29 December 2024, Sunday, 10:58
Support
the website
Sim Sim,
Charter 97!
Categories
Comments 82
+66 +
Олегич, 8:50, 31.10

дмитриев-агентура кгб . полностью подерживаю Зенона Пазняка. и ГП и ОГП, и ЛДПБ- проекты кгб рф. бойкот и только бойкот.

Reply
+38 +
леонид4624, 9:06, 31.10

Зенон Позняк---Жертвы с палачами не обьединяются---сказано точно---тот кто прошел через издевательство указа и испытал на себе методику этих издевательств на себе---и не хотят что бы народ испытал все это на себе----никогда не пойдут на сделку с Лукашенко АГ---говорю как Гражданин РБ----согласно указу РБ я не являюсь Гражданином РБ ---у меня есть только обязонности---согласно его указу--а про право говорить не приходится---так хочу сказать ---при условии отнятых прав у человека нет обязоностей--две стороны медали

Reply
0 +
Val, 16:11, 31.10

А Стокгольмский синдром?

Reply
+67 +
таня, 9:17, 31.10

папраўдзе, слухаеш чалавека і неяк на душы лягчэй робіцца, няглездячы на тое, што ен гаворыць пра такія цяжкія моманты, але гэта глыток праўды, які дае сілы жыць далей і спадзявацца на лепшае

Reply
+52 +
Ага, 9:24, 31.10

«Говори правду» маскоўская кантора, што неаднаразова засвяцілася супрацоўніцтвам з КГБ. Цікава, што менавіта яны зараз робяць заявы. Курапаты ім спакою не даюць.

Reply
+39 +
istin, 9:30, 31.10

толковый мужик1
интересно будет ли он кандидатом-президентом?

Reply
+11 +
time, 11:15, 31.10

Ему 24 апреля будет уже 69 лет.
Для мужчины это уже очень большой возраст. Хватит ли времени ждать?

Reply
+29 +
Бенедзікт, 12:21, 31.10

І Адэнаўэр, і дэ Голь, і Рэйган і іншыя былі яшчэ ў большым узросьце. Але якія былі выніковыя палітыкі!
Справа не ва ўзросьце, а ў глуздах і адданасьці Беларусі.

Reply
-9 +
time, 14:10, 31.10

Да не про то я, а про то - сколько прожили ваши дедушки? И сколько в среднем живет мужчина в Беларуси? По данным статистики - средняя продолжительность жизни для мужчин - примерно 65 лет. Он уже долгожитель. Дай Бог конечно, что бы он еще прожил и 5 и 10 и 15, и даже 20 лет, но чудеса случаются редко. А теперь сравните с АГЛ, которому 15-20 лет еще по-плечу.

Reply
+30 +
михалина, 16:16, 31.10

Вы что - серьезно сравниваете Позняка и Лукашенко просто по возросту ?!
Ну извините - лучше у власти видеть 10 лет белоруса - националиста Позняка -
чем 20 лет антибелоруса - да еще и психически неполноценного Лукашенко !

Reply
+5 +
А.М., 22:28, 31.10

лукаш імеет плохое здоровье. подохнэць

Reply
0 +
Тольки Зянон, 21:36, 2.11

Валдас Адамкус после 80 президенствовал,не в возрасте дело-у некоторых колхозников при власти в 50 мозги атрофированы.Хочу президентом видеть Зянона!

Reply
+6 +
ЯДвига, 18:45, 31.10

time, 11:15, 31.10
Для мужчины, особенно в наше время, это не большой возраст: Рейган был президентом, когда ему было за 70. Кстати, он был не худшим президентом и очень интересным мужчиной! А что касается Дмитриева и ГП, то ребята, как говорил сам Дмитриев, завоевывают популярность в массах, начиная с низов, и закладывая фундамент под свою будущую деятельность. Идея неплохая, но в нашей стране вряд ли массово прокатит: у нас народ недоверчивый.

Reply
+3 +
гоша-брайтон, 1:17, 1.11

я сиживал рядом с Дмитриевым на собрании по выдв. кандидатами на выб. 2002 в гор исполком-мнение мое субъективное с того времени-мутная темная лошадка. скорее даже пони, малорослый. на себе зациклен,слегка ущербен. даже 100 долл. ему бы я не одолжил...Бог шельму метит.. а вы соображайте-залежалый товар-у кого обоняние здоровое. не штучная личность, а с конвейера...все.

Reply
-9 +
radical, 11:21, 31.10

нет, под это надо конституцию менять,
кандидат на эту должность должен не менее определённого срока
жить в Беларуси перед выдвижением в кандидаты

Reply
+23 +
А, 11:48, 31.10

ОН СВАЮ МИСИЮ ВЫПОЛНИЛ, ОН СКАЗАЛ БЕЛАРУС ЖИВ: В 90 Х ОН РАЗБУДИЛ бЕЛАРУСА ,А ДАЛЬШЕ РОСТИТЕ,

Reply
+49 +
radical, 9:36, 31.10

Согласен с Поздняком по существу.
Хорошо сказал про подставные организации КГБ

Reply
+3 +
литвин, 11:04, 31.10

Кто нибудь знает что Зянон. думает о плюшевом десанте?

Reply
+5 +
Ага, 11:37, 31.10

А чытаць не навучыўся казачок?

Reply
+16 +
Ирина, 9:56, 31.10

"Потомки расстрелянных никогда не объединятся с потомками тех, кто их убивал"
Понятна боль родных расстрелянных, но потомки и те и другие не виноваты в деяниях предков. Каждый должен нести ответсвенность только за своё, а за преступления предков ответят своей судьбой. Земля ведь круглая. Не завидую я детям и внукам сегодняшних властителей. Но это уже другая история. Что посеешь, то и пожнешь. И бог им судья.

Reply
+19 +
Suigintou, 10:53, 31.10

А если потомки проявляют рвение в уничтожении доказательств преступлений своих предков, виновны ли они даже с формальной точки зрения?
Если чей-то дед убил своего соседа, а теперь его внук пытается не только убедить всех в том, что сосед убил себя сам, но и на могиле этого соседа пытается возвести сортир, утверждая периодически, что и соседа-то никакого не было на самом деле, то внук виновен или нет?

Reply
+24 +
RADICAL, 11:18, 31.10

И бог им судья.
-----------------------
не надо спешить мирские дела отписывать Богу.
Они боятся суда людского, а Бог палачам и негодяям неведом

Reply
+9 +
Слаўка, 12:15, 31.10

Тут, канешне, меліся на ўвазе "духоўныя нашчадкі".

Reply
+76 +
tatiana, 10:09, 31.10

Беларусь приходит к тому рубежу, когда именно Зенон Позняк станет самым восстребованным политиком.

Reply
+35 +
Ларик, 10:33, 31.10

Ваши слова - да богу в уши!

Reply
+39 +
Вика, 10:48, 31.10

Согласна!Вот с таким президентом,как Зянон,мы были бы как за каменной стеной.

Reply
+42 +
михалина, 13:08, 31.10

Настоящее очень тесно связано с прошлым и является его логическим продолжением .
Не наказаны те - кто расстреливал белорусов в Куропатах .
Результат - строящиеся увеселительные заведения на земле - где нужно говорить
шепотом и молиться .
Не наказаны те- кто отбирал у наших дедов земли и ссылал с семьями в Сибирь -
а остальных загонял в колхозы и заставлял работать за мифические трудодни и
пару мешков зерна .
Результат - у власти те же лица - воры и проходимцы - ныне разворовывающие
народное добро под флагом приватизации .
А приватизация земли после ее национализации - это вообще - нонсенс !
Верните земли белорусам - наследникам тех - у кого коммунисты эти земли украли .
А оставшееся приватизируйте на аукционах - но только для белорусов .
Но реституция - не состоялась . Результат - продажа и просто раздаривание земли иноверцам и иноземцам . В какой стране такое возможно ?
Суд над преступлениями коммунистического режима у нас не состоялся -
отсюда эти памятники Ленину . И улицы наших городов и поселков до сих пор
носят имена революционеров - которые к истории нашей страны не имеют никакого
отношения - в лучшем случае . А в худшем - уничтожали наших предков и разоряли
нашу землю .
Стыдно белорусу даже прогуливаться по Несвижу . Буквально рядом с замком -
улица Дзержинского . Главная улица - Ленинская . С которой сворачиваешь на
улицу Кутузова . В какой независимой стране это возможно ?
Именно прошлое тянет нас назад и не дает подняться и самое главное -
абыякавасць до судьбы страны народа . Хочется верить - что белорусы наконец
проснутся - а Позняк из героя оппозиции превратиться в героя белорусской Нации !

Reply
+55 +
Timo, 10:13, 31.10

Верю Позняку! Удивляет, что вообще еще кто-то верит этому скользкому типу Дмитриеву. Есть ли, действительно, доказательства, что в Куропатах офицеров польских расстреляли, кто знает?

Reply
+15 +
Ага, 10:46, 31.10

Пакуль няма.

Reply
+10 +
gorbun, 10:16, 31.10

это не легко исправлять, но имидж грустного и сердитого поднадоел. Улыбка идет любому человеку. И Вам, Зенон, в том числе. Пусть улыбка любящего Белоруса проступит на лицо.

Reply
+16 +
5364кнн, 14:52, 31.10

тольки дурни с улыбкой , смотреть на умирающую Беларусь

Reply
+6 +
архивариус, 10:50, 31.10

В Курапатах расстреливали польских служащих и офицеров. Спорить с этим бесполезно, потому что с декабря 1939 по июнь 1941 именно среди залюченных минских тюрем таковых было до 30%. Зенон Станиславович, вы же это знаете.

Reply
+6 +
?????, 13:00, 31.10

>архивариус, 10:50, 31.10
>В Курапатах расстреливали польских служащих и офицеров. Спорить с этим бесполезно...

Почему бесполезно?
Вот Вы говорите, что:"В Курапатах расстреливали польских служащих и офицеров.", а Зенон Станиславович говорит, что нет?
Так кто "врот"?????

Reply
0 +
hkl, 14:05, 31.10

В катани расстрелянные были в форме , здесь же убитые без формы. А в минских тюрьмах не только польские военные были. "Три дня войны" и "Воспоминания бывшего заключённого "почитайте.

Reply
+54 +
Юрась з логава, 11:01, 31.10

Приятно слушать Зенона, насквозь пронизанного белорусскостью и очень жаль,ю что такой человек не имеет публичной государственной трибуны, чтобы вставлять на место мозги многим белорусам, которые в погоне за конъюнктурным материализмом отвергают историю, историю своих предков, предавая их тем самым. А расплата за подобное неминуема и сегодня она выглядит в образе Лукашенко.

Reply
+21 +
ОЛЯ, 11:24, 31.10

Пачему то Некляев идет на поводу у этого дмитриева. Раньше о Некляеве у меня было положительное мнение., как можно ошибатся оказывается.

Reply
+4 +
ЫВА, 11:49, 31.10

ЗДУРНЕУ НА СТАРАСТИ

Reply
+14 +
Юрась з логава, 12:08, 31.10

Он, навернео, еще с молодости завербованный, с комсомольской молодости и есть , полагаю, компра на него, раз он в обойме с теми, кто его предавал и оскорблял (Дмитриев, Федута).

Reply
+39 +
Лариса Ник., 11:25, 31.10

Думаю, и Позняк, и Санников будут кандидатами в президенты Беларуси. Только для этого мы должны избавиться от своих дурацких чувств обречённости и смести этот режим.
И правильно говорит Позняк о потомках жертв и палачей. Как Вы думаете, почему при зачислении в академию мвд предпочтение отдаётся ментовским детям? Наверное, потому, что человеку с улицы ещё надо мозги промывать. А ментовские дети всё уже впитали с пелёнок.
На дмитриева вообще смотреть не хочется: гэбэшное воспитание не скроешь, как ни рядись. Он ещё не единожды сумеет перекраситься.
Так что, Вашим детям, может, и внукам ещё придётся жить рядом с точно такими же уродами, которые сегодня правят бал.

Reply
-5 +
Ганна Шапуцька, 11:25, 31.10

Ну і што гэта за выступ? Нічога праўдзівага наогул. Узяць таго ж Дмітрыева. Навошта на яго накінуўся Пазняк. Трэба было на мяне кідацца. Ці мая чарга яшчэ прыйдзе. Да якіх спецслужбаў Пазняк мяне далучыць?
Напамінаю пасля чаго разгарэўся ўвесь сыр-бор наконт Бульбаш -хола.
Мы прыехалі на Курапаты, каб заліць фундамент для ўсталавання камня польскі афіцэрам,забітым на тэрыторыі Беларусі. Курапаты -гэта ж міжнародны мемарыял, тым больш,што там ужо есць польскае месца, куды прыходзяць палякі, каб ушанаваць памяць ахвяраў, есць іменныя крыжы людзям, якія не ведаюць, дзе пахаваны іх родныя і вельмі лагічна выглядае прапанова Мемарыяла ўстанавіць там камень-помнік закатаваным афіцэрам польскай арміі розных нацыянальнасцяў. Нам спатрэбіўся пясок, каб мяшаць цэмент і мы пайшлі да краю леса і пабачылі гэтае вость тварэнне рук чалавечых на касцях продкаў нашых -гэты "Бульбаш -хол". У мяне быў шок. Як так? Дзе ж былі нашыя вочы? Мы даволі часта бываем наведваем Курапаты? А дзе ж былі вочы сябраў КХП?
Медліць было нельга. Я абтэлефанавала карэспандэнтаў знаемых, але ўсе матэрыял не маглі даць так хутка, як хацелася б. Тады наша група зрабіла фотаздымкі і я размясціла іх ў Фэйсбуку . Дзякуй Святлане Калінкінай, якая вельмі аператыўна адрэагавала на гэтую навіну і на раніцу з'явіўся яе артыкул, які вызваў ШОК у грамадстве. Адгукнуліся ўсе. Нельга было не адгукнуцца. І пры чым тут Дмітрыеў. Ен малайчына,што праявіў ініцыятыву і спрабуе спыніць будаўніцтва гэтага Хола і трэба нам гэта рабіць усей грамадой, усім разам. А далей я патэлефанавала Беленькаму з прапановай стварыць разам камітэт па гэтаму пытанню, на што ен сказаў,што паразмаўляем пасля Дзядоў, што там будзе агучаны план дзеянняў і што зараз галоўнае -- не сарваць шэсце, правесці яго. Правялі, плана я ніякага там не пачула, а вось пра Кузняцова і пра тое,што не трэба ісці 29 кастрычніка на Курапаты пачула вельмі добра. Але ж я ужо сутыкалася з прадстаўнікамі КХП раней і не здівілася. Адбылася правакацыя з боку КХП і ей скарысталася КДБ. Прапаную спыніць усе гэтыя разборкі і стварыць рэальна дзейнічаю працоўную групу, і абмяркаваць усе пытанні, прыняць план дзеянняў, кожнаму па кавалку працы і дзейнічаць, бараніць Курапаты, пасля Трасцянец, Лошыцу і г.д. Дапамагаем Мемарыялу. Будзем разам!

Reply
+29 +
Ага, 11:53, 31.10

Іншым разам спачатку думаць трэба, а потым нешта рабіць. Археалагічныя даследваньні паказалі што у ямах ляжыць цывільнае насельніцтва. Закідон з палякамі недакладны, бо польскія цывільныя асобы там ляжаць таксама. Дык да чаго тут помнік ВАЙСКОЎЦАМ? Растлумачце калі ласка. Навошта гэта ўсё робіцца? Каб адцягнуць увагу ад Катыні і трагедыі, што зараз зноў у СМІ? Справакаваць канфлікт з КХП-БНФ? Пасеяць недавер паміж беларусамі і палякамі? Паказаць што простых сялян не забіралі ў начы і не стралялі ім у патыліцу? Скараціць колькасць забітых? Дык не ўваскроснуць жа! Вельмі ўсё дзіўна выглядае, са знаёмымі мэтодамі, і Дмитриев адразу тут.

Reply
0 +
Ганна Шапуцька , 12:13, 31.10

Слухайце, гэтая гісторыя, гэтыя даследванні ні адзін год ідуць і Кузеяцоў увесь час запрашае карэспандэнтаў і яны асвячаюць усе круглыя сталы, сустрэчы, есць жа інфа ў нэце па гэтаму пытанню. Чаму маўчаў Пазняк раней, чаму зараз так расхваляваўся? Кузняцоў і даследчыкі з Мемарыяла кажуць,што есць беларускі спіс, Лукашэнка кажа,што няма. Кузняцова па гэтаму пытанню ў КДБ выклікалі. Але ж ен навуковец і робіць сваю працу далей. Дык калі навукоўцы кажуць,што расстралялі і свае довады прыводзяць, аргументы, дык што дрэннага калі побач са звычайнымі людзьмі будуць ушанованы і польскія афіцэры, між тым таксама простыя людзі, не ваенныя, якіх адарвалі ад сямей, працы і паслалі на фронт. Няўжо трэба так сябе паводзіць з=за гэтага? Дзеля чаго? Кузняцоў шмат кажа на сваіх экскурсіях па Курапатах і пра закатаваных сялян, і пра рабочых, і пра закатаваных прадстаўнікоў інтэлігенцыі. Ды ўсе там. А хто сказаў,што там не ляжаць тыя, хто расстрэліваў, мы ж ведаем,што шмат каго з іх іх таксама забілі. Галоўнае - гэта тое,што мы помнім, што мы хочам усім гэтым безымяным ахвярам знайсці прытулак. Няўжо гэта дрэнна?
Канешне, галоўнае зараз не палітызаваць гэтае пытанне. Мы павінны яднацца вакол гэтага пытання, проста, як людзі, як беларусы,палякі, рускія, украінцы, габрэі і г.д., якія не дадуць адбыцца больш гэтаму жаху. а між тым рэпрэсіі працягваюцца і палітвяызні сядзяць, і будуецца далей Бульбаш-хол.

Reply
+22 +
Бенедзікт, 14:21, 31.10

Спадарыня Шапуцька,
Вы, відаць па ўсяму неўважліва слухалі З.Пазьняка, тое што ён канкрэтна сказаў пра адносіны Кузьнецова да дасьледваньняў у Курапатах. Гэта адно.

Другое, Вы мяне прабачце, але з Вашага паведамленьня найперш відаць антыпатыя да знанага беларускага палітыка, якая і кіруе Вамі. У такой справе, эмоцыі - залішняее.

Reply
+10 +
Спадар, 14:49, 31.10

1. "Няўжо гэта дрэнна?"
Не ё аргумэнт. Мо і не дрэнна, але ці хаця б узгаднялі вы пытаньне з людзьмі, што абараняюць Курапаты? А ці звярталіся вы да старшыні грамадзянскай арганізацыі ? Калі не, то вельмі дрэнна. Дык аб якім яднаньні вы ў гэтым разе кажаце?

2. "Адбылася правакацыя з боку КХП і ей скарысталася КДБ."
Бач ты ! Правакацыя з боку КХП адбылася. Нешта мне гэта нагадвае -
"-Вот эти будут терористами. -А как с доказательствами? -Да хрен с ними."

Я ужо сумняюся, што вы сапраўды "Ганна Шапуцька". А калі так, дык што адбылося, прымус?

Reply
+2 +
hk, 15:01, 31.10

Можа i растрэльвалi , але не у гэтым месцы. Дык чаму у гэтым месцы трэба ставiць помнiк вайскоуцам? Вядома так сама, што у гады ВОВ была арганiзавана польская дзiвiзiя.

Reply
+5 +
Никчема, 18:21, 31.10

Кузняцоў адкрыта робіць намекі на тое, што Зянон раўнуе яго да свайго дзецішча - Курапатаў. Адкрыццё праўды нам і ўсяму сусвету аб здзеках над беларускім народам - гонар Пазняка. Кузняцоў павінны гэтае прызнаць і быць добрасумленней.

Reply
+15 +
Iri, 12:31, 31.10

Шаноўная Ганна!

Стварэнне Курапацкага мемарыялу - справа дзяржаўнага масштабу. Але гэты - справа будучыні. Сёння нават існаванне гэтага месца пад пагрозаю. Напрыклад, на месцы Наваградзкага канцэнтрацыйнага лагеру (пасляваеннага месца забойства мірных жыхароў Беларусі) стаіць аддзяленне міліцыі.

Ваеннапалонных афіцэраў і жаўнераў Другой Рэчы Паспалітай з 1939 году трымалі ў лагерах. Растрэльвалі з пачатку 1940 году. Спадар Татаранка ў сваёй кнізе "Недазволеная памяць" пералічвае месцы іх растрэлаў і захаванняў - Курапаты, Лошыца, парк імя Чалюскінцаў, турмы НКУС у Бярэсці і Гародні.

Норман Дэвіс, што напісаў падручнік гісторыі для ўсёй Еўропы, даводзіць такое:
"5 марта 1940 г. Сталин подписал приказ, санкционировавший расстрел органами НКВД 26000 военнопленных. Эти пленные, захваченные во время совместных немецко-советских действий в Польше в сентябре 1939 г., содержались в трех лагерях: в Козельске, Осташкове и Старобельске. Почти все они были офицерами-резервистами (то есть юристами, профессорами, инженерами, полицейскими, священниками, среди них одна женщина), и их выделили из общей массы военнопленных в СССР. Небольшими группами их связанными отвозили к месту расстрела, там завязывали глаза и пускали пулю в лоб, после чего хоронили в общей могиле. Вся операция завершилась 6 июня".

Растрэльныя ямы і ў Курапатах, і ў Катыні пачалі запаўняцца значна раней за пачатак 1940 году. Катынскія - з 1918, курапацкія - не пазней за 1929 год.

Той жа Норман Дэвіс:
"Три фазы сталинского террора шли одна за другой, причем их жестокость и бессмысленность все время возрастали. Поначалу террор был направлен против тщательно определенных целей. Жертвами были в основном деятели второго плана — бывшие меньшевики, работники Госплана до 1929 г., марксистские историки-интернационалисты, белорусская интеллигенция и соратники главных действовавших лиц".

Падумайце самі, які масштаб мела вынішчэнне нашай інтэлігенцыі. Таму ваеннапалонныя - гэта толькі частка агульнай трагедыі, вяршыня айсберга. Пазней ямы ў Курапатах раскопваліся таварышамі ў шэрым, апасля чаго зніклі верхнія чалавечыя парэшткі. Таму пытанне, ці ляжаць, як калісьці, забітыя ваеннапалонныя ў курапацкіх ямах, як і пытанне, ці былі яны там, застаецца адкрытым. Гісторыя чакае сваіх даследчыкаў.

Трэба яшчэ памятаць, што ледзь не адзіныя дакуманты, з якіх вынікае бясспрэчны лубянскі генацыд - гэта смаленскі архіў, захоплены цалкам на пачатку вайны. Калі і ёсць іншыя дакументаваныя сведчанні, то шырокай грамадзскасці яны невядомыя.
Дзякуй за ўвагу.

Reply
+11 +
На кой ляд?, 12:52, 31.10

> Ганна Шапуцька, 11:25, 31.10
> Мы прыехалі на Курапаты, каб заліць фундамент для ўсталавання камня польскі афіцэрам,забітым на тэрыторыі Беларусі.

На кой ляд он там нужен? Что бы размазать суть мемориала?
Там лежат польские офицеры?

> Курапаты -гэта ж міжнародны мемарыял, тым больш,што там ужо есць польскае месца, куды прыходзяць палякі...

Да пускай приходят кто захочет, но это, в первую очередь, мемориал памяти жертв террора против БЕЛАРУСКОГО НАРОДА!!!

Reply
+7 +
novideal, 13:42, 31.10

Там уже стоят памятные знаки и расстреляным евреям, и даже родственники погибших, не зная точно где расстреляли их родных, сами установили кресты по конкретным людям, чтобы просто было куда приходить к своим близким! Что здесь плохого?! Если государство не может сделать хотя бы так, как русские сделали в Катыни, и поименно перечислить даже уже известных людей, чтобы увековечить память о них в мемориале, то когда простые люди сами пытаются что-то сделать, это может вызвать гнев только у тех, кто является наследниками этих преступников и хотят продолжить это страшное наследие!
Кстати, 29 октября было много представителей БНФ, которые не послушали глупые призывы своего руководства, понимая, что в нашей стране надо только объединятся, и что нельзя делить растреляных на своих и чужих! Надо увековечить память каждого расстрелянного, потому что ценная каждая человеческая жизнь не зависимо от гражданской принадлежности, профессии, национальности и вероисповедания!!!

Reply
+2 +
jhkl, 15:19, 31.10

А так же жизнь нквэдэшника , который их расстреливал? Энкавэдэшников тоже расстреливали и как раз в 1937-40

Reply
+2 +
novideal, 23:47, 31.10

А это уже уничтожение свидетелей преступления, без суда и следствия! И это так же является преступлением!

Reply
-4 +
Llll.nu, 16:47, 31.10

мы не знаем как с тобой и о чем говорили в мвд, кгб, ----знаешь только ты, поэтому знаешь только ты и органы.

Reply
+2 +
SH, 17:22, 31.10

Вы паненка, калі не разумееце сутнасьці, лепей рот не адчыняйце. Дзмiтрыеў, пасля таго як абрабіўся, з сябе ўжо нічога не ўяўляе: дакранешся - толькі выпэцкаешся. А вам, падобна, усё роўна з кім выстаўляцца - хоць з іншаземцамі, хоць са здраднікамі - абы совацца

Reply
+14 +
РТД, 12:01, 31.10


Дмитриев опирался на историка Мельникова, который много занимается историей плена и расстрела польских офицеров, и вместе с ним устанавливал памятный знак. Или это был не историк Мельников? Но историк Позняк одним из первых основательно изучал вопрос захоронений в Куропатах. И к его словам разумно прислушаться. Нужно ли смешивать кладбища? Тем более, что нет достоверных данных о том, что польских офицеров расстреливали в Беларуси.

Reply
+6 +
jhkl, 15:21, 31.10

Растреливали в Беларуси . В Катыни под Смоленском. Может и не только там .

Reply
+17 +
gert, 12:07, 31.10


Если Шапутько действует заодно с Дмитриевым, но клянется, что не является участницей провокации и не агент КГБ, то может это так. Но создаваемые агентами КГБ организации не состоят только из агентов. В нее набирают также не агентов, которые не подозревая действуют по наущению агентов.

Reply
+2 +
novideal, 14:38, 31.10

То что Шапутько -- агент КГБ может написать только сам агент КГБ, потому что они своих не выдают!!! Думаю, что Ганна в данном случае защищает Дмитриева, потому что он пытался что-то сделать. Даже его, как ФСБшника возмутило создание Бульбаш-холла, это ж до какой степени надо быть циниками, чтобы додуматься до такого строительства в таком месте!!!

Reply
+4 +
маэстро, 12:46, 31.10

ганне шапуцька11:25, 31.10 Баранi Божа ад такiх як ты. Зусiм розум старацiла.

Reply
-5 +
Ганна, 13:20, 31.10

Няхай я страціла розум, па-вашаму. Але ж ляпіць ворагаў народу, як гэта робіце вы, я не буду. Хопіць!

Reply
-28 +
Петрович, 12:48, 31.10

Вот благодаря этому господину , мы имеем Лукашенко.

Reply
0 +
hjk, 15:23, 31.10

Кого Вы имеете в виду?

Reply
+8 +
Aleg, 19:17, 31.10

Петрович, это благодаря таким господам как вы мы имеем лукашенко.

Reply
-23 +
дони, 13:55, 31.10

это правда, что в оппозиция не отстаивает интересы своей страны, своего народа. она лишь несёт интересы запада, и свой народ призерает. а это повод чтобы об них вытирали ноги. поэтому их не признают. их пропитанность гнильём через чур уже.

Reply
+13 +
маэстро, 14:23, 31.10

Ганна, 13:20, 31.10 А нiхто i не заклiкае ляпiць ворагау народу, але трэба ж (столькi разважанiй у каменце) разумець-who is who!

Reply
+7 +
Пернкн, 14:59, 31.10


Давайте посмотрим на вопрос установления памятного знака и памятника расстрелянным по приказу Сталина польским офицерам, которые были в советском плену, с общенациональной позиции гражданина Беларуси. Нет однозначных сведений о том, будто в Куропатах и даже в Беларуси расстреливали этих офицеров. Настойчивое стремление граждан Беларуси, даже не поляков по национальности, во что бы то ни стало увековечить в ней память об этих офицерах мне непонятная. В Беларуси множество безвинных жертв наших соотечественников по вине многих властей, как своих, так и иностранных, память о которых надлежит сохранить и даже восстановить и которые нуждаются в этом. Настойчивое навязывание нам, гражданам Беларуси, памяти о чужих, в данном случае польских невинных жертвах, которые пострадали не в Беларуси, поневоле служит внедрению в сознание граждан Беларуси либо чувства как бы их принадлежности к Польше, либо чувства как бы вины их или их предков за эти жертвы и забвения о том, что Польша (II Речь Посполитая) оккупировала часть Беларуси, полонизировала и колонизовала ее, причем очень жестко. В сознание граждан Беларуси внедряется взгляд на Польшу только как на жертву. Нужно четко расставлять акценты в истории. В чем неповинны Беларусь и Польша, о том нужно говорить, а в чем повинны они, то о том тоже нужно говорить. Кто пытается внедрить в сознание граждан Беларуси чувство покоренного народа?

Reply
-13 +
Мда, 15:26, 31.10

лучше бы они об Берёза-Картузская и об сгноенных заживо 80 тысячах военнопленных в 19-20 говорили, среди которых кстати было очень много белорусов и ставили им нормальные мемориалы и извинялись перед потомками.

Reply
+12 +
Iri, 15:48, 31.10

А мо ўзровень трошкі ніжэй, там жа не геніі сядзяць.
1. Укінуць у масы ідэю помніка польскім жаўнерам менавіта ў Курапатах, што йдзецца насуперак ідэі народнага мемарыяла Беларусі. І трохі размазвае віну Расеі, спадкаёміцы СССР "у горы і радасці", ў Катыні-І. Адначасова адцягвае ўвагу ад Катыні-ІІ.
2. Вывесіць шыльду "Бульбаш'-Холл". Калі ніхто не зважае, звярнуць увагу на гэтую шыльду. Даслаць за пяском для помніка менавіта ў той бок. Будоўля - лепшае для таго месца.
3. Узняць хвалю пратэсту. За тым існаванне помніка забітым Лубянкаю ваеннапалонным аўтаматычна атрымоўвае права на існаванне. Без аніякіх дакументаваных падстаў. Абгрунтаванне версіі гісторыка Ігара Кузняцова з "Мемарыялу" таксамма гісторык Зянон Пазьняк агучыў падрабязна.
4. Здзейсніць вандалізм у дачыненні "польскага знаку". Абвінаваціць КХП - БНФ і іншых беларусаў, што бароняць Курапацкі лес столькі год. І тым прыбраць іх з дарогі.

Таму раю кожнаму чалавеку не быць наіўным, самастойна даходзіць, што робіцца ў нашай краіне і чаму.

Reply
+5 +
Антон, 16:44, 31.10

Дык на пытанне чаму не заўважылі шыльду чаму не далі адказ сябры КХП, чаму Пазняк маўчыць?

Reply
-1 +
Шапуцька Ганна, 9:56, 1.11

Ну вы таксама не геній, бо не прадбачылі ў сваіх развагах,што за пяском мы пайшлі выпадкова, бо не было ў краме гатовай смесі, а паланавалася проста смесь развесці вадой і тады не трэба было шукаць пясок. Вось так.
Але есць Бог на свеце і накіраваў куды трэба нас. А Пазняк -не Бог і не трэба ідала з яго рабіць.Адзін есць. Скінуць не можам.

Reply
+5 +
gji, 20:14, 31.10

В 1939-ом произошло воссоединение Беларуси и массовые чистки населения , точно такие как и по всему СССР. Советы называли всех поляками. Речь Посполитая - это не Польша , а уния ВКЛ и Польши. Об офицерах , расстрелянных в Катыни есть хороший фильм "Катынь" , консультировал сын Ежи Чапского , племянник бывшего губернатора Минска, бывший в плену , но попавший в лагерь .Так кто он Гуттен- Чапский ? Поляк? Немец или беларус?
В Беларуси были СОВЕТЫ , а Польша была ГЕрцогство. Как Вы думаете очень западникам хотелось советской власти?

Reply
+11 +
Ян, 15:22, 31.10

Странный тут какой-то спор. Почему тот факт, что среди расстрелянных в Курапатах могли быть польские военнослужащие вызывает такую волну ненависти? Эти военнослужащие скорее всего были большей частью белорусами. Тут правильно выше написали, что в минских тюрьмах содержались и польские офицеры. Там были так же государственные служащие, пограничники, полицейские, ксендзы, отставные военные и даже пожарники. Не вижу причин не увековечить их память. Никто же не утверждает, что кроме поляков там никого не расстреливали. В своё время Зенон Станиславович доказал, что основная масса расстрелянных - это мирные жители, гражданские и духовные лица. Очень похоже будто кремлёвским палачам снова не даёт покоя эта тема. Не поддавайтесь на провокацию. Сначала давайте посадим за решетку Лукашенко, а потом будем изучать, кто, помимо белорусов, лежит в Курапатах.

Reply
+9 +
hk, 20:25, 31.10

А чего ждать? Поиски уже ведутся. И место будет найдено. Не мешало бы у строителей Бульбаш-холла спросить , не находили ли они останков при рытье котлована, при проведении коммуникаций?

Reply
+6 +
БА, 16:07, 31.10

За магiламi i памяццю польскiх грамадзян будзе стаяць Польская дзяржава.Баранiць памяць ахвяр-беларусау ,загiнуушых ад тэрора, сучасныя улады не будуць, таму што яны зьяуляюцца iдэйнымi нашчадкамi тых катау.Дык што рабiць ?Ды не рабiць глупствау.Не падзяляць ахвяр па нацыянальнасцям и прафесiям.Пастауце крыж у памяць пра усiх закатаваных

Reply
+7 +
hgjk, 20:26, 31.10

Крыжы ужо стаяць.

Reply
+3 +
БА, 23:02, 31.10

Я пра тыя ,якiя будуць ставiць надалей.I я цешу сябе надзеяй ,што пастаулю крыж тамака у пашану сваiх загiблых ,ад лап бальшавiкоу i iх сучасных нашчадкау ,родных i продкау.Дзякуй Зянону Станiслававiчу за тое ,што ён узгадау сапраудныя мэты мемарыялу . Магчымасцi яго развiцця i пашырэння простымi людзьмi,нават далёкiмi ад палiтыкi

Reply
+24 +
Olgerd, 16:34, 31.10

Зеное Станиславович вы как всегда правы

Reply
+5 +
Tamara, Los Angeles, 20:20, 31.10

Ян, 15:22, 31.10

Сначала давайте посадим за решетку Лукашенко, а потом будем изучать, кто, помимо белорусов, лежит в Курапатах.

+++++++++100000000000 %

Reply
+12 +
Василь, 20:24, 31.10

Чаще бы белсат приглашал Позняка в эфир, а то каких то пять минут и всё. Можно подумать у них там эфир забит супер политиками и на Позняка времени нет.

Reply
+13 +
ў, 20:27, 31.10

Спадар Зяноне! Верю в то, что вы уехали (вернее, на время лишь отъехали) только для того, чтобы с триумвом вернуться. Туда, где ваш настоящий и исконный Дом, где лежит ваша мама, где живут ваши однодумцы, где очень много дел и забот.

Веник сломать можно только , если его разобрать и по одной тростинке.
Если веник собран воедино, то побробуйте его сломать. Не получится.
Приходит время время беларусам собраться воедино!

Reply
-3 +
Litvinka, 2:16, 1.11

Хорошо давать ценные указания и обвинять в тяжких грехах невиновных из-за надежного кордона! Что плохого в том, что будет памятник польским офицерам, расстрелянным по приказам тех же палачей, что и гражданских людей, в Курапатах? Тем более, что там наверняка были, в основном, белорусы. Ведь не напрасно их оставили здесь на расстрел. Кто изучал историю, знает, что всех католиков-белорусов большевики записывали поляками. Посмотрите переписи населения хотя бы 1924 года. Господин Поздняк, пора бы вернуться на Родину и защищать таких стойких молодых людей, как Дашкевич, которого гнобят власти. А вы даете о себе знать таким не подобающим образом. А мне казалось, что вы можете сплотить нацию........................

Reply
-2 +
Litvinka, 2:22, 1.11

И кого же вы называете в данном случае палачами? Общество Мемориал? Кузнецова? Он здесь, а вы? Не понимаю.......

Reply
-8 +
Дианов Вячеслав, 3:34, 1.11

Зря тут многие радуются, что Позняк Дмитриева назвал сексотом. И хвалят Позняка. Завтра Позняк с таким же каменным лицом скажет что сексот - Санников. И вы будите его клеймить. И оправданно, клеймить.
Позняк говорит только в угоду своих интересов и правды в его словах нет.

Reply
 
Write your comment
E-mail won't be published