banner1 banner1 banner1

16.11.2012

Political prisoner Vaskovich cannot receive books in prison 7

10:56, — Politics

Political prisoner Vaskovich cannot receive books in prison

Yuheny Vaskovich wrote it in a letter to his grandmother....

Comments

Валерия, 11:08, 16.11      -   +6   +  
Материииииииииииииииииииии!!!!! АУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ
Reply
патрыёт, 11:27, 16.11      -   +5   +  
Они(в смысле тюремщики) бы и рады парню книгу подогнать,но
во- первых тюремная библиотека составлена св строгом соответствии с рекомендациями бывшего надзирателя,которого по состоянию психического здоровья в президенты определили,а потому книг нет,одни книжки с картинками.Чипполино-самая труднаяиз них для восприятия(лукашенка один одолел,как старейший знакомый скорыны питерского)
во-вторых- заказать не могут,т.к. название не запоминают...
Reply
дачка партызана, 14:11, 16.11      -   +5   +  
вот уроды...мало того что парня прессуют, так и рвут сердце бабушке, сволочи
Reply
Чегеварвар, 16:11, 16.11      -   +4   +  
не можа атрымаць яцвяжска-англійскі слоўнік, які ўжо не першы раз адсылае назад адміністрацыя турмы
===================================================================
Вядома, што яцьвяжска-ангельскі слоўніу ну АНІЯК ня можа падарваць лукавую ыканоміку ці нанесьці якую-небудзь шкоду начальніку турмы.
Упэўнены, што такіх ТУПЫХ абмежавальных загадаў нават папаколі не дадумаўся даваць.
У гэтым - чыстая схільнасьць начальніка турмы да садызму: нават калі няма падставы, усё роўна зрабіць шкоду; пазбавіць таго, на што чалавек разьлічвае, што можа даставіць яіу задавальненьне.
У сваю чаргу гэты вертухай атрымоўвае асалоду ад чужога гора - гора і Яўгена, і ягонай бабулі.
МРАЗЬ.
Прыйдзе час і гэты вычварэнец да свайго скону ня ўбачыць нават туалетнай паперы.
Reply
хася, 20:03, 16.11      -   +3   +  
Женя, я и мои родные молимся за тебя!! Час истины и час отмщения всё равно настанет.Будьте вы прокляты лукабандюганы вместе со своими детьми, если ничего нет человеческого в ваших поступках по отношению к нашим детям. Система уже разваливается и ничего уже вас не спасёт.
Reply
свобода, 20:15, 16.11      -   +3   +  
А парень-то светлый какой! Умница и твердый, как кремень - не сломать.
Reply
Бабуля, 23:00, 16.11      -   +1   +  
Напэўна, той слоўнік дэстабілізіруе абстаноўку у турме, таму яго так баяцца каты...
Reply
 

Write your comment

E-mail won't be published

Comment will be published after modertor checks it




Belarusian Weather Forecast

   23.11   24.11 
Brest Дождь+2
-1
Дождь+2
-1
Vicіebsk Небольшая облачность0
-3
Небольшая облачность0
-3
Homіel Солнечно+4
-4
Солнечно+4
-4
Hrodna Дождь со снегом+1
-2
Дождь со снегом+1
-2
Minsk Небольшая облачность+1
-2
Небольшая облачность+1
-2
Mahiliou Ясно+2
-4
Ясно+2
-4

Exchange Rates of the National Bank

Валюта  23.11.14  24.11.14
EUR13 520,0013 520,00
USD10 780,0010 780,00
RUB235,00235,00

Opinion


Shifts in market to shift power

Shifts in market to shift power

Ales Charniakovich

You’ve taken the right way, comrades!

You’ve taken the right way, comrades!

Valiantsin Stefanovich

Is it not the late 30s?

Is it not the late 30s?

Tatstsyana Novikava

In everyone’s memory

In everyone’s memory

Irina Khalip

Lukashenka is another Girkin

Lukashenka is another Girkin

Natallya Radzina



Yesterday's statistics:

unique visitors 238714
pageviews 1443721

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Old site version

Subscribe in English

Enter your email address: