Марек Бутько: В борьбе с Лукашенко не должно быть бюрократии
40
13:04, — Интервью
Против режима Лукашенко необходимы не символические, а реальные экономические санкции....
Новости партнеров
13:04, — Интервью
Против режима Лукашенко необходимы не символические, а реальные экономические санкции....
Новости партнеров
| 23.05 | 24.05 | |||
| Брест | +20 +13 | +16 +12 | ||
| Витебск | +20 +12 | +24 +16 | ||
| Гомель | +24 +16 | +27 +16 | ||
| Гродно | +20 +12 | +20 +13 | ||
| Минск | +23 +11 | +23 +14 | ||
| Могилев | +23 +13 | +25 +15 | ||
| Валюта | 23.05.13 | 24.05.13| EUR | 11 230,00 | 11 170,00 | USD | 8 690,00 | 8 680,00 | RUB | 278,50 | 276,00
| | ||||
Дмитрий Дрозд
Валентин Стефанович
Анджей Почобут
Виталий Рымашевский
Мовсун Гаджиев
| посетителей | 113445 | |
| просмотров | 992672 | |
| посещений | 204129 | |
21.05, 15:18, — Общество
19.05, 10:22, Максим Швейц, ИА «Росбалт» — Общество
19.05, 1:22, — Культура
21.05, 13:42, — Политика
21.05, 22:40, — Политика
18.05, 0:28, — Политика
20.05, 17:03, Валентин Стефанович — Мнение
22.05, 11:55, — Общество
20.05, 8:50, Михаил Хмелев, profile.ru — Политика
22.05, 12:10, — Культура
| пн | вт | ср | чт | пт | сб | вс |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ||
Конституция Республики Беларусь:
"Статья 34. Гражданам Республики Беларусь гарантируется право на получение, хранение и распространение полной, достоверной и своевременной информации о деятельности государственных органов, общественных объединений, о политической, экономической, культурной и международной жизни, состоянии окружающей среды..."
Комментарии
Попробуйте убедить в этом милинкевича , основного прнпятствия на пути введения экономических санкций в отношении диктатуры.
т.к. люди по прежнему безвинно страдают...
нужно собирать информацию на всех причастных к репрессиям лиц...
все проходит.... и диктатура однажды пройдет... и тогда мы должны наказать всех собак режима....
=================================================================
Лука - ненормальный и лечить его нужно в условиях стационара. А вот жёсткие санкции необходимы в отношении всех, кто даже опосредованно сотрудничает с преступным режимом. Сообщники и подельники мозаичного режима должны быть поставлены вне закона. А для этого луфашистский режим должен быть осужден международным трибуналом. Или ЕС ждёт пока Лука станет Гитлером? Или существует норма на убийства и иные преступления, которую режим должен превысить?
--------------------------------------------
хорошая программа! пора объединять наши "расстрельные списки", ведущиеся независимо друг от друга, в один общий
"Центр документации..", Народный трибунал, сайт "Пособники", наши расстрельные списки... Подполье созрело, пора объединять усилия не только в сборе информации, расклеивании листовок и вывешивании флагов, но и переходить к силовому решению лукашистской проблемы: поджогам автомобилей и коттеджей лукашистов, ликвидации отморозков, давлению на их семьи... Мы о них знаем всё, они о нас ничего! Земля будет гореть под ногами у выродков!!!
конкретных акциях настоящие - а не виртуальные борцы с режимом .
И я хочу подарить сайту Хартии одну идею .
Идея гениальная и очень простая – как и все гениальное :))
У посетителей сайта часто возникает необходимость в обмене конфиденциальной информацией .
Для этого предлагаю создать такую услугу как Vip - комната или Vip - room .
Посетители сайта которые желают воспользоваться услугами Vip - room должны будут пройти регистрацию . При регистрации указываются - ваш ник - Vip - имя и Vip - пароль .
После общения tet - a - tet вся информация в Vip - room удаляется и комната свободна
для новых посещений .
Если сайт заинтересуется - могу расписать все это по шагам .
Обращайтесь . Рада буду помочь .
Ідэя вельмі патрэбная дзеля тых, хто не мае асяродку аднадумцаў, а такіх вельмі шмат.
Згодны з Вашаю прапановаю.
Але этого не понимают и не хотят понимать руководители оппозиции как в стране так и за рубежом..... Каждый выживает сам по себе... А БЫДЛО-ЛУКА рад.
Але тое, што прачытаў, вельмі ўзрадавала:
==========================================================
Мы сабралі шырокія звесткі аб тых, хто непасрэдна кіруе механізмам рэпрэсій, а таксама аб радавых выканаўцах, якія нават не падазраюць, якімі падрабязнымі звесткамі пра іх мы валодаем. Пасля таго, як улада ў Беларусі зменіцца, мы перададзім гэтыя дадзеныя новаму дэмакратычнаму кіраўніцтву вашай краіны. Гэтыя дакументы будуць выкарыстаныя для таго, каб перад судом паўстаў кожны, хто меў хоць якое-небудзь дачыненне да рэпрэсій супраць сваіх суайчыннікаў.
==========================================================
Хай лукавыя мянты і судзьдзі надалей распісваюцца ў "лаянкавых" пратаколах - дзеля гісторыі і дзеля матар'ялаў пана Марека.
Гэткі гарэза, але з розумам.
Высновы зрабіў правільныя:
=================================
Акрамя нас (фонду «Свабода і дэмакратыя»), рэальную дапамогу падае Швецыя і трохі Літва, Еўразвяз выдзяляе сродкі на падтрымку ЕГУ. Усё астатняе - фікцыя, звычайныя размовы еўрапейскіх бюракратаў, у якіх няма нічога канкрэтнага. Аб якой жа «еўрапейскай дапамозе» мы гаворым?
=================================
Спадзяюся, што зрабіўшы такія высновы, ён свае намаганьні ён павядзе ў правільным кірунку.
А ўвогуле вельмі спадабалася інтэрв'ю.
Цяпер да сваіх ўлюбёных аналітыкаў-палітыкаў з задавальненьнем дадаю пана Марэка Буцько.
------------------
А ещё в нормальной стране их тираж был бы ниже плинтуса и они пошли бы работать на завод, а не кормились бы за наш счёт, пописывая всякую ахинею.
одинаковое число лайков ? Похоже вас даже не читают - вы просто превратились в икону !
Я более высокого мнения о присутствующих, чем Вы: меня часто и минусуют. Полагаете, тоже не читая? Впрочем, если хотите, могу ник поменять.
Матулі вашай мая ўдзячнасць і павага!
Адно другому ня шкодзіць - можна зараз працаваць над гэтай ідэяй, і ў 2015 год вайсьці з гатовымі напрацоўкамі, ды (ў ідэале) з аб'яднанай часткай актыўных грамадзянаў краіны.
А прыведзены прыклад з працоўнымі з "Граніту" і "Дываноў Брэсту", якіх нібыта хтосьці лічыць "чаркашкварачнікамі" - відавочна няўдалы, бо з-за іхняй АКТЫЎНАСЬЦІ й адбываецца АДУКАЦЫЯ ды ВЫХАВАНЬНЕ замбіраванай большасьці, УСЬВЕДАМЛЕНЬНЕ імі агульначалавечых каштоўнасьцяў (падтрымка, супольніцтва, сумленьне, ўласнае непрыняцьце здрады да бліжняга і г.д.).
То бок, АКТЫЎНЫЯ (з "Граніту" і "Дываноў Брэсту") ператвараюць астатніх (і ня толькі на сваіх прадпрыемствах, а ў тым ліку праз СМІ) з чаркашкаврачнікаў у людзей.
Ведаю, што пішу, бо на ўланым прыкладзе праходзіў і праходжу гэта зараз - людзі перастаюць баяцца гаварыць тое, што думаюць насамрэч, калі чуюць гэта ад іншага.
("Вот потому, что вы говорите, то, что не думете, и "думете" то, что не думаете, вот поэтому вы в клетках и сидите" - к/ф Кин-Дза-Дза)
Дык чаму, разумеючы перавагі АКТЫЎНЫХ, не даць ім магчымасьць выконваць тыя ж мэты адукацыі, выхаваньня ў замбаванай часткі грамадзтва пацуцьця датычнасьці да Радзімы, велічнасьці нашай гісторыі, альбо проста не змаўляцца аб правядзеньні акцый і г.д.?
======================================================
"...жаловались везде, и дорогу перекрывали, но ничего не помогло. Они обратились в "Говори правду", и те откликнулись мгновенно.."
---------------------------------------------------------------------------------------
З рэсурсамі, якімі валодаюць таварышЧы, стварыўшыя гэтую арганізацыю, з іх палымяным жаданьнем падымаць аўтарытэт сваёй партыі - гэта ня так цяжка зрабіць насамрэч.
Яны хутка яшчэ й дарогі будуць класьці, і аграгарадкі будаваць, калі спатрэбіцца - справа толькі за тым, хто за гэта будзе плаціць НА САМОЙ СПРАВЕ.
Ня бачу нічога благога ў тым, каб стварыць магчымасьць аб'яднаньня дзеля тых актыўных людзей, якія адчуваюць сябе здольнымі штосьці рабіць дзеля Беларусі, не чакаючы мітычнага 2015 году.
---------------------------------------------------------------------------------------
Да на здоровье! Кто ж против? Я говорю не о желании кого-то с кем-то объединяться, а о реальной эффективности этого.
---------------------------------------------------------------------------------------
А прыведзены прыклад з працоўнымі з "Граніту" і "Дываноў Брэсту", якіх нібыта хтосьці лічыць "чаркашкварачнікамі" - відавочна няўдалы, бо з-за іхняй АКТЫЎНАСЬЦІ й адбываецца АДУКАЦЫЯ ды ВЫХАВАНЬНЕ замбіраванай большасьці, УСЬВЕДАМЛЕНЬНЕ імі агульначалавечых каштоўнасьцяў... АКТЫЎНЫЯ ператвараюць астатніх (і ня толькі на сваіх прадпрыемствах, а ў тым ліку праз СМІ) з чаркашкаврачнікаў у людзей.
---------------------------------------------------------------------------------------
Приведенный мною пример - более, чем удачный, поскольку демонстрирует то, во что я не очень-то верила: самоорганизацию людей, в частности, рабочих. Их "нибыта хтосьци личыць "чаркащкварачниками"? Почему - хтосьци? Вы же и считаете: "АКТЫЎНЫЯ ператвараюць астатніх (і ня толькі на сваіх прадпрыемствах, а ў тым ліку праз СМІ) з чаркашкаврачнікаў у людзей". То есть "гранитовцы" с Вашей точки зрения - УЖЕ не "чаркашкварачники", а все остальные - "чаркашкварачники"? И их, как человекоподобных обезьян, надо превратить в людей? Однако! Любопытную Вы придумали градацию! И оскорбительную для белорусов. А Вы лично, пардон, к какой категории относитесь?
-------------------------------------------------------------------------------------
З рэсурсамі, якімі валодаюць таварышЧы, стварыўшыя гэтую арганізацыю, з іх палымяным жаданьнем падымаць аўтарытэт сваёй партыі - гэта ня так цяжка зрабіць насамрэч.
--------------------------------------------------------------------------------------
Я их платежные ведомости не видела, и не думаю, что поддержка сельчан требует каких-то огромных ресурсов. А желание "поднимать авторитет своих партий" есть у всех лидеров, только они поднимать его не умеют, поскольку одними лозунгами его не поднимешь. То, что некляевцы работают на КГБ, - пока всего лишь наши домыслы. Не исключено, что они имеют под собой основания, но ведь я вела речь не об этом, а о том, что они делают конкретное дело. И имеют возможность солидаризировать на местах тех, кого Вы считаете недочеловеками. Как и кем эта солидарность будет потом использоваться, я не знаю. Но, на мой взгляд, это пример, достойный подражания для всех остальных оппозиционных движений и партий, в том числе, и тех, на кого никогда не падала тень подозрения в подобном сотрудничестве.
бо, па-першае, каб адзначыцца, што я ўбачыў Ваш адказ на гэтае маё паведамленьне (хаця-б на гэтае);
а па-другое, ня першым разам назіраю, што пасьля цалкам "сфарміраванай" камэнтарамі тэмы, якую можна быо-б лічыць зачыненай, у ёй пачынаючь мяняцца адзнакі. Ня ў вялікай ступені, канечне, але ж такое ёсьць (назіраю, што гэтая з'ява боль уласьцівая да артыкулаў, якія тычацца Расеі). З-за гэтага таксама вяратаю ўзад чыйсьці "мінус". Магчыма, Вам гэта, як той казаў, "да аднаго месца", але мне неабыякава ))
Цяпер паводле сказанага раней:
================================================================
Я говорю не о желании кого-то с кем-то объединяться, а о реальной эффективности этого.
-------------------------------
Эфектыўнасьць 1* ("чаканьня 2015") меньш за эфектыўнасьць 2* ("дзеяў да 2015"). Гэта, я мяркую, Вы абвяргаць ня будзеце. Канкрэтнай прапановай сп. Міхаліны было стварэньне ўмоваў паводле п.2*.
Магчыма, Вы маеце рацыю, ставячы пад сумненьне эфектыўнасьць гэтай ідэі. Але вылучыцца тое можа толькі праз досьвед яе зьдзейсьненьня. І колькі мы-б не спрачаліся тут аб выніковасьці гэтай прапановы, - толькі эмпірыка можа падцьвердзіць альбо абвергнуць тую ідэю.
Разумею яе хібы: зарэгіцца здольны й кадэбіл пад нікам "Чегеварвар" ці "Ядвіга" і г.д.
Але праблема сапраўднага аб'яднаньня - таго вартая (і яна мне вельмі блізкая), тым больш, што яе выказаў чалавек, меркаваньні якога я "плюсую" перад прачытаньнем (а іх вельмі й вельмі няшмат, каб супадзеньне думак было амаль стоадсоткавае)
Чаму-б не пашукаць шляхі да ейнага здзейсьненьня? Даўно насьпела нейкая хартыйная суполка сталых карыстальнікаў. Чаму не?
Досыць лаканічная крытыка кшталту "я ня супраць, але гэта малаэфектыўна" - гэта занадта проста. Нават прімітыўна. Я ўпэўнены, што Вы здольныя на прапановы. І на падтрымку ідэі, што трэба шукаць шляхі да аб'яднаньня тых, хто покуль "сам па сабе".
=================================================
То есть "гранитовцы" с Вашей точки зрения - УЖЕ не "чаркашкварачники", а все остальные - "чаркашкварачники"?
-------------------------------------------------------
"Страшно далеки они от народа" - гэта, мусіць, пра Вас. Магчыма, Вам пашанцавала, і Вы не карыстаецеся паслугамі грамадзкага транспарту, ня жывяцё ў шматпавярховым доме, ня бачыце чэргі ў крамах.
У іншым выпадку (ну калі вы "карыстаецеся ", "жывяцё" й "бачыце", то мне цяжка паверыць, што Вы не заўважылі ТАТАЛЬНУЮ абыякавасьць, п'янства, мацершчыну, боязь (нават боязь выказаць свае думкі - звышвычварэнства над чалавечай асобай трэцяга тысячагодзьдзя), горы сьмецьця на прыпынках і ў пад'ездах..
Гэта ўласьцівасьці НАЦЫІ ці быдла?!
Досыць ханжаства. Расплюшчыце вочы - пра Каліноўскага ведае ў лепшым выпадку 5%. Колькі % гаворыць на беларускай? - столькі-ж. Колькі людзей ведае, хто такі Уладзімер Арлоў, Вадзім Дзеружынскі? - столькі-ж.
Колькі ЛЮДЗЕЙ "прачынаюцца" не ад таго, што падаражэла мяса, а ад таго, што руйнуюць гістарычныя будынкі, вынішчаюць ўжыцьцё НАШАЙ родненьнкай мовачкі, колькі абурылася "необоснованным ограничением использования русского языка", колькі людзей...
Мы вяртаемся да даўняе спрэчкі. Перш за ўсё я ўсьвядоміў, што занадта мала ведаю (я - няпісьменны ды неадукаваны), а праз усьведамленьне таго пачынаю ДАВЕДВАЦЦА. Ды ня кідаць недакурак ня ў сьметніцу. Ды ня пляваць у ліфце...
================================
Можа, трохі сумбурна - выбачайце. Спадзяюся, не пакрыўдзіцеся.
П.С. Цікава было-б атрымаць адказ на папярэдняе маё паведамленьне (аб прызначэньні шпокмана).
За плюс, конечно, спасибо: мне кто-то автоматов всякий раз ставит минус только за ник, и не могу сказать, чтобы меня это сильно удручало. Как говорят: скажи, кто твой враг, и я скажу, кто ты! Я не оговорилась: именно враг, но, к сожалению, в виртуале выяснить это нереально, впрочем, мне это тоже без разницы. Насчет виртуального объединения я уже сказала: если эта идея кому-то нравится, то почему бы нет? На здоровье! Вы говорите: я способна на предложения? Разумеется, способна. Как, впрочем, и многие. Но есть ли в них смысл? На мой взгляд, - никакого, поскольку объединяться надо не виртуально, а реально. Поэтому я гораздо больше доверяю объединению по месту жительства, работы, учебы и т.д. В этом случае человека хотя бы минимально знаешь и оцениваешь. Не надо, на мой взгляд, наделять Интернет несвойственными ему функциями. Впроечм, это опять же по желанию.
Что касается меня. Я живу в потрепанном панельном доме, езжу в общественном транспорте, но в очередях не стою: во-первых, скопление народа терпеть не могу, во-вторых, у меня аллергия на очереди еще с 90-х, когда мне приходилось отстаивать за сосисками с маленькими детьми. Я тогда поняла, что минимум еды - это не самое страшное. Самое страшное - это отсутствие мыла, особенно, когда в семье малыши. Поэтому и меняла талоны на спиртное на талоны на мыло. Помню, мне сон приснился, что объявили облаву на всех с рыжими волосами, чтобы пустить их на мыло. А я в то время носила подкрашенную хной гриву до пояса (у меня были очень густые и красивые волосы). И когда я проснулась, меня била дрожь: мне, как правило, снятся сны, которые почти невозможно отделить от яви. Так что я живу обычной жизнью, хотя подъезд у нас чистый, а алкаши под окнами мгновенно замолкают, когда я появляюсь в окне. Не потому что боятся, а потому что, видимо, чувствуют себя неловко, если матерятся. А если не успевают заметить, я рявкаю на них вполголоса :))). Двор у нас тоже чистый: прекрасные дворники муж с женой, с которыми весь дом дружит. Муж очень интересно рассказывает о рыбалке, и о хитростях частного строительства в наше время: оказывается, надо сначала строить, а потом предупреждать власти. Мы с ним много говорили о карете Наполеона: очень начитанный парень. О Калиновском, правда, как-то общаться не довелось. А, вообще, народ у нас разный, и каждый человек интересен по-своему. И у каждого - своя память, свой
Так, мы ўсе розныя. Натуральна, што гэта - добра, але тое, што ўзровень пераважнай большасьці НАСЕЛЬНІЦТВА (і адукацыйны, і эмацыйны, і палітычны, і нацыянальны) - нашмат меньшы, чым быў у 90-я, нават меньшы за той, што быў за савецкім часам, а ўжо пра часы паваенныя, часы "Слуцкага збройнага чыну" ды "Дудкі беларускай" ўвогуле лепей памаўчаць.
Кукушэнку (пры дапамозе сваіх усходніх "братоў"-браткоў) ўдалося амаль дашчэнту зьнішчыць у беларусах беларускае, а праз страту нацыянальнай самайдэнтычнасьці - ЧАЛАВЕЧАЕ.
Як можна гэта абвяргаць?
Як можна гэта ня бачыць?
І чаму з гэтага ня можна рабіць высновы аб заганнасьці беларускага грамадзтва, раз'яднанага мэтанакіравана праз сваю абыякавасьць?
Написать комментарий