4 мая 2024, суббота, 14:07
Поддержите
сайт
Сим сим,
Хартия 97!
Рубрики

Осенние грабли

36

ОБСЕ в пятый раз не признала «выборы» в Беларуси, но готова работать с ней и дальше.

Комментарии 36
+27 +
Просто так, 9:02, 26.09

Если Европа просто возьмёт и отвернётся, то нашу страну уже полностью, со всеми потрохами схавает Россия и не подавится. ЕС это понимает и действует аккуратно и даже трусливо в большинстве случаем лишь красиво распинаясь.
Мда тяжело быть между двух огней...

Ответить
+8 +
victor, 10:34, 26.09

да, не просто - между огней, зато сколько борща народ в воскресенье сварил...!

Ответить
+6 +
Ага, 10:45, 26.09

Яны гэта і зрабілі, таму Расея 18 год грызе Беларусь.

Ответить
+16 +
ГЛАВНОЕ, 11:02, 26.09

САМОЕ ГЛАВНОЕ это то, чтб народ не признал эти выборы.
То, что нарисовал ЦИрК и то, что Россия признала, а Запад не признал - это неважно.

Ответить
+18 +
Aleksey, 9:08, 26.09

...Поверят вновь тирану обмана ветераны,
Их вновь загонят в яму (в который уже раз!).
Но поздно или рано рассеются туманы,
Когда поймём, как подло обманывают нас...

Ответить
+9 +
дачка партызана, 9:43, 26.09

хорошие стихи...но мой отец - беларуски партЫзан не верит усатому уже оооочень давно

Ответить
+50 +
ДЕД ТАЛАШ.., 9:13, 26.09

Ирина..спасибо ..правильно все таки есть..(((
даже отношение запада к народу нашей страны...
далеко не самое искреннее...дальше только рабство!!
оно и сейчас голову не поднимешь..но будет ли лучше..??
НЕТ!! ....здесь только преклонение власть имущим...-
а не так сказал не так посмотрел и не важно какой там
специалист на улицу..!!!!(Лукашенко А.Г.)
или черная метка КГБ..!!!если проявил себя как активист
инакомыслящий..или принял участие..против режима!
потому ..(ВСЕБЕЛАРУСКИЙ РЕФЕРЕНДУМ!!) ИМПИЧМЕНД!!
надо не ждать его выборов..а проводить работу по инпичменду...!!!..что явно не устраивает нашу оппозицию..
другого варианта свержения режима нет....!

Ответить
+4 +
xm, 10:35, 26.09

....ВСЕБЕЛАРУСКИЙ РЕФЕРЕНДУМ!! - и кто считать будет.... результаты этого референдума известны заранее в зависимости от того, кто будет считать....

Ответить
+38 +
Василий, 9:54, 26.09

1. ШОС назначает всенародный референдум и объявляет себя царём
2. Ермошина фиксирует явку %100 и "за" %100
3. Начнёт Европа возмущаться - можно ответить "а у вашых гэтых Англиях и тьфу ты Швецыях тожа каралева ёсць, чэм я хужа?"

И не нужны все эти постоянные свистопляски с выборами - что в парламент, что на трон. И главное - для простых людей никаких же отличий не будет. Почему он так не делает - до сих пор не пойму. Он же даже перед Путиным понтануться потом сможет: "во ты прасты прызядент, а я - цар!", круто же.

Ответить
+12 +
серега, 10:10, 26.09

А что скромничать-царь.какой-то.Плешивому давно пора объявить себя богом, рай для людей в стране он уже построил,по его словам.И уверен,что многие чтобы не потерять работу,место в институте и т.п. поддержат скрепя сердце-а то чем же деток кормить,да и вообще-главное абы вайны не было...

Ответить
+7 +
Утес, 10:21, 26.09

Царь мож тоже не так уж плохо, если он --светило разума, добродетели и нравственности. Власть его основана на уважении и доверии, авторитете, а не на страхе, бессовестном обмане и лизоблюдстве свиты. А какой царек у нас?

Ответить
+6 +
Стары i нягеглы., 11:46, 26.09

Утес, 10:21, 26.09
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Похоже, что Вы правы : один просвещённый монарх был бы гораздо полезнее для страны, чем десяток "чклоффских" парламентов. Но монарх должен быть просвещённым, а не "чклоффским конюхом".

Ответить
+6 +
ната, 11:02, 26.09

Страшный сценарий Вы изобразили, но не такой уж и не реальный.

Ответить
+2 +
Василий, 11:50, 26.09

Этот сценарий у нас уже 18 лет в стране.

Ответить
+13 +
Игорь, 11:11, 26.09

Неужели Лукашенко рискнёт провести через 3 ода президентские выборы? После того кошмара, который он, бедняжка, пережил в декабре 2010 года, когда за него проголосовал только он сам

Ответить
0 +
я, 18:57, 26.09

Какие 3 года ? Вы бредите? К следующему октябрю лукашенко и след простынет

Ответить
+2 +
шукаем логікі, 12:43, 26.09

ўжо гадоў 16 - яно паводзіць сябе як цар - назвы толькі не выкарыстоўвае, пры чым паводзіны не тых цароў, якіе мелі усведамленне роду і гонару за яго,а тых самых дзікунскіх людаедскіх... - іван жахлівы з сярэднявечча - падаецца лагодным інтэлігентам ў параўнанні з гэтым дзікуном-людажэрам

Ответить
+10 +
naziralnik, 10:00, 26.09

Прапраную заснаваць міжнародную прэмію імя тав. Гебельса. Пераможца атрымае вазок гною. Вылучаю Луку і Ярмо ў кандытаты.

Ответить
+9 +
netreader, 10:02, 26.09

Отличная статья!
Все в тему, как говорится...
Что интересно, я утром проснулся точно с такими же мыслями... сон что ли видел, или телепатия..;)))

Короче говоря, бойкот системе а ля Лукашенко должен продолжаться до тех пор, пока не будет изменен Избирательный кодекс и в божеский порядок приведена его правоприменительная практика.

До этого времени тратить деньги на не известно что... ЕС не должно.
Надо обратиться к ПА ОБСЕ и/или к главам государств ЕС, а также к главам государств СНГ (для понту))) с просьбой не тратить государственные денежки попусту - не направлять более к нам наблюдателей до изменения ИК.
Все равно ведь, наблюдатели от ЕС не признают "выборы", а наблюдатели от СНГ и наблюдать-то не будут.. признают не глядя..;)))

Ответить
+11 +
1234, 10:06, 26.09

им всем глубоко наплевать на нас, они себе живут и в ус не дуют А вот мы, похоже скоро станем Северной Кореей, ему ни чего не остается, он или пан, или пропал.

Ответить
+11 +
Константин, 10:07, 26.09

Конечно, хочется большего...
Но, Ирина, если не будет европейских наблюдателей, то некому будет опровергать российско-белорусскую ложь!
Да, фарс был столь циничный, что очень трудно найти в Беларуси человека, который искренне верил бы хотя бы в подобие выборов и озвученных итогов. Но посмотрите: русских своя власть убедила, что все было пристойно. Московская власть пытается убедить в этом и мировое сообщество. Но только факты могут воспрепятствовать этому. Факты, а не эмоции. И для фиксации этих фактов нужно обязательное наличие официальных представителей официальных международных организаций.

Ответить
+6 +
Чегеварвар, 10:08, 26.09

Канешне, толькі санкцыі!
Гэта, мусіць, зразумела ўжо нават Марыя Цыбіленка і ейныя куратары.

Ответить
+7 +
гвоздилко, 10:36, 26.09

Ирина! Предложи европейцам реальные примитивные шаги:в одночасье отказаться от виз для всех граждан РБ,кроме откорректированных черных списков,членов их семей и родственников. Я думаю эффект будет 100%-й. Членов черного списка будут прессовать:сын,дочь,брат,племянник и т.д. Глядя на них другой задумается.Это реальный шаг,а не утопическое запугивание отметиться в черном списке.И народу польза- будет становиться европейским. А то,что происходит уже не одно десятилетие выглядит как в поговорке:сабака лает-караван идет.

Ответить
+9 +
дина, 10:51, 26.09

Молодец Ирина, ты всегда говориш и пишеш без всяких выкрутас, прямо называеш вещи сваими именами, а не вокруг да около с намеками.Спасибо за правду

Ответить
+8 +
Юрась з логава, 12:19, 26.09

ОБСЕ в пятый раз не признала «выборы» в Беларуси, но готова работать с ней и дальше.
**************************************
Ирина Халип - это наш белорусский Гаврош, такой же острый на язык, дерзкий и смелый.
Что готовности Европы и дальше работать с режимом, то когда-то Ханс-Герг Вик, на мой похожий вопрос сказал, что "Европа будет сотрудничать с тем в Беларуси, кто контролирует страну, а Лукашенко страну контролирует". Я тогда на многое в европейской политике посмотрел иначе, ведь если матерый разведчик так просто и цинично рассуждает, то что могут говорить мелкие еврочинуши-бюрократы? Правда, Вик добавил, что Европа вмешается лишь тогда, когда народ окажет реальное противостояние режиму. Без сомнения, что Лукашенко прекрасно понимает эту ситуацию, поэтому прикладывает все силы, чтобы не упустить контроль над страной и соответственно, не позволить этому контролю пошатнуться и для этого режим старается поддерживать некий минимальный социальный перечень слуг и условий проживания, народ ведь не избалованный.

Ответить
+7 +
no, 10:52, 26.09

A лжеоппозиция не выполнила обещаний сняться с выборов при наличии политических заключенных,
т. к. pежим Лукашенко финансировал иx через продажные европейские фонды.

Ответить
+15 +
Честный человек, 10:56, 26.09

Ира - Вы на самом деле ПЕРВАЯ ЛЕДИ! Очень уважаю Вас и Андрея Олеговича (что ему довелось вытерпеть одному Богу известно)! А также Статкевича, Дашкевича и Других...

Ответить
+9 +
Любопытная, 11:43, 26.09

"В воскресенье в Беларуси прошли дожди. Лукашенко и его председатель ЦИК Ермошина, правда, утверждают, что в этот день прошли еще и «парламентские выборы». Ирина, не в бровь, а в глаз! На первом месте событие которое имело место быть - его видели и прочувчтвовали все. На втором - жалкое утверждение надоевших пустобрехов. Потому как события НЕ БЫЛО. У супруга на работе сотрудник, будучи членом комиссии, огласил цифру явки - 27% с учетом досрочно проголосовавших. Но я не об этом. Ирина, в стране есть люди, которыми я горжусь, уважаю которых, не зная лично. Вы сильная, Вы умная, Вы хороший журналист. Всё самое хорошее, что может пожелать женщина женщине - для Вас. И к этому пренепременно - Свободы нашей Родине. Она приближается. Труд Вашей семьи Ваших друзей тому порукой.
С уважением и признательностью.

Ответить
+6 +
пенсионерка, 12:03, 26.09

Ирина, спасибо за то, что Вы есть. Со времен БДГ читаю Ваши статьи и подписываюсь под каждым словом. Вы исключительно точны в оценках.

Ответить
+10 +
Чегеварвар, 12:12, 26.09

У гэтым артыкуле гаворка йдзе пра Захад, ды па ягоную "страўсіную палітыку" ў дачыненьні да антыбеларускай ўлады.
Вядома, трэба дзейнічаць ў гэтым накірунку. І дзякуй Богу, такіх людзей стае: Мігальскі, Сікорскі, Багданава, Халезін, тая ж Ірына Халіп, і шмат іншых сумленных людзей, якія ПРАЦУЮЦЬ не за грантавыя грошы, а па свайму сумленьню.
Але гэта - толькі адзін напрамак. Зьнешні ціск у нас неяк ураўнаважваецца АБЫЯКАВАСЬЦЮ большасьці беларусаў. І што б не рабілі тыя сумленныя й сапраўдныя змагары за вольную Беларусь, па якіх бы высокіх Эурапэйскіх кабінэтах ня хадзілі, якія б пакуты ад рэжыму ня цярпелі, нічога ня зьменіцца покуль большасьць тут, у Беларусі, не зразумее, што яны б'юцца за простых людзей.
У сваю чаргу, АБЫЯКАВАСЬЦЬ - ад НЕПАРАЗУМЕНЬНЯ. Людзі ня разумеюць, што адбываецца. Яны нават зьбянтэжаныя тымі падзеямі, пра каторыя ведаюць ўласна!
Вось я пра што: чалавек ў разьліковым рахунку бачыць, што яму паднялі заробак. Потым ідзе міма "валютніка" й бачыць, што кошт даляра ня зьмяніўся. А потым прыходзіць у краму, а там - каўбаса, мяса, малако, хлеб - ўсё падаражэла болей, чым "падняты" заробак.
Гэты чалавек ідзе дадому, уключае тэлевізар і чуе, што Ермаковай стае пары чаравікаў на 2 гады, Ермошынай - рондаль баршчу хапае на тыдзень, а Кукушэнка перабіваецца адной клюшкай на 10 год.
І чалавек бачыць, што ў яго ня так ўсё й блага. Наслухаўшыся пра сваё шчасьлівае жыцьцё ў "сільнай і працьвітаюшчай" ён пачынае думаць, што й сапраўды "няма вайны", "ад суседскіх машын няма дзе сваю прыпаркаваць - тожа мне бедна жывут" іг.д.
Зрэшты, нібыта "усё харашо".
А потым зноў ідзе ў краму. Трапляе ў "бясплатную" лякарню, прыходзіць з бацькоўскіх сабраньняў з "бясплатнай" школы і г.д.
Робіць свае высновы, але потым зноў уключае Зомбі-ТВ і ... НЕПАРАЗУМЕНЬНЕ! Зьбянтэжанасьць, абурэньне, - ўсё мінае, бо гэтыя падзеі адбываюцца штодня. І тое непаразуменьне замацоўваецца ў душы, сэрцы.
Той самы выпадак, адкуль нараджаецца вядомае ўсім нам "а можа, так і трэба"..
Гэта - той механіхм, робіць зь людзей сапраўдных манкуртаў, бо іх абыякавасьць дажыцьця, да будучыні, нават да бліжэйшых жыцьцёвых пэрспэктыў - проста звышмежная.
Старыя кажуць: "а нам шмат ня трэба", маладыя даўно плюнулі на "эту страну" ды востраць лыжы туды, дзе лепей.
І гэтае кола проста пачварнае! Яно высмоктвае ўсе жыцьцёвыя стымулы ня толькі ў тых, хто "ў крузе", але й апускаюцца рукі ў тых, хто людзей намагаецца выцягнуць з гэтага "круга" (Мігальскі, Сікорскі, Пазьняк, Багданава, Халезін і інш.)
Абыякавасьць жыхароў Беларусі ня ёсьць стымулам, каб змагацца за іх на Захадным накірунку. Ў самога ня раз былі думкі ўсё кінуць ды з'ехаць ад тых, каму "што воля, што няволя - ўсё адно". Маўляў, калі ўсіх ўсё устройвае, то хай так і жывуць.
Таму ціск на Захад (і, як вынік, ад Захаду - на рэжым) будзе мець плёну толькі ў тым выпадку, калі ён будзе ураўнаважаны ціскам унутраным.
А для гэтага трэба адное - АДУКАВАЦЬ людзей!!! Тады тое "кола" абыякавасьці рвецца! Я сам тое назіраў не адным разам.
Я шмат размаўляю зь людзьмі, і маю ўласны досьвед, як проста на вачах (празь вельмі кароткі тэрмін - 1-2 месяцы) шмат людзей пераўтварылася ў антылукашыстаў. Некаторыя зь іх - у заўзятых антылукашыстаў!
А што адбылося? Чаму? Як такое магчыма? Людзі, нават даволі сталыя, крута перамянілі погляды на ўладу. Як тое адбылося?
Вельмі-вельмі проста!
Гэта - та самая АДУКАЦЫЙНАЯ ПРАЦА.
Як тое робіцца, гаворана-перагаворана 1000 разоў.
Пісаць, друкаваць, ды гаварыць. А лепей - гаварыць на беларускай! Гэта такі супервыніковы чыньнік, з прычыны якогя людзі бачаць, што тыя БТ-шныя плёткі - ня больш чым дурата, якая робіцца з адной мэтаю - мэтаю масштабнага ашуканства.
І тады ў галовах ўсё складаецца па полачках - і куды ідьзе значная частка іх заробкаў, і чаму тавары ў крамах утрая даражыйшыя за Літувіскія, Польскія, Нямецкія. І чаму беларус на 500 даляраў купіць столькі, колькі змежнік купіць за 386 даляраў, і інш., інш., інш.
Тады ПРАЦА тых, хто робіць на "Заходнім фронце", будзе выніковая.
Таму кожны (!) чытач Хартыі ЗДОЛЬНЫ ПАМЯНЯЦЬ СІТУАЦЫЮ вакол сябе.
ПРАЦУЙМА на будучыню нашай краіны, нашай матулі - Беларусі,СЁНЬНЯ Й ЗАРАЗ, і нашыя дзеткі будуць чытаць вершы Коласа, а не Быкава, гаварыць на адной з найпрыгажэйшых у сьвеце моваў, яны будуць гадаваць сваіх дзетак з любоўю да Радзімы.

Ответить
+2 +
bkmz, 12:20, 26.09

наблюдатели нужны. лукашенко не желает их видеть, но они должны изобличать преступления режима и говорить о них миру.

Ответить
+1 +
шукаем логікі, 13:16, 26.09

ОБСЕ в пятый раз не признала «выборы» в Беларуси, но готова работать с ней и дальше
--------------------------------------------------
гэта і ёсць - галоўная праблема!
такімі выказваннямі заканчваюцца ўсе "абурэнні", ўсе выказванні з боку еўрапалітыкаў розных рангаў, таму, мушу думаць, гэта і ёсць сапраўдная палітыка еўропы - сапраўдны пасыл дыктатару - ў цябе ўсё дрэнна - мы проста вымушаны гэта казаць, але не звяртай ўвагі, дружа, рабі што хочаш, мы і надалей будзем падтрымліваць цябе, бо нам патрэбен такі "дрэнны хлопчык"...
- падцвержанне гэтаму тое што - што б не зрабіў злачынца - еўрапалітыкі робяць выгляд, што абураюцца, потым доўга "прымаюць рашэнне", да тога "рашэння" ён робіць новае злачынства, старое абмеркаванне робіцца не актуальным.... наша пестня хороша - начінай сначала - і вось новыя "роздумы" над новым " пакараннем"....
самае брыдкае ў гэтай гісторыіі - адносіны еўропы да злачынцы - ЯНЫ КОЖНЫ РАЗ ПАЧЫНАЮЦЬ З НОВАГА ЧЫСТАГА АРКУША - вось прыклад цяперашнія "выбары" і дзеянні еўропы - будзем выхоўваць з забойцы дэмакрата дапасінення!
- Га? Што? немагчыма? ды мы ж не дурныя ведаем! але будзем намагацца!
палітвязні і таргі гэтымі пакутнікамі патрэбны не толькі лукашэнку, але і еўрапалітыкам - наяўнасць "такога тавару" дазваляе езропе "давольствавацца малым" ў сваіх прэтэнзіях да дыктатара - вызваленнем закладнікаў - і можна ўжо не патрабаваць большага...
... спіхваюць ўсё на "ўтрыманні лукашэнкі" далей ад крамля - але гэтая іх мантра - блеф - і ўсе гэта разумеюць - дапамажыце скінуць узурпатара і ... Беларусь пакрочыць у еўропу... але няхай будзе вечны дэспат і вечны "страх" за тое што ён адрачэцца ад царства і пойдзе ў расейскія губернатары...
... кіруючы свае адносіны з забойцам народу падпарадкоўваючы гэтыя адносіны часовай сумнеўнай матэрыяльнай вагадай (глядзіце, ніхто ў еўропе не спрабаваў высветліць і расследваць - а хто ж купляў гэтыя левыя "растваральнікі" ў рэжыма? ЦІ-І-ІШЫНЯ! - іх не тычыцца - цікава чаму?) дык вось - гістарычна зразумела што дыктатура трымаецца на падтрымцы еўрапалітыкаў і еўрабізнесу - нагадвае умацаванне гітлеру ...
КРОЎ НАШЫХ ЗМАГАРОЎ І ПАКУТНІКАЎ на руках не толькі "сям'і", ментоў і гэбья, чыноўнікаў, настаўнікаў і інш. мясцовых памагатых... але і НА РУКАХ ЕЎРАЦЯРПІМЦАЎ - ДЫКТАТАРСКІХ "ВЫХАВАЦЕЛЯЎ"..
НЕ ЗАБЫВАЙЦЕ ГЭТАГА! СПАДАРЫ ЕЎРАПЕЙЦЫ!
падтрымліваючы злачынцу - вы ЎДЗЕЛЬНІЧАЕЦЕ Ў ЯГО СПРАВАХ! і прымаеце на сябе адказнасць за гэта і перад людзьмі і перад Богам!!!

Ответить
+4 +
Любава, 13:35, 26.09

А я вот подумала - хорошо бы выдвинуть Ирину Халип кандидатом в президенты. Вот это был бы президент! Она посильнее Хилари Клинтон! Мечты... мечты...

Ответить
+7 +
ЯДвига, 13:42, 26.09

Блестящий материал! Лучше о выборах еще никто не написал! Острый, четкий, без всяких излишних "размазываний" на пустом месте! Ирина, браво! Стараюсь не пропускать ни одной публикации Халип и Радиной, в которых, подчас, неожиданно, но всегда очень точно расставлены акценты. А это не каждому дано, и для нашей журналистики - очень большая редкость.

Ответить
+4 +
Лариса Ник., 14:38, 26.09

Народ, ну как мы можем удивляться или возмущаться готовностью европейцев сотрудничать с режимом?!
Смею напомнить, что это именно на нас лукабанда в очередной раз наплевала со своей высокой колокольни, при неприлично пустых избирательных участках, нагло и непринуждённо нарисовав элегантные 75% проголосовавших.
И - что? Мы обиделись, перестали с этим рёжимом сотрудничать? Отнюдь нет! Повозмущались, поплевались, утёрлись и, как ни в чём не бывало, продолжаем спокойно работать на этот антинародный режим и ждать следующих выборов, ждать, когда Запад нам поможет.
А мы, такие умные и хорошие, такие (наконец-то! ) сплоченные с большинством народа, просто лишний раз показали, что при нашем , таком уже привычном "молчании ягнят" лукабанда может безнаказанно творить в Беларуси всё, что только захочет, как говорится, до скончания веку".
Кто или что помешает самозванцу вообще похерить институт выборов, назначив себя пожизненным диктатором с правом престолонаследия?
А, может, благодаря нашему бойкоту политзаключённые уже разгуливают на свободе?
Вобщем, бойкот выборов- это прекрасно! И так греет душу. Но этого мало!
Нельзя почивать на лаврах в ожидании следующей избирательной компании по сценарию самозванца. Надо работать на всеобщую забастовку и бойкот режима. Кроме нас самих, нам никто ничего не принесёт на блюдечке, пока мы такие- затихорившиеся и выжидающие.

Ответить
0 +
шукаем логікі, 15:01, 26.09

адна справа супрацьстаяць толькі ўзурпатару і зусім іншая ўзурпатару, які атрымлівае моцную падтрымку ( грошы за энерганосьбіты і дапамога кшталту падрыхтоўка рэпрэсіўнага апарату і інш....) ці не? спадзявацца і самім бездзейнічаць, безумоўна, не трэба! але звяртацца да еўрапалітыкаў і, наўвогул, еўрапейцаў - КАБ СПЫНІЛІ АДКРАВЕННУЮ ДАПАМОГУ РЭЖЫМУ! - мы абавязаны! мы абавязаны нагадваць тым хто лічыць неістотным - што ён крыху дае грошаў забойцу, дрэссіруе яго урфінджусаў, лічучы гэта забаўкай - усёроўна беларусы не супраціўляюцца - ды ЯК ТОЛЬКІ БЕЛАРУСЫ АДЧУЮЦЬ - ШТО ЕЎРОПА ПЕРАСТАЛА ПАДТРЫМЛІВАЦЬ ЯНО - ДЫК думаю што сядзець не стануць!!!!асноўная частка "празрэее" і паднімецца на барацьбу!

Ответить
 
Написать комментарий
E-mail не будет опубликован