banner1 banner1 banner1

12.02.2013

Навошта Майра Мора сустракалася з Купчынай? 8

15:01, — Палітыка

Навошта Майра Мора сустракалася з Купчынай?

Намеснік міністра замежных спраў Алена Купчына правяла сустрэчу з кіраўніком прадстаўніцтва Еўразвяза ў Беларусі Майрай Морай....




Каментары

hoczun, 15:16, 12.02      -   +45   +  
ну...я бы сказал так - уж лучше бы никто чем абы кто
Адказаць
Андрей. Страна Беларусов, 15:31, 12.02      -   +27   +  
ЕС и США, никаких исключений быть не может: разве Вам непонятно, что лукавшенко и его прихвостни очень мечтают, чтобы всё вернулось к тому времени, когда лукавшенко и холуи разъезжали по заграницам и "отдыхали" "чэсна", уничтожая Беларусов в тюрьмах и лагерях!!!
С лукавшенковским режимом никаких переговоров и послаблений, только Санкции самые жёсткие и беЗкомпромиссные!!!
Адказаць
старик, 15:32, 12.02      -   +21   +  
Ссколько можно голодать эту кость.
Адказаць
шут, 15:43, 12.02      -   +26   +  
«Кто-то должен представлять Беларусь на саммите со стороны властей. Так уж лучше Макей, чем сам Лукашенко…»
Ну у ж если кто лучше, то пусть это будет , например, Липкович... и санкций нет и поржать можно будет над отчетом...
Адказаць
maybah, 16:27, 12.02      -   +15   +  
что макей, что любой бомж-результат будет одинаков
Адказаць
мат, 20:16, 12.02      -   +4   +  
Не, бомж более представительно и результативно.
Адказаць
есть такой человек, 16:41, 12.02      -   +27   +  
Пусть Беларусь представляет Санников.
Опытный дипломат.
Уважаемый белорусами человек.
Адказаць
Сеня, 16:55, 12.02      -   +8   +  
Я знаю, зачем они встречались.
Сайра уговаривала нашу тетю не дружить с Путиным, обещала свободный въезд в Париж.
Адказаць
 

Напісаць каментар

E-mail не будзе апублікаваны

Каментар будзе апублікаваны пасля праверкі мадэратарам





Учора на сайце:

наведвальнікаў 258383
праглядаў 1315728

Папулярныя навіны

Дзень Волі ў Менску: Мы - еўрапейцы (Відэа, онлайн) (81663)

25.03, 14:45, — Палітыка

У Дзярждуме заклікаюць увесці войскі ва Украіну (45737)

24.03, 11:15, — Украіна

Эксперт: Стратегия Путина в отношении Украины изменилась, и он перешел к плану «Б» (45113)

23.03, 16:45, — Украіна

Портнікаў: Пуцін разыграе карту «сыход з Данбаса» (44458)

24.03, 12:03, — Украіна

Беларускія ўлады гатовыя прыцягваць да крымінальнай адказнасці ўладальнікаў сайтаў і каментатараў (40821)

26.03, 7:05, — Палітыка

Кангрэс ЗША прыняў рэзалюцыю аб пастаўках зброі Украіне (39721)

24.03, 8:02, — Украіна

В США рассказали, за какое оскорбление Путин мстит Украине и миру (38570)

28.03, 21:01, — Украіна

Березовец: Порошенко взял паузу. Он решает, что делать дальше (37055)

24.03, 17:35, — Украіна

Российский политолог рассказала о следующем шаге Кремля в Украине (36427)

25.03, 15:50, — Украіна

Вчерашние похороны Януковича породили новые загадки (35786)

24.03, 10:45, — Украіна

пн аў ср чц пт сб нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Старая версія сайта

Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь:

"Артыкул 34. Грамадзянам Рэспублiкi Беларусь гарантуецца права на атрыманне, захоўванне i распаўсюджванне поўнай, дакладнай i своечасовай iнфармацыi аб дзейнасцi дзяржаўных органаў, грамадскiх аб'яднанняў, аб палiтычным, эканамiчным, культурным i мiжнародным жыццi, стане навакольнага асяроддзя..."

Падпіска

       

Пакіньце Ваш e-mail: