19 апреля 2024, пятница, 11:24
Поддержите
сайт
Сим сим,
Хартия 97!
Рубрики
Комментарии 167
+776 +
Стары i нягеглы., 16:14, 16.04

я против любых административных мер по внедрению языка, мы это прошли вначале 90-х годов.
********************************************************
Вот именно, что НЕ прошли!
Поэтому и в ж@пе сидим!
А двойной язык тока у гадюк бывает!

Ответить
+526 +
пенсионерка, 19:23, 16.04

Это не министр, а предатель белорусского народа.

Ответить
+372 +
Бефар., 19:25, 16.04

Мы , тебя иуда будем помнить...

Ответить
+181 +
Dim, 20:03, 16.04

Нет! О тебе ни кто и ни когда не вспомнит. Ты поднялся на самые верха, твоя сущность упивается положением и значимостью. Дальше хочется быть вершителем судеб .(посмотри на "хозяина")Но твоя сущность падет в безвестность и забвение , и закончится в серости и унынии. Пустое место у нас министр культуры, только вывеска. Впрочем это уже традиция. Причина тому у нас один.

Ответить
+211 +
Паскудник, 21:12, 16.04

Это министришко аккупационного режима. Враг Беларуси и народа нашей державы. Гнать эту безмозглую погань с нашей земли!!!!

Ответить
+72 +
Москаль , 22:08, 16.04

Кто говорит на русском языке , тот стреляет в свой народ ! (Беленький БНФ)

Ответить
+33 +
Вітаўт, 10:21, 17.04

Ёсць паданне вякоў, што разбурыць калісь
Вавілонскую Вежу Адам

І няўмольна сальюцца мовы зямлі
У адну, няродную нам.

І мая безвыходна пойдзе у змрок,
У атрутны, як вечнасць, цень,

Трапяткая і сіняя, як васілёк,
Гарачая, як прамень.

Я ні шчасця, ні будучых дзён не жадзён,
Хай пятля, хай памерці ў журбе,

Хай не будзе ні шчасця, ні будучых дзён,
Калі ў іх не будзе цябе.

Сірата па з'едлівай волі багоў,
Гінучы мой карабель,

Хай не будзе світання ў народа майго,
Калі досвіткам здрадзіць цябе.

Ад палеткаў райскіх лёгкай ступой,
Збочу я да пякельных катлоў,

Калі першы жа ангел на мове маёй
Мне не скажа: «Братка, здароў».

І няхай да мяне не прыйдзе вясна,
Песня, шчасце, каханне, спакой, —

Ўсё адно не змяняю твой чорны праснак
На атруту пшаніцы чужой.

Ты мой ясны хлеб і каханы май,
Песня продкаў, нашчадкаў палі,

Без цябе, не з табой — не патрэбен мне рай
На душы. Ў небясі. На зямлі.

- Ўладзімір Караткевіч
"Ёсьць паданне вякой, што разбурыць калісь"

Ответить
+112 +
феофан илларионович , 23:11, 16.04

ОНО не министр культуры.
ОНО бескультурное необразованное хамло
на службе у такого же необразованного самоназначаемого недогенералиссимуса.
Тьфу, срамота!

Ответить
+37 +
Вітаўт, 10:22, 17.04


Менавіта, яно на паслугах ў акупантскага рэжыма!

***

Нябыт абыякава усё праглыне.
Я цешыцца марнай надзеяй гатовы,
Што нехта захоча
Сказаць пра мяне:
Ён быў на паслугах
У матчынай мовы.

- Рагор Барадулін
"Жаданне"

Ответить
+104 +
Край, 22:12, 16.04

Гнать такого министра вшею!

Ответить
+187 +
Alexander, 20:39, 16.04

Хай ён валіць у Расею.

Ответить
+229 +
zzp, 20:56, 16.04

Ха-ха-ха !
А чего ждать от подобного министра КУЛЬТУРЫ да еще и с подобным образованием
Бондарь Юрий Павлович родился 11 апреля 1973 года в Минске. Окончил в 1997 году юридический факультет Белорусского государственного университета по специальности "правоведение", в 2007 году - Институт государственной службы Академии управления при Президенте Республики Беларусь по специальности "государственное управление социальной сферой".
Какая культура? Какое уважение к родному языку своего народа и к истории своего народа!
"В 2006 году защитил диссертацию на соискание ученой степени кандидата политических наук по специальности "теория политики, история и методология политической науки" в Академии управления при Президенте Республики Беларусь"
И это все о нем... прощай,культура....

Ответить
+131 +
?! ?! ?!, 20:57, 16.04

Манкурт...

Ответить
+131 +
Иван, 21:13, 16.04

Националисты -,,За". Оккупанты - ,, Против". Национальная элита не у власти! У власти - оккупационная администрация. Парадокс, как и всё, что ни возьми на этой территории, по другому не назвать.

Ответить
+74 +
Серж, 23:18, 16.04

Цалкам згодны! Але, галоўнае тое, што Беларусь зьяўляецца монанацыянальнай краінай (86%- беларусы). А ў аднаго народа ДЗЬВЮХ МОЎ НЕ БЫВАЕ!!! Гэта відавочны этнацыд. Існуюць краіны з некалькімі дзяржмовамі (напрыклад Бельгія, Швейцарыя, Канада). Але там жыве некалькі народаў у прыблізна роўнай прапорцыі. Гэта варта добра разумець. Гвалтоўная русіфікацыя Беларусі- МАНА І КРЫМІНАЛ!!! Вынікам гэтай «талерантнасьці» ў моўным пытанні- ёсьць фактычнае забойства галоўнай нацыянальнай каштоўнасьці, як «рэверанс суседзям». Каму гэта трэба???

Ответить
+27 +
111, 0:08, 18.04

Ну и рожа . . .

Ответить
+778 +
КО, 16:15, 16.04

Я против министра культуры, который по своим обязанностям должен всячески поддерживать национальную культуру, язык и идентичность народа страны, министром которой он является!

Ответить
+593 +
v, 17:02, 16.04

Глядя на его лицо, не могу понять: Какой он министр? Какой культуры?

Ответить
+418 +
Владимир, 17:26, 16.04

Морда продажная его. Гнать из Беларуси.

Ответить
+412 +
росомаха, 18:03, 16.04

У министра культуры на фото изображение лица, как после очередного "очень культурного корпоратива": налитые кровью глаза, но и это не главное...Эти холодные рыбьи глаза совершенно пустые....Не про этих ли мистрАУ говорил прэзидзент, как "о слоняющыхся по коридорам министрау в поисках дзе пахмелицца?"
Может у меня одного такое впечатление, но теперешних чЫноуНИкоУ как будто на принтере печатают - пустые глаза, в которых ни одной умной мысли, колхозноскопированная "трасянка" и оТшЭнь важный вид.
Раньше это вызывало смех, теперь - ПРОТИВНО....................................

Ответить
+59 +
Край, 22:19, 16.04

У него каждый день корпоратив. Посмотри какие рюкзаки под глазами.

Ответить
+200 +
о министре кульруры, 18:41, 16.04

В рай проходят люди - голые без документов.
Апостол Пётр спрашивает:
- Вы кто?
- Я знаменитый Карузо.
- А как докажете?
- Спою арию Герцога из "Риголетто"...
- Да, действительно, Карузо. Проходите.
Второй идёт.
- Вы кто?
- Я художник Пикассо.
- Как докажете?
- Дайте мне бумагу и карандаш...
Следом идёт маленький мужик в кепке.
- А вы кто?
- Я министр культуры РБ.
- Как докажете?
- А как доказать?
- Сейчас были Пикассо и Карузо, они всё доказали.
- А кто это?
- Проходите, проходите...

Ответить
+244 +
нр, 17:40, 16.04

Я против министра культуры, .......................и я против, гнать взашей из Беларуси.

Ответить
+263 +
уке, 18:10, 16.04

Где таких упырей берут - гнать взашей из Беларуси.

Ответить
+137 +
kpss, 18:15, 16.04

Лицо не с полным отсутствие интеллекта!!!!

Ответить
+202 +
Ян, 18:30, 16.04

Да с полным отсутствием интелекта!

Ответить
+19 +
567 , 22:09, 17.04

А Павел Латушка не саромеiцца роднай мовы i зауседы на ёй размауляе. Мабыць за гэта адправiлi у Францыю. Ганаровая ссылка.

Ответить
+194 +
sabre, 16:16, 16.04

Да что он нам пытается впарить?
Двигаться к цели маленькими шагами и откладывать решение в долгий ящик - это две большие разницы.

Ответить
+476 +
беларус, 16:16, 16.04

Слухай мiнiстр! Чумадан,ватнiк ,вакзал i расея! Пайшоу прэч з маей зямлi !

Ответить
+148 +
х, 18:52, 16.04

Няхай пешшу идзе у вадних труселях.

Ответить
+49 +
Степан, 19:45, 16.04

Спасибо большое, долго смеялся !👍

Ответить
+34 +
Вітаўт, 9:54, 17.04

Гэта расейскі аккупант нашае ліцьвінскае зямлі! З тых, што рабілі наступнае:

***
Ім было па 16-17 гадоў, яны любілі беларускую мову і віталіся «Жыве Беларусь!». За гэта атрымалі прысуды: чатыры расстрэлы, астатнім – ад 10 да 25 гадоў.

У апошні момант расстрэлы замянілі 25 гадамі лагераў. Выпускнікі Глыбоцкай настаўніцкай семінарыі марылі пра незалежную Беларусь у сталінскія часы. Разам з аднадумцамі з Пастаўскай настаўніцкай семінарыі яны аб’ядналіся ў Саюз беларускіх патрыётаў. Так сустрэліся будучыя муж і жонка Антось Фурс і Алеся Умпіровіч.

«Нас пачалі арыштоўваць, сказалі нікуды не разыходзіцца, – узгадвае Антон Фурс. – Ну што мы будзем рабіць? Сумна. Узялі, вечарыну [зладзілі – рэд.]. Адзін на гармоніку граў, танчылі… Нешта прыносілі на стол. І а дванаццатай ночы заяўляюцца…» – узгадвае Антон Фурс.

Ён атрымаў 15 гадоў канцлагераў. Алеся Умпіровіч – 25. За тое, што намалявала герб «Пагоня», пад якім моладзь прысягала на вернасць Беларусі. (Белсат)

Ответить
+326 +
сiнявочка, 16:18, 16.04

А хто ён такi, увогуле ?

А задумае вораг з далёкага краю
Адабраць, апляваць, зьнiшчыць мову маю,
Не дазволю ! Не дам ! Не прадам ! Не зьмяняю !
I да сьмерцi за волю тваю пастаю !

Нiл Гiлевiч

Ответить
+118 +
Лето, 21:01, 16.04

...... Перажыла наша родная мова, І Бенкендорфа, і Мураўёва, Панскія здзекі, Чэкісцкія чысткі, Рогат імперскі, Вырак фашысцкі..... Тых, Хто з трасянкаю ў галаве, Перажыве! ✌✌✌ (Генадзь Бураўкін)

Ответить
+30 +
Вітаўт, 9:58, 17.04

Варта паглядзець апошнюю перадачу Аляксандра Краўцэвіча з цыклу "Загадкі беларускай гісторыі" -
"Інструкцыя па русіфікацыі" ад 8 красавіка 2019 (на Белсаце).

Бонадарь - здраднік нашага ліцьвінскага народа! І салдат аккупанскай Расеі, як і шклоўскі хворы.

Ответить
+27 +
Пімен Панчанка, 10:03, 17.04


Кажуць, мова мая аджывае
Век свой ціхі: ёй знікнуць пара.
Для мяне ж яна вечна жывая,
Як раса, як сляза, як зара.

Гэта ластавак шчабятанне,
Звон світальны палескіх крыніц,
Сінь чабору і барвы зарніц,
І буслінае клекатанне.

Калі ж хто загадае: «Не трэба!» -
Адрачэцца ад мовы народ, -
Папрашу я і сонца, і неба:
Мне не трэба ні славы, ні хлеба,
Асудзіце на безліч нягод.

Толькі месяцаў назвы пакіньце,
Назвы родныя роднай зямлі,
Пра якія з маленства ў блакіце
Бор шуміць і пяюць жураўлі:

Студзень - з казкамі снежных аблокаў,
Люты - шчодры на сіні мароз,
Сакавік - з сакатаннем і сокам
Непаўторных вясновых бяроз,

Красавік - час маланак і ліўняў,
Травень - з першым каханнем, сяўбой,
Чэрвень - з ягаднаю зарой,
Ліпень - з мёдам,
З пшаніцаю - жнівень,
Спелы яблычны верасень,
Светлы кастрычнік
У празрыстасці чыстай, крынічнай,

Лістапад - залаты лістапад,
Снежань - першы густы снегапад...

Ці плачу я, ці пяю?..
Восень. На вуліцы цёмна...
Пакіньце мне мову маю,
Пакіньце жыццё мне!

1964

Ответить
+338 +
палата №6, 16:19, 16.04

Беларусь, потеряла четверть века от мазаичной диктатуры

Ответить
+190 +
Мойша, 17:10, 16.04

...и продолжает тереть.А дальше будет только хуже,готовьтесь(сидя на диванах) к худшему,ведь вы,этого сами хотите.

Ответить
+308 +
Ник, 16:20, 16.04

И, этот министр не понимает, что он должен добиться равноправия гос. языков. А равноправие это не возможность властьимущим не знать белорусского языка и ссылаться на, то,что он знает один. Ввести в практику знание 2-х языков, открыть ВУЗы, школы на белорусском. Сегодня именно белорусский в загоне, страдает от не понимания роли вот таких министров, старающих унизить бел.язык и понравиться РФ. Элита белорусского народа опять арестовывается, унижается, сидит по СИЗо.... Жаль, время летит.....

Ответить
-133 +
Прохожая, 16:34, 16.04

Однозначно поддерживаю! Меня, как гостя страны, просто бесит "Доброй ранницы, Беларусь" на русском языке. Два государственных языка? Ну так пусть каждый из ведущих говорит на одном из них! Если не могут сделать программу на двух языках. значит проф.непригодны.

Ответить
+223 +
петрухаминский, 16:56, 16.04

Что бы не беситься езжай на родину. Как говориться чемодан, вокзал, родина! Вами было правильно замечено вы в Беларуси гость и нехрен беситься!

Ответить
+6 +
Biathlete , 21:15, 16.04

Я так и знал что Даймонд не белорус. Теперь всё понятно.

Ответить
+96 +
Святослав, 19:36, 16.04

Прохожая, проходи мимо Беларуси навсегда! Твое место Мордор.

Ответить
+116 +
!, 19:54, 16.04

Оккупанты домой! Водки нет!

Ответить
+63 +
Беларусь , 19:59, 16.04

Ключевое слово ‘’как гостя’’ . Прохожая, может в допустим в Германии, озвучите ваши недовольства ?

Ответить
+98 +
Даймонд, 20:53, 16.04

Похожая, беситесь у себя на родине. Живу в Черногории. Разговариваю с местными на их языке, хотя там почти все знают русский. Я уважаю тот Великий Народ. Когда были живы дед и мама, соседи старались с ними разговаривать на польском. В знак уважения. Это мой родной язык, хоть я себя и считаю беларусом. В любой стране следует уважать язык нации. Без этого никак!

Ответить
-92 +
из народца, 21:08, 16.04

Пожалуй, соглашусь с министром культуры, что «это очень сложный вопрос», который «лежит в плоскости общественного сознания и не меняется быстро. Мы тогда заговорим на белорусской мове, когда каждый из нас почувствует эту потребность сделать свой выбор между государственными языками в пользу белорусского». Только озлобим и разделим людей «административными мерами по внедрению языка». Нам это надо? Что или кто сейчас мешает изучать или говорить на родном языке?

Ответить
+29 +
Вітаўт, 10:06, 17.04

Хто замінае??? Расея і 225 год яе аккупацыі!!!

Не чулі?

Ў 1794 масковія ўвяла войскі на нашу зямлі, з тых часоў яны і застаюцца.

Ответить
+1 +
Вадим, 9:52, 22.04

Чемодан, вокзал, Расея. Скатертью дорога на Рашкостан.

Ответить
+64 +
ЯГОР, 19:06, 16.04

"НІК".16-20. Падтрымліваю Ваш граматны каментар! Менавіта кожны жыхар Беларусі павінен валодаць дзяржаўнымі мовамі краіны: беларускай і рускай! У такой паслядоўнасці яны і запісаны ў Канстытуцыі РБ! На гэты конт ёсць пісьмо- тлумачэнне Старшыні Канстытуцыйнага Суда РБ, у якім ён падтрымлівае, нашу з Вамі "НІК", логіку падыхода да гэтага пытання! Калі простым людзям можа быць якаясьці паблажка, то чыноўнікі і службоўцы пры ўладзе павінны абавязкова валодаць і беларускай і рускай. Другая справа, што прэзідэнт часта ігнаруе канстытуцыю і замест яе патрабаванняў уносіць свае паняцці! Вось так калісьці ён вусна"дазволіў" валодаць адной дзяржаўнай мовай! І вось за тое глупства і ўхапіліся, тыя хто не здольны валодаць двума мовамі. І гэтага відаць няведае гэты малады міністр, таму і падтрымлівае тое глупства!

Ответить
+46 +
!, 19:56, 16.04

I'm against russian occupation and vote for Belarussian and English!

Ответить
+6 +
Ясь Вiленскi, 17:22, 18.04

Калiсцi, y 1996 годзе, я яшчэ малады студэнт, спрачаўся з выкладчыкам на конт мовы, але тады мне выкладчык адказу адзiнае: мова адна-толькi беларуская, i на ёй патрэбна весцi усё справаздачы, у iншым, так нiхто i ня будзе вычуць мову.
Калi хтось вырашыць жыць у Германii, дый паспрабуе там казаць, чаму тут не размаўляюць па-узбекску?
Не смешна?

Ответить
+279 +
Яна, 16:20, 16.04

Слухайце, што ні чыноўнік гэтага рэжыму -- то нейкая пародзія на чалавека. Як знешне, так і сваімі маральнымі каштоўнасцямі, дакладней -- іх адсутнасцю. Суцэльнае нашэсце нейкіх пакемонаў без роду і племені!

Ответить
+201 +
Доктор шос, 16:23, 16.04

А иных государевых людей в Беларуси быть не может. Только такие.
Для меня бытность чиновником в Беларуси означает, что этого человека для меня не существует.

Ответить
+229 +
і гэта міністр ?!, 16:27, 16.04

Гэта не міністр культуры, а вораг беларускай культуры
Прасцей кажучы - яшчэ адзін прарасейска-лукашысцкі халуй

Ответить
+74 +
!, 19:57, 16.04

Бо Лука - халуй Пуціна.

Ответить
+166 +
Янка, 16:30, 16.04

Звычайны чынуша-вылюдак.

Ответить
+192 +
бабця, 16:31, 16.04

яки сорам чуць ад министра культуры БЕЛАРУСИ , Гасподзь кали их пакараеш!!!

Ответить
+66 +
!, 19:59, 16.04

Я ж казаў, што Рашкастан кіруе тут 25 гадоў, а Лука так, халуёк па яшчыку балбатаць.

Ответить
+15 +
Вітаўт, 10:09, 17.04

Чытайце кнігу Ўладзіміра Мацікевіча "Нашествие. Неизвестная история известного президента" - там добра распісана як масковія паставіла лукашэнка гаўляйтарам Беларусі.

Ответить
+115 +
Barista, 16:34, 16.04

Ответ министр начал хорошо, а закончил совсем плохо. Ведущий же задал провокационный вопрос да еще и с намеком "некоторые соседи ..." . Тут даже мозжечек напрягать нет необходимости чтобы понять, какие это "соседи".

Ответить
+96 +
c., 16:40, 16.04

А хто гэта такі? Я яго не ведаю.

Ответить
+233 +
хххххххх, 16:41, 16.04

этот министр забыл по ходу где он живет, за счет кого он получает свою зряплату, которая в несколько раз, а может и в несколько десятков раз выше зарплаты работяги белоруса. Надо ему напомнить, что он живет в Беларуси, что язык предков это культурное наследие наших предков, которое надо развивать, пользоваться этим наследием. Давно пора исключить язык захватчиков, в настоящее время русский язык это политическая палка соседей. В моей стране никто не будет заниматься гонением русскоязычных, но в госструктурах необходим белорусский язык, обучение также должно быть на белорусском языке.

Ответить
+93 +
пенсионерка, 19:29, 16.04

Язык предков -это и есть культура нации .
Какой же ты министр ?

Ответить
+74 +
!, 20:02, 16.04

Нічога акупант не забыў. Яні добра ўсё ведаюць і каго знішчаюць. Гэта вы забыліся, што ёсць акупацыя і ня бачыце нічога нават перад носам. А паколькі у Рашкастане фашызм у "трэндзе", то і акупацыя расейска-фашысцкая. Нават па Курапатах бачна.

Ответить
+41 +
Геннадий, 22:29, 16.04

Министр, ты проживаешь в республике Беларусь .И будь добр уважай беларуский язык. В свое время до президенства Лукашенки беларуский язык являлся гоударственным, а русский языком межнационального общения. В то время мы уже переделали печатные машинки на беларусский алфавит, но пришел к власти человек не уважающий белорусский язык и национальную культуру и нафиг свой родной язык, отдав предпочтение русскому языку. Путинский холуй, болше ни чего не скажешь.

Ответить
+141 +
Уга Чэ, 16:43, 16.04

Чаго яшчэ чакаць ад бязвольнага балванчыка, які падпісваў нейкі сумесны пратакол з расейскім імперскім шавіністам (але шавіністам сваей краіны), міністрам Мядзінскім. І сядзеў побач з прадугледжана перавернутым расейскімі гаспадарамі дзяржаўным сьцягам, нічога не сказаўшы супраць, не паправіўшы любімае ўсімі дзяржслужбоўцамі балота над закатам на закат над балотам.

Ответить
+44 +
!, 20:03, 16.04

Не зразумеў, ён фашысцкі акупант, ці мясцовы калабарант.

Ответить
+92 +
сож, 16:47, 16.04

Як разумею - "Министр культуры" супраць "наркамаўкі - трасянкі", якой напісаныя "Слоўнік Грабчыкава" і "Тлумачальны Слоўнік БелАрускАй Літаратурнай Мовы" 1999 г. выдан'ня!
Дык хай "Министр культуры" (якой?..) пашавеліцца і пачне ўнятраць для навучэн'ня ў школах, ВНУ, Каледжах ды для ўжытку ў "Беларусі" Нашы Подныя Слоўнікі - І.Насовіча В.Ластоўскага, Байкова-Некрашэвіча, Яна Станкевіча!..

Ответить
+6 +
Свядомы ліцьвін, 11:30, 17.04

Браце дзякуй!

А дзе знайсьці гэтыя слоўнікі? Можна спасылкі, калі ласка?

Ответить
+42 +
Анатолий, 16:54, 16.04

Я до пятого класса учился в белорусской школе и уже в пятом классе переехали жить в Минск и, поскольку
школа располагалась в военном городке Степянка, и
поскольку школа была русская, мне пришлось срочно перестраиваться на русский язык. Затем техникум, тоже на русском языке и наконец заочный институт в Москве, где нужно было следить, что бы не прозвучало ни одно белорусское слово, так как от этого у преподавателей вздрагивали лица. После этого я стал разговаривать только на русском языке, хотя белорусский знаю дословно.

Ответить
+62 +
Barista, 17:14, 16.04

Очень не хочется хватать Вас за язык, но "дословно" можно знать художественное произведение, а язык должно знать "досконально".
У меня, по-ходу, та же хорень, но без военного городка и Степянки. Удачи!

Ответить
+91 +
ЮНА, 17:04, 16.04

Хай на пачатку гэтаки "министар культуры"знойдзе хай хоць дзесятак слоу на роднай мове, якия навогуль не маюць перакладу на "яво любимый рюский язык"
Вот уж удивится.

Ответить
+175 +
Anton, 17:14, 16.04

Убивая язык - убивают нацию. Этот метод покорения народов веками использовался кремлёвцами всех мастей.

Ответить
+66 +
666, 17:25, 16.04

дзе мая мова там мяжа!

Ответить
+115 +
Некто , 17:27, 16.04

Не говорить на языке страны проживания может оккупант, турист или идиот. Так кто он, и кто мы в таком случае?

Ответить
+99 +
антифа , 17:31, 16.04

Интеллектуальный уровень зашкаливает , складывается впечатление , что чиновников клонируют , у всех взгляд душевнобольных людей ! Цi можа , я памыляюся )))?

Ответить
+133 +
Я кахаю Беларусь , 17:31, 16.04

РАДЗІМА -НАЧИНАЕТСЯ З МОВЫ

Ответить
+7 +
!!! , 23:19, 17.04

_____ПАЧЫНАЕЦЦА

Ответить
+114 +
d22, 17:39, 16.04

Предатели белорусского народа! Убирайтесь в Москву!

Ответить
+67 +
крокодил, 17:41, 16.04

Час калі гэтая ўлада забароніць вывученне і ўжыванне роднай мовы ўжо блізка. Я гэта адчуваю як ніколі.

Ответить
+86 +
ы, 18:02, 16.04

крыжы выдралі, зараз пачнуць выдзіраць беларускую мову канчаткова, каб зрабіць з Беларусі Задрищенск.

Ответить
+91 +
ы, 17:53, 16.04

вось вам яскравы прыклад істот з расейскай акупацыйнай адміністрацыі. пры беларускай уладзе такіх гналі б з пасады паганай мятлой.

Ответить
+47 +
fj, 18:05, 16.04

жесть

Ответить
+56 +
5609, 18:14, 16.04

ПРОТИВ марионетки министра культуры.

Ответить
+86 +
run, 18:15, 16.04

Министру трудно понять, что страна заговорит на мове лишь тогда, когда на нее перейдут госучреждения. Да и не худо бы "министра культуры" проверить на предмет владения языком титульной нации.

Ответить
+72 +
Владимир, 18:16, 16.04

На фото это министр культуры выглядит или бывшим охранником президента, или отставником силовых структур. И зачем ему эта мова, еще учить придется не дай бог.

Ответить
+38 +
ПАРАМОН, 19:43, 16.04

Усе будзяце здзіўляцца, калі я скажу, што перад гэтым гэты хлопец быў рэктарам універсітэта культуры! А яшчэ раней вучыўся ў прэзідэнтскай акадэміі, дзе яму і "зрабілі" мазгі!

Ответить
+38 +
kt, 18:23, 16.04

он еще работает?

Ответить
+86 +
просвет, 18:23, 16.04

В любой нормальной стране такого "министра культуры" гнали бы в шею дворы с метлой мести. Представить даже трудно, что в Польше, Германии, Литве, или даже России министр культуры несёт такую чушь.

Ответить
+77 +
nb, 18:26, 16.04

мовы нет, тогда і культуры нет, культура получается расейская, зачем нам міністр расейскай культуры

Ответить
+61 +
nfj, 18:28, 16.04

і гэта за нашы налогі

Ответить
+49 +
dg, 18:29, 16.04

на дыктоўку і ЦТ міністра

Ответить
+82 +
Aliaksei, 18:31, 16.04

Я заужды успамінаю былога міністра культуры Паўла Латушка, вось гэта быу міністар!
Ен так добра размауляу на Роднай мове!
Гучна, меладычна!
Вось з каго трэба прыклад браць!

Ответить
+57 +
Позорище, 18:32, 16.04

Видно , что оно "министр" , видно , что "культурный" , видно что "беларус"....
Дитя большевизма , больное дитя .

Ответить
+55 +
ХХХ, 18:33, 16.04

И это министр культуры?

Ответить
+35 +
Гость, 18:36, 16.04

Бондарь заместитель Бабича!

Ответить
+53 +
Цикавая кабета, 18:44, 16.04

Перажыла наша родная мова и Беккендорфа и Мурауева, панския здеки, чэкистския чыстки, рогат имперски, вырак фашыстски, дурняу з мыкинай у галаве перажыве!!!

Ответить
+47 +
Ігар, 18:56, 16.04

Тогда российский язык тогда тоже не следует поддерживать на гос. уровне? Нет, министр хренов, идёт игра в одни ворота. Именно российский язык имеет полную поддержку государства (за счёт налогоплательщиков, даже если они этого не просят).

Ответить
+43 +
Algerd, 19:04, 16.04

Где оно берет вот такх духовных монстров.

Ответить
-25 +
Здравый смысл, 19:18, 16.04

Господа, давайте сосредоточимся на более важных вещах. На создании гражданского общества, свободной страны и нормально экономики, чем будем топтать украинские грабли. Национализм всегда порождал раскол. Развитые страны всегда толеранты к языку, культуре и религии. Одним нравится одно, другим другое. Не это сейчас главное. Главное - пиявки в управлении страной. А дальше каждый в праве свободно голосовать какой он хочет видеть свою страну.

Ответить
+61 +
ы, 19:28, 16.04

Не! расейскай акупацыі і фашызму! Беларусь мусіць быць вольнай!

Ответить
+45 +
ВВС , 19:35, 16.04

Гражданское общество под контролем ФСБ?

Ответить
+65 +
Літвінскі шляхтіч, 20:24, 16.04

Нацыяналізм - любоў і павага да СВАЁЙ РАДЗІМЫ, СВАЁЙ НАЦЫІ І СВАЁЙ ЗЯМЛІ! Няма нічога больш значнага чым РОДНАЯ МОВА! Ў Беларусі абавязкова вернецца АДЗІНАЯ ДЗЯРЖАЎНАЯ БЕЛАРУСКАЯ МОВА! Жыве Беларусь!

Ответить
+2 +
влад, 10:03, 22.04

Прибереги свой здравый смысл для Расеи. Только национализм смог спасти например такой народ как эстонцы от полнейший русификации. Для беларусов превыше всего должны быть своя мова, незалежнасть, история, своя церковь, свои традиции и культура, свое войско. В настоящий момент несмотря на всю риторику Луки, настоящие кукловоды находятся в Росии. Надоела эта беларуская дурь. А расеец призывает призывает тут о здравом смысле. Только национализм не советском понимании спасет беларусов от вымирания и русификации.

Ответить
+52 +
совч, 19:28, 16.04

Это что за существо, такое деградированное с сознанием... А ничего что ты работаешь в министерстве белорусской культуры... Вот же один породил мерзавцев вот таких , не чтящих своё родство

Ответить
+31 +
Антон, 20:17, 16.04

И этот с одной лишней хромосомой. Похоже их в одной пробирке делали.

Ответить
+67 +
Бефар., 19:28, 16.04

Мовай размаўляюць, языком лижут ...

Ответить
+58 +
Андрей , 19:30, 16.04

Ненастоящий министр назначенный ненастоящим президентом.

Ответить
+27 +
Serg, 19:45, 16.04

Этот ещё мягко стелит..."Настоящий" министр назначенный лукутлером будет обливать беларускую мову грязью!

Ответить
+56 +
</>, 19:36, 16.04

С точки зрения захватчиков местный язык - это проявление национализма.

Ответить
+52 +
2/1, 19:47, 16.04

ПЛОШЧА и покончим с этим.

Ответить
+49 +
555, 19:51, 16.04

От этого ГАДА, которого представляет баБИЧ можно отбиться только своей историей, культурой и языком!!!

Ответить
+36 +
123, 19:56, 16.04

Не хочешь административных мер, будут меры народные. Так что не мешай и подвинься.

Ответить
+54 +
Серж, 19:56, 16.04

Человек не знающий родной белорусский язык не должен назначаться на государственную и административную должность. Начать с чиновников,
Судей и руководителей госслужб. Через 3 года будет
Будет все нормально с языком.

Ответить
+25 +
Joss, 19:58, 16.04

Ты либо управляешь этим процессом, либо процесс вынесет министра культуры вперёд ногами сам. Тут нужно выбирать

Ответить
+42 +
Андрей, 20:02, 16.04

Кроме Лукашенко в топку нужно всех министров, чиновников, депутатов палатки. Ментов, АМОН, и КаГэБэ.
И начинать историю страны с чистого листа.

Ответить
+37 +
!, 20:10, 16.04

Я так разумею, што ў фашыстоўскай Расеі ва ўмове скарочанных рэсурсаў вырашылі паскорыць фашыстоўскі наступ на Беларусь і праглынаньне краіны "шестью областями". Паглядзіце - Курапаты, мова, усё ўклалваецца ў гэтую схему. Спяшаюцца ардынцы, пакуль грамадства раз'яднанае і ня ў стане даць адпор.Значыць у крамлі ўжо пралічылі, што трэба рабіць зараз, пакуль пратжсты ад галечы не перараслі ў палітычныя.

Ответить
+47 +
совч, 20:12, 16.04

Меня поражает то ,что пропаганда РАШАЯ и там эти как их там ватные рассуждают с полной серьёзностью о нашем национализме- как к любви ко всему белорусскому, начиная от языка и заканчивая историей-Неужели им ватным непонятно мы, две разные культуры , две разные этно. , два разных истока в истории. Я не хочу что бы было как в России , коренные народности не знают своего родного языка. Я хочучто бы мои дети любили свой родной язык. Даже СССР уделял внимание развитию национального вопроса.Существовали школы с национальным языком...ТЫ министр культуры , не любящий свою родину..отправляйся учителем языка в России. Наверно там твоё место

Ответить
+35 +
Don Pedro, 20:18, 16.04

Год 1964. 6-й класс средней школы №12 г. Гомеля. Сентябрь месяц. Приходит наш классный руководитель Таисия Сергеевна и говорит: «Дети, вы должны принести от родителей заявление о том, что вы не хотите изучать белорусский язык». Отец сразу отказался писать заявление, но через неделю под давлением матери согласился. Мать у меня из семьи репрессированных и хлебнула по полной «народного гнева». Через неделю родителей, не написавших заявление, начали вызывать в директорский кабинет. Класс наш находился, напротив. В кабинете с директором еще заседали трое пришедших. Двое мужчин и одна женщина. Как сейчас помню, пришедшие были в одинаковых пальто и шляпах, как в старых фильмах про шпионов. ГОРОНО или КГБ, кто знает? Трое, если не ошибаюсь, не написали заявление и их перевели в школу №9. Единственная школа с белорусским языком обучения на весь район. Потом и ее закрыли.

Ответить
+15 +
Кастусь, 10:36, 17.04

Дзякуй!

Аб такіх выпадках трэба распавядаць ўсюду і ўвесь час!

Гэта і ёсць генацыд нашай ліцьвінскае нацыі з боку акупацыйнага маскоўскага рэжыма.

Ответить
+32 +
буг, 20:20, 16.04

Без языка нет страны. Надо вначале материально стимулировать чиновников на переход официального языка на беларуский.
Да и гражданам страны ВНАЧАЛЕ! платить за переход на родной язык. Ничего позорного в этом нет. Надо только начать и заинтересовать людей к тому, чтобы они говорили на родном языке своей страны. В перспективе, на русском будет не комфортно говорить в Беларуси. Как немцу во Франции - будь добр говори хоть плохо, но на французском!
Надо уважать себя, свою страну и язык своей страны! Иначе - никто.

Ответить
+41 +
Міхась, 20:31, 16.04

Прэзыдэнская "акадэмія" псуе людзей.Дзе вы бачылі,чы чулі
аб велізарных поспехах прадпрыемстваў,на пасадзе якіх кіраўнікі прэзыдэнскай акадэміі?! Вось і гэтае без культурнае
цела,пастаўлена Анціхрыстам,міністрам культуры,каб недапусьціць развіцця нацыянальнай культуры ў Беларусі.

Ответить
+22 +
spadar, 20:32, 16.04

Напросился Иван непомнящий родства, на комплементы

Ответить
+30 +
Егерь, 20:33, 16.04

Только посмотрите на это зомбированное извояние- эту мерзопакостных нечисть орда специально настояла внедрить.

Ответить
+39 +
Кастусь, 20:38, 16.04

Хацелася сказаць тупы, але не, не падходзіць - злачынец, здраднік, маскаль. І ўсё ж і тупы як бот.

Ответить
+36 +
позор, 20:41, 16.04

И более того, я против любых административных мер по внедрению языка, мы это прошли вначале 90-х годов.
--------------------
Чтобы не применять административные меры по внедрению родного языка, не надо было его административно годами выкорчевывать.

Ответить
+10 +
Памятай!, 10:37, 17.04

стагоддзямі

з 1794 года, каля Кацярына ўвяла войскі

Ответить
+24 +
ак99, 20:52, 16.04

Читайте внимательно, он против ВНЕДРЕНИЯ языка, тупо и насильно! Придет время и мы будем говорить и писать на нашем белорусском языке! ВРЕМЯ.

Ответить
+29 +
someone, 20:53, 16.04

<>И вот, когда он вылупит из себя всякие галлюцинации и займётся чисткой сараев — прямым своим делом, — разруха исчезнет сама собой. Двум богам служить нельзя! Невозможно в одно время подметать трамвайные пути и устраивать судьбы каких-то иностранных оборванцев! Это никому не удаётся, доктор, и тем более — людям, которые, вообще отстав в развитии от европейцев лет на 200, до сих пор ещё не совсем уверенно застёгивают свои собственные штаны!<> (с)
Не может быть министром культуры завхоз...хоть и бывший. Хоть и Университета Культуры

Ответить
+54 +
Alex, 20:57, 16.04

"некоторые наши соседи несколько с озабоченностью смотрят на то, что в стране поддерживается белорусский язык "
Когда в Германии говорят на немецком, в Польше на польском, в Италии на итальянском — это нормально. А в Беларуси на беларуском — это национализм! Надо на нормальных соседей смотреть, а не на озабоченных тем, что в стране хотят использовать родную сову!

Ответить
+33 +
бабця, 20:58, 16.04

А какой, интересно , культуры он министр? Туп ведь, як бот.

Ответить
+25 +
user, 21:25, 16.04

я добра разумею и размауляю на беларускай мове, но для упоротых ушлёпков скажу на их варожай мове: бондарь, чемодан - вокзал - расия. молоток, зубило - и делай бочки для боярки как твои предки.

Ответить
+27 +
Петрович , 21:26, 16.04

Каждый культурный человек , должен знать свой родной язык . Иначе мы растворимся среди других национальностей и перестанем существовать как народ. К сожалению, я в школе изучал белорусский , но сейчас почти ничего не помню.

Ответить
+33 +
некультурны, 21:27, 16.04

Ніякі гэта ні міністар. Гэта крымінальны хаўруснік узурпатара. Узурпатар у сваю банду бярэ правераных.

Ответить
+35 +
Uri, 21:27, 16.04

Сапраўды, трэба ўводзіць крымінальную адказнасць за невыкарыстанне дзяржаўнымі органамі і арганізацыямі беларускай мовы. Як мінімум, пазбаўляць службовых пасадаў. Пачаць можна з міністра

Ответить
+32 +
Вітаўт, 21:30, 16.04

Баіцца беларускага нацыяналізму — камуніст. Гнаць яго.

Ответить
+12 +
Ranger, 21:36, 16.04

Прачэчная...

Ответить
+40 +
изжога, 21:47, 16.04

Про таких в народе говорят:
Где бочком, где ползком, где язычком,
а где на карачках ... ;))) Ну и мерзость!

Лучше впасть в нищету, голодать или красть,
Чем в число блюдолизов презренных попасть.
Лучше кости глодать, чем прельститься сластями
За столом у мерзавцев, имеющих власть.
(Омар Хайям)

Ответить
+23 +
родная мова, 22:32, 16.04

Ня ведае мовы-турыст ці акупант.

Ответить
+23 +
шате-м +, 22:39, 16.04

После смены режима к ответу!
Не Юрий Бондарь, а Юрий БЕЗДАРЬ!

Ответить
+15 +
плотник, 22:50, 16.04

А я против менистра- бондаря.

Ответить
+19 +
Alekss, 22:58, 16.04

Таких борбосив нужно гнать и 5 лет не давать им чин-должности, явно ему подсунули этот проект и сейчас смотрят на памярковных, как будут вести себя, а при коммунарах белоруска-мовных называли колхозниками, они старались на маскальский язык перейти им было не легко и получалось тросянка, а зарас трэба перайсьцi на сваю мову а такие колхознаны и лизуны пусть остаются з маскалями.

Ответить
-7 +
Влад, 23:08, 16.04

Ребята, что вы его ругаете. Обычный приспособленец. Хочется поработать на не пыльной должности с неплохой зарплатой. Если бы он высказал свое мнение, да ещё и отличное от официальной позиции он бы уже не работал министром. Все они транслируют мнение одного человека..

Ответить
+11 +
Каб ведаў!, 10:41, 17.04

Каб ён ведаў!

Тут Літва, а не філія масковіі з шклоўскім гаўляйтэрам.

Ответить
+27 +
Жыве, 23:47, 16.04

Прапаную аматарам скласцi петыцыю i накiраваць яе у адпаведныя ворганы с патрабаваннем зволiць мiнiстра культуры.
1. Дадзеннае заяўленне абруджае нацыянальныя пачуццi беларусаў.
2. Мiнiстр падпiсаў пагадненне «аб абароне расейскай мовы», а не падпiсаў адпаведнае пагпдненне «аб абароне беларускай мовы» у Смаленску i Бранску.
Пры тым што у Беларусi беларуская мова фактычна i без таго прынiжана i нiякага раўнапраў‘я не iснуе.
3. Мiнiстр абразiў Беларусь i афiцыйны дзяржаўны сцяг, калi падпiсваў пагадненне ля перагарнутага унiз афiцыйнага дзяржаўнага сцяга, чым дэскрымiнаваў Беларусь i статут дзяржслужачага.

Ответить
+28 +
Дзед з Палесся, 23:56, 16.04

Мураўёў-русiфiкатар ён, здраднiк Беларусi i беларускага народа.
Такiя людзi не могуць займаць нiякую пасаду на дзяржслужбе нi то што займаць пасаду мiнiстра культуры.

Ответить
+9 +
VS LU, 0:21, 17.04

Вельмі "спадабалася" вось гэтая цытата: "...некаторыя нашы суседзі некалькі з заклапочанасцю глядзяць на тое, што ў краіне падтрымліваецца беларуская мова і ўспрымаюць гэта як ці ледзь не праява нацыяналізму."

Значыць, калі рускі размауляе на рускай мове у Расіі - гэта таксама нацыяналізм? Пэўна ж, не! А калі беларус па-беларуску - адразу "нацыяналіст"! Цікаўна!

І скажыце мне, 80% людзей, якія пакінулі свае каментарыі на рускай мове, чаму вы абураецеся? Добра, я разумею, вам цяжка пісаць па-беларуску, тым больш размаўляць на людзях, таму што мову вы вучылі дрэнна ці не вучылі наогул. Але ж вы не робіце нават самае пасіўнае, што вам па сілах - адкажыце, вы карыстаецеся хаця б беларускім інтэрфейсам у банкаматах? Я вось нешта аніводнага разу не бачыў, стоячы ў чарзе, каб нехта карыстаўся, акрамя мяне.

Ответить
+6 +
fuy, 0:44, 17.04

измерян, взвешен и признан негодным

Ответить
+8 +
Грамацей, 1:12, 17.04

Он министр какой культуры ?

Ответить
+13 +
Yanka, 1:48, 17.04

Гадина, а не министр!

Ответить
+5 +
Мишук, 4:42, 17.04

"АНУЧКИН: Вы думаете, я говорю по-французски? Нет, я не имел счастия воспользоваться таким воспитанием. Мой отец был мерзавец, скотина. Он и не думал меня выучить французскому языку. Я был тогда еще ребенком, меня легко было приучить -- стоило только посечь хорошенько, и я бы знал, я бы непременно знал." (Гоголь, "Женитьба")

Ответить
+8 +
Vilnius, 8:21, 17.04

Eto siurrelizm kakoi-to.Prosto neveritsia.

Ответить
+13 +
народ белоруси, 12:55, 17.04

почему Позняк 1994 году не стал презедентом потому что его прокатили русские которых он напугал белорусской мовой и сегодня мы имеем вот таких бездарных руководителей которые живут без мовы в голове а по понятиям а лучшие белорусы живут в других странах где уважают свою мову и сохранят традиции А мы будем и дальше гнобить свою мову ГАНЬБА НАМ ВСЕМс помощью вот таких тварей не помнящих родства

Ответить
+11 +
Мацікевіч, 19:10, 17.04

Пазьняк мусіў стать прэзідэнтам - вынікі выбараў былі падроблены!

Лукашэнка паставіла спец. службы Расеі ў выніку спец. аперацыі "Парасон" - пачытайце дакументальную кнігу Ўладзіміра Мацікевіча "Нашествие. Неизвестная история известного президента"

Не жадалі Пазьняка - атрымалі дурака!

Ответить
+4 +
Петрович, 21:41, 17.04

Среди беларусов очень мало людей, знающих и любящих подлинную историю своей страны, ее мову. Огромное большинство - вата, с детства приученная смотреть на Россию как на старшего брата, приученная к мысли, что русский язык - хорош, а наш беларуский - нехорош, и что вообще Беларусь должна стремиться во всём походить на Россию, включая язык. Этим людям очень трудно, порой невозможно объяснить громадное значение беларуской мовы в первую очередь для нашей самоидентификации, для осознания того, что мы вовсе не русские, что мы - самостоятельная нация, и вправе жить так, как считаем нужным, без оглядки на Россию. И это большинство будет меняться только тогда, когда к власти в стране придет настоящее Беларуское правительство, и начнет везде пропагандировать нашу настоящую историю, и нашу беларускую мову.

Ответить
+5 +
Владимир, 21:49, 17.04

Кого то он мне сильно напоминает....Ба так это же вылитый Шариков...как по фото ,так и по мыслям

Ответить
-2 +
Slav, 21:58, 17.04

Галоунае быць i адчуваць сябе беларусам.Или по русски:главное быть и чувствовать себя белорусом.

Ответить
+6 +
хохол, 22:46, 17.04

соседи у вас сначала отберут ваш язык потом вашу историю потом территорию и будете вы задворками храши. а страдать от этого будут ваши дети.ДУМАЙТЕ

Ответить
+2 +
Святослав_, 7:22, 18.04

За посягання на основу народу, на його стрижень, на святе - пожиттєве ув`язнення цьому мерзотнику в буцегарні посиленого режиму.

Ответить
+3 +
беларус, 16:36, 20.04

За что боролись на то и напоролись.Подписав договор о союзном государстве он практически сдал Беларусь расеи . Все: мы никто и звать нас никак .Расейцам не нравится названия на белорусском языке--так пусть учат белорусский язык или сидят в своей расеи . Они приехали в БЕЛАРУСЬ и пусть не вякают , что нам делать.А таких министров на мыло.

Ответить
+3 +
влад, 20:11, 21.04

Это чиновничье быдло просто нельзя допускать до такой сферы как культура, также как и его колхозного хозяина. Это существо яркий представитель пятой колоны в Беларуси и готовый кандидат оккупационной власти Расеи, отрабатывающий ее интересы непосильным трудом уже сейчас.

Ответить
+2 +
****, 20:26, 21.04

у власти подлецы

Ответить
+2 +
ххх, 20:27, 21.04

подлецы у власти.

Майдан!

Ответить
+1 +
из народа, 20:34, 21.04

Министр культуры - полный идиот. и похож на вампира)

Ответить
+1 +
Антон, 20:21, 22.04

Яго папа з паўднёвай Украіны. У 60-я пераехаў у Беларусь. Закончыў БДУ. Быў функцыянерам, у тым ліку партыйным Беларускае для яго зусім ня роднае, а замежнае, чужое. Людзі савецкія.

Ответить
0 +
Mikola Savicki, 13:29, 28.04

Кніжка, аўтары: Леанід Лыч Мікола Савіцкі
Улады дыялог праігнаравалі
(2015 – 2018 гг.)
Свядома выключаная уладамі з афіцыйнага жыцця беларуская мова ўжо амаль чвэртку стагоддзя знаходзіцца ў заняпадзе, што выклікае вялікую заклапочанасць ва ўсіх нацыянальнай арыентацыі грамадзян краіны. Яе аўтары знаёмяць чытачоў са сваімі спробамі ўступіць у кантакт з дзяржаўным чыноўніцкім апаратам з мэтай выратавання беларускай мовы ад рэальнай пагібелі, якая немінуча прывядзе наш народ да этнічнай смерці і поўнай страты суверэнітэту яго краіны.
Разлічана на самае шырокае кола чытачоў, асабліва на палітычную і інтэлектуальную эліту, ад якой у найбольшай ступені залежыць лёс любога народа, у тым ліку і б е л а р у с к а г а.
Набыць можна ў магазіне «Адэмічная кніга”

Ответить
 
Написать комментарий
E-mail не будет опубликован