23 июля 2019, вторник, 0:40
Мы в одной лодке
Рубрики
Комментарии 15
+17 +
лжейцукен, 12:22, 5.03

Моя экспертная оценка мастери стиля пьяного богомола: их кунг-фу на троечку.

Ответить
+31 +
Прикольно!, 12:40, 5.03

Забавные однако мужички..сразу видно, встретились старые друзья! Может детство вспомнили,а может замёрзли маленько! Зевак повеселили.. Короче,какая страна,-такие и драки!

Ответить
+48 +
москаль на пути., 12:40, 5.03

В Гродно тоже полно ватников прижилось.

Ответить
+2 +
Den, 20:24, 5.03

Ватники, то есть обыкновенное быдло, есть в любой стране мира.

Ответить
+30 +
ясь, 12:48, 5.03

Драка - ну не, скорее танцы на дороге.

Ответить
+40 +
ІЛЛЯ, 13:03, 5.03

Такая культура паводзін характэрная для Расеі! Калі гэта адбываецца ў Беларусі, то можна меркаваць, што гэта госці з той драпежнай краіны. Альбо "нашыя" з рускімі генамі і іхнім менталітэтам. Вельмі не хацелася б, каб беларусы пераймалі гэтае безкультур'е!

Ответить
+23 +
Белорус, 13:09, 5.03

Два дебила -это сила!

Ответить
+24 +
Войша, 13:14, 5.03

Интрузы из России.

Ответить
+26 +
серпентолог, 13:22, 5.03

Инфильтрованные "сташие братья" без знака качества.

Ответить
+14 +
Валерий, 14:19, 5.03

Тьфу!!! А еще западная культурная столица Белоруси
.Стыдно за своих земляков .Валерий .Гродно

Ответить
+1 +
Менск, 17:24, 5.03

Да... оказывается в Гродно живут не только ушлые... но и забияки.

Ответить
+12 +
AndRay, 15:13, 5.03

Будте креативны. Это не драка. Это мастера защиты. Они показали, как надо защищаться от возможного нападения. Причём, показали бесплатно.

Ответить
+17 +
ЯГОР, 15:14, 5.03

Большасць каментароў называе гэтых "герояў" прышэльцамі з "рускага міра"! І мне здаецца, што яны маюць рацыю. Такі дарожны бандытызм квітнея на дарогах і вуліцах Арды. Яны нават гэтым ганарацца. Таму і рэкламуюць яго па спутнікаваму ТВ. Цэлы канал кругласутачна трансліруе эпізоды пад назваю "дарожныя войны"! Гэта трэба мець такі багаты архіў дадзеных па гэтай тэме! Не дарма лічыцца, што гэтая краіна няможа жыць без войнаў! Таму калі пакуль няма сапраўднай вайны, то яны ўчыняюць войны хоць дарожныя! Разумным беларусам нятрэба быць "попкамі" і браць прыклад з тых усходніх людзей! Па- першае мы еўрапейцы! Па- другое мы мірныя людзі і наш менталітэт не прадугледжвае вось такія "разборкі" дуракоў!

Ответить
+8 +
крот, 15:52, 5.03

Драться любят, но не умеют... И боятся друг друга, аж жуть...

Ответить
+3 +
fgh, 18:20, 5.03

Ляхторат сипатого в естественных условиях.

Ответить