна нашай слёзнай песнi
I жальбы страшна вам глухой?
Вам жудка сонца напрадвеснi?
Мiлей вам холад з цемнатой?
А што ж вам беларус такога
Пасмеў зрабiць, пасмеў сказаць?
Эх, трэба ўчыць яшчэ вас многа,
Як свайго брата шанаваць!
Эх, кiньце крыўдамi кармiцца, —
Кожны народ сам сабе пан;
I беларус можа змясцiцца
Ў сям'i нялiчанай славян!
Напасцю, лаянкай напраснай
Грудзей не варта мазалiць!
Не пагасiць вам праўды яснай:
Жыў беларус i будзе жыць!
Не столькi “хамскiя” натуры
На карках вынеслi сваiх!
I свiст даношчыкаў пануры,
Паверце, не запудзiць iх!
К свабодзе, роўнасцi i знанню
Мы працярэбiм сабе след!
I будзе ўнукаў панаванне
Там, дзе сягоння плача дзед

(c) Янка Купала 1907г.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Любишь флаг бел-красно-синий -Чемодан. Вокзал. Россия.

Любишь русские войска -Чемодан. Вокзал. Москва.

Если фан ты Киселева -Чемодан. Вокзал. До Пскова.

К федерастии готов - Чемодан. Вокзал. Ростов.

Если Путину ты рад -Ждет тебя Зеленоград.

Хочешь водки ты на шару - Поезжай тогда в Самару.

Иль совсем пойти в загул - Едь в прекрасный Барнаул.

Ненавидишь ты ЕС -Есть волшебный город Ейск.

Серп и молот добрый знак? Так езжай в Стерлитамак

Ответить
+1 +
NEK, 20:43, 17.02

Я вораг но только памяркоушчыны, а не беларушчыны. А это считаю проклятьем

Ответить
+1 +
Андрей, 17:08, 17.02

Вроде пишут что конфликта удалось избежать? Тогда причём тут "избили"? А конфликты со свадьбы это вообще " одна баба сказала". Бог его знает что было на самом деле....

Ответить
+9 +
NEK, 17:12, 17.02

Ну что, Саша, доигрался? Готовься, после Крыма ты следующий, сам постарался. С той лишь разницей что никаких зеленых человечков заводить не надо. Ты их сам воспитал. Им Беларусь не нужна, и за тебя точно воевать-не будут. Они за русский мир пойдут, а тебя просто выкинуть к чертям

Ответить
+5 +
NEK, 18:03, 17.02

Мне почему-то вспомнился фильм Даволи Да воли, где как раз показывали единственного осиповичского оппозиционера-барда Игоря Симбирева. Он каждый день получал от местных оскорбления в спину, из-за угла плевали. Рано умер не доживает до 40 . Посмотрите еще раз этот фильм.

Ответить
+8 +
русский, и не горжусь этим, 18:59, 17.02

Говоришь на белорусском, с акцентом,-- ты колхозник, человек
второго сорта, люди стыдились, этот вирус ещё при СССР
запустили

Ответить
+5 +
NEK, 19:39, 17.02

Так и есть. Трасянка и памяркоушчына это позор нации. На русских тоже не стоит все списывать. Очень сомневаюсь я в том что избивающее быдлр говорило на правильном литературном русском. Правильный русский язык без коверканий и мата-у них не меньшую агрессию вызывает. Это особенности белорусских люпменов, ненавидеть всех кто хоть чуть-чуть не похож на их.

Ответить
+11 +
Дядя молодой, 19:19, 17.02

Асабіста прысутнічаў пры прывітанні маладых Марынай і Віталем. Адзіная пара якая прывітала па беларуску, што была вельмі прыемна і спадабалася жыняху і нявесце, а таксама шэрагу прысутных. І у святочнай зале не якіх спрэчак не ўзнікла. Алеж калі госці сабраліся ў аутобусе да ад'езду дамоў, цётка маладой не змагла падзяліць месца у транспарце з Марынай, тут з'явіўся і повад для спрэчкі - прывітанне па беларуску. Цётка маладой была у добрым падпіцці і дрэнна разумела у сваіх дзеяннях. Усё свята у яе быў дрэнны настрой. Улічваючы што і астатнія госці былі не цвярозыя, таму і адрэгавалі не адэкватна. Спрычка і стычка была хутка прысечана. Цётка рушыла да дому іншым транспартам. Таму паважанае спадарства- на святах пейце па сілах і не страчвайце розуму. А на святах і не такое здараецца. І таму Віталю не трэба паліцізараваць гэта здарэнне і уводзіць у падман шаноўнае спадарства. Ад сябе асабіста і ад імя сваякоў маладых прыношу Марыне і Віталю прабачэнне. Жыве Беларусь!

Ответить
+2 +
Маці, 21:35, 17.02

Ой, грузіш ты вагонамі...."Дядя молодой". Што ў п'янага на языку - тое у цвярозага на розуме! ГАНЬБА гэтым брыдотам, якія роднай мовы саромеюцца! Жыве Беларусь!

Ответить
+2 +
Игорь, 23:08, 17.02

Для Дяди молодой, 19:19, 17.02
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
І таму Віталю не трэба паліцізараваць гэта здарэнне і уводзіць у падман шаноўнае спадарства.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
То, что Дядя молодой, 19:19, 17.02-"Грузит вагонами", я с Маці, 21:35, 17.02, совершенно согласен!

Проведите эксперимент, Дядя молодой, на ЛЮБОЕ СПОРТИВНОЕ мероприятие, или КОНЦЕРТ, попробуйте пройти с тремя, по очереди флагами, Российским, Беларуским и Украинским! И тогда, под ОМОНОВСКИМИ дубинками, Вы поймете: "трэба паліцізараваць" ті не!

Ответить
+4 +
Lic'vin, 20:36, 17.02

Шаноўны, Дядя молодой, вы заўважце, што "падпітыя госьці" прынялі бок не Марыны, а наадварот - неадэкватнай падпітай цётухны, якой, як вы кажаце, мейсца ў аўтобусе было мала.... А ім таксама мейсца не хапіла? З-за гэтага было пра "ты што бэнээфавец"? І ніякі Віталя нічога не палітызаваў - у тэксьце яскрава сказана - ніколі палітыкаю не займаліся.

Ответить
0 +
Дядя молодой, 21:50, 17.02

Паважаны ці паважаная Lic'vin! Дыялога не было!А гоман: "Ты што бэнээфавец?", быў рэакцыяй пьянага чалавека, каб спыніць Віталя, кінуўшагася на абарону жонкі. Я яго не асуджаю, яб зрабіў так сама. Трэзвы і разумны чалавек такогаб не сказаў. І думкі аднаго чалавека ніяк не адлюстроўваюць думкі астатніх гасцей. А свята была добрае і госці цывілізаваныя. А палітыказаваў Віталь таму, што гэта стацця набыла існаванне на гэтым сайце. пасля канфлікту ніхто да гэтай тэмы больш не вяртаўся! А вот Маріне, как подруге невесты, эта статья респекта не делает. Невеста до публикации этой статьи о конфликте ничего не знала. Марина разговаривала вчера с невестой по телефону и не жаловалась на конфликт и вдруг статья!? Вот я бы на месте "пострадавших за идею" так не поступал с подругой...хотя я может и ошибаюсь...может они и не подруги...

Ответить
-1 +
Lic'vin, 23:54, 17.02

Дядя, а вы на якой мове пішаце?...
Але, гэта, як бачна, ня важна. Вы тут нешта намагаецеся некаму даказаць, але, што менавіта - НЕ ЗРАЗУМЕЛА ЗУСІМ!!!
Вы мужык увогуле, ці так-сяк?... Вы за словы свае ўласныя хоць якую-небудзь адказнасьць маеце??? Вы перачытайце, што вы самі пішаце...
Спачатку вы на ўвесь інтэрнэт выпрошваеце ў пацярпелае пары прабачэньня (хаця пры чым тут вы...), а потым абвінавачваеце беларускамоўную Марыну ў несправядлівым стаўляньні да нявесты - (ГЭТА РАЗ)...
А скажыце, шаноўны, - зь якога перагрузу вы ўвогуле сюды прыплялі нявесту??? Можа недзе ў тэксьце сказана, што вінаватая нявеста, ці, што ў пацярпелых на нявесту крыўда, ці, што нявеста пра "бэнээфаўцаў крычала, А???
Я ТАКОГА НЕ ЗНАЙШОЎ. Як вы знайшлі, то цытату, калі ласка, як кажуць, НА СТОЛ!
А тое, што ў нявесты цётухна пад алкаголем пераўтвараецца ў неадэкватнага антыбеларускага калекцыянэра аўтобусных мейсцаў, то ПРЫ ЧЫМ ТУТ НЯВЕСТА??? Сваякоў не выбіраюць. І ня трэба тут з хворае галавы на здаровую піхаць - (ГЭТА ДВА)
Потым вы пішаце (цытата):
"...гоман: "Ты што бэнээфавец?", быў рэакцыяй пьянага чалавека, каб спыніць Віталя, кінуўшагася на абарону жонкі..."
Я ніякім чынам не хачу вас пакрыўдзіць, але ж.... што вы там курыце ў Асіповічах?... Паводле вашых стоваў, калі мужчына кідаецца бараніць сваю жанчыну ад гвалту, то трэба не дапамагаць яму, а крычаць усьлед "ты што бэнээфавец"?... А з чаго раптам пра бэнээфаўца, а? Гэта такая асіповіцкая традыцыя? А чаму ў такіх выпадках у вас не крычаць, напрыклад - "за мною не занимать", альбо "больше двух фингалов в один глаз не выдавать"... Думаю, гэта было б больш адэкватна. (ГЭТА ТРЫ).
Яшчэ вы пішаце, што "не все гості такіе". СКАЖЫЦЕ, а дзесь у тэксьце артыкулу было пра "ВСЕ ГОСТІ"??? Такога таксама не было - канкрэтна напісана, што падчас вясельля ўсё было цывільна, а зачэп адбыўся ўжо пасьля сьвяткаваньня. І ня з боку "всегості", а канкрэтна напісана, што з боку неадэкватнае кабеты й некалькіх мужчынаў з жаніховае паловы госьцяў. ЦІ Я Ў НЕЧЫМ ПАМЫЛЯЮСЯ? Дзе вы тут убачылі пра нявесту ды "всегості"?
А што да тэмы артыкула (дарэчы, па-беларуску правільна не "стацця", а "артыкул"), то яна, як бачна ўсім адэкватным людзям, мае сэнс зусім ня ў тым, каб ачарніць нявесту, альбо "всегості", як вы тут перакручваеце, а ў тым, каб паказаць грамадзтву ўзровень праблемы нацыянальнага выжываньня, каб грамадзтва пачало задумвацца - да чаго нашая нацыя дакацілася й што яшчэ можа быць наперадзе. У гэтым найгалоўны сэнс. А па-другое, спадзяюся, вам хопіць розуму не адвяргаць, што гэтая пара - Марына й Віталь пацярпелі ў свой бок ганебнасьць. Пацярпелі цалкам ні за што. Хіба яны ня маюць права на абарону ўласнае годнасьці? Хіба яны перад некім вінаватыя, што іх ні за што пакрыўдзілі? Уся вашая пісаніна выглядае, як спроба зь іх жа саміх вінаватых і зрабіць... Сорамна, спадар, вельмі сорамна вам бы мусіла б быць...

Ответить
+3 +
киев, 22:35, 17.02

Если народ шарахается от своей мовы, то пиши пропало. Одеть вышиванку и повязать тесемочку мало. Нужно сделать языковой вызов. Начните демонстративно разговаривать на белоруском языке, петь песни белорусские народные. Иначе вас окончательно поглотит безликая российская федерация.

Ответить
 
Написать комментарий
E-mail не будет опубликован