27 лiпеня 2024, Субота, 15:10
Падтрымайце
сайт
Сім сім,
Хартыя 97!
Рубрыкі
Каментары 61
+122 +
gary, 16:10, 21.02

а што здзіўляцца - беларусы і самі лічаць лукашенкаўскую беларусь варожай да беларусаў

Адказаць
+44 +
Маргарита, 17:44, 21.02

Если бы не Полк Каліноу́скага так украинцы вообще бы к Беларусам относились крайне негативно...
Благодаря сипатому существу по фамилии лукашенко, по прозвищу Валет Шкловский

Адказаць
+38 +
Егерь, 16:15, 21.02

Враждебная для Украины не Беларусь и беларусы , враждебная для Украины - хунта лукашенко - которая зазватила власть в стране, сдала ее под масковию и превратила население республики в сплошное тюремное Гетто!
Украина сама в этом виновата,что все годы заигрывала с этим лукашенко и неподдержали наш народ в 2020 году, как наши настоящие патриоты Беларусь - поддерживают и защищают Украину ценой своё жизни против этих двух фашистских маньяков!

Адказаць
+16 +
тимка, 16:23, 21.02

А чего минусуете человека? Все правильно написал.

Адказаць
+35 +
Виктор, 17:01, 21.02

на полит уровне Украина не признала шкловскую гниду после 2020 президентом, а до этого момента в силут того как шкловской курашчуп не признавал Крым рабзейским - все выглядит прилично с точки зрения политики..

а что до простых граждан Украины на счет 2020 года так собственно наши внутренние дела это наше дело только как их решать.. они могли только посочувствовать..

и я бы тоже назвал Украину варждебной если бы с их территории они начали шпулять сюда ракетами без повода и объявления войны.. но факты говорят что даже сейчас, после всего что они получили с нашей территории, они не собираются отвечать на это. думаю что это нужно ценить и с пониманием относится к их негативу в нашу сторону.. купить битум у диктатора калхозника это одно, а получить сотни и тысячи трупов включая детей - другое..

Адказаць
-9 +
Ого, 17:26, 21.02

на полит уровне Украина не признала шкловскую гниду после 2020 президентом

Да ладно? ))

Адказаць
+22 +
GT, 18:40, 21.02

Что "Да ладно?" Учи матчасть. Те, кто здесь пишут, считают себя великими знатоками Украины и ее политики. В реальности не знают и не понимают элементарных вещей.
Цитую українську Вікіпедію: "Після виборів 2020 року його (Лукашенка) легітимність не визнає Європейський Союз, США, Велика Британія, Канада, Україна та низка інших держав з 23 вересня того року".

Адказаць
+41 +
Скептик, 16:18, 21.02

Так, так, пане Єгер. Все мали б зробити бандерівці. І Крим не вберегли, і донбас... Тепер от ще й за поневолення Білорусі нас затавруйте. Ми свого хазяйствєнніка повалили... а ви свого?

Адказаць
+31 +
www, 16:25, 21.02

На майдане кто погиб первым, не напомните? Сколько активистов-беларусов поехали помогать вам? Сколько сейчас за свободу Украины воюет и погибает? А от вас не надо было сюда никого присылать, просто надо было присоединиться к остальным странам по санкциям.

Адказаць
+14 +
Скептик, 16:54, 21.02

Ніхто не применшує роль окремих особистостей, але вийшли десятки тисяч і вщяли до рук камені і погнали узурпатора. Відбивали своїх, щоб омонівці не забирали. Та й українців багато воювали, наприклад в Чечні на боці вільних, проти рашні. Я кажу, що першість у визволенні Білорусі належить білорусам, а допоможуть інші народи.

Адказаць
+24 +
gary, 17:02, 21.02

спачатку САМІ перамажыце у сваёй краіне, зрабіце беларускую уладу, а потым ківайце на іншых і запрашайце да сябе! Хачу вам прыгадаць, што калі Беларусь была больш меньш беларускай то украінцы прыязджалі і удзельнічалі у мітынгах - прыгадаю Чарнобыльскі шлях у 96-м у Менску калі УНА-УНСО у першых шэрагах перакульвалі ментаўскія машыны і разбуралі амапаўскія рады ! замест таго каб шукаць вінаватых у сваіх праблемах паглядзіцеся у люстэрка і запытайце беларусаў хто, дзе і чаму быў калі трэба было яшчэ у 90-я стаяць на плошчы, абіраць сваю беларускую уладу і змагацца за сваю беларускую уладу ! можа тады і не прыйшлося бы сёньня тысячам беларусаў хавацца ва Украіне і аддаваць за яе жыцця !

Адказаць
+35 +
Лявон , 16:29, 21.02

С российской армией на белорусской земле увы, шансов не было. Просто бы перестреляли всех активных как зайцев. Беларусь де факто под российской оккупацией с 1996.

Адказаць
+9 +
Скептик, 16:56, 21.02

В Києві майданівців також стріляли, в тому числі і москалі. Люди гинули, але не здавалися, не розходилтся цілу зиму, а не так, на вихідних, взявшись за ручки.

Адказаць
0 +
Виктория, 19:33, 21.02

Лявон, а разве российские войска появились в Беларуси уже в 2020-м?

Адказаць
+19 +
BDFY, 16:59, 21.02

СКЕПТИК, 16:18, 21.02
Так, так, пане Єгер. Все мали б зробити бандерівці. І Крим не вберегли, і донбас... Тепер от ще й за поневолення Білорусі нас затавруйте. Ми свого хазяйствєнніка повалили... а ви свого?
==
Не надо гнать на беларусов!
Если вы такие правильные, то почему 73% из вас в 2019 проголосовало по приколу за ЗЕ и теперь ЗЕ творит как Сталин перед ВМ войной, когда он расстрелял или посадил в тюрьмы цвет Красной Армии?

А вы даже не рыпнулись, когда ЗЕ снял Залужного и его команду, и поставил послушного сырка на его место, который вывел войска из Авдеевки, за что поплатился, среди всего прочего, Залужный?

Адказаць
+17 +
Киянин , 18:25, 21.02

Годі вам вже сваритися, зараз 2024 рік, ситуація вже інша , помилок наробили і українці і білоруси.
Білоруси, що ви очікували від українців , коли "українці" обрали у президенти Зеленського та його квартал у Верховну Раду ?
Для чого зараз взаємні обрАзи та звинувачення ?
Тут виникло інше питання - ЩО нам разом робити з кремлівською потворою ?

Адказаць
-4 +
Скептик, 19:41, 21.02

Не слухайте пропаганду BDFY, Зеленському до Сталіна, як мідному чайнику до іржавіння. Ти сам що робив би? Повідкривав би кордони? Зняв би всі обмеження? І до чого тут Залужний? В Україні немає культу особистості. Команда середняків завжди перемагає одну найкращу зірку. При всій повазі до Залужного, але він не месія, він не може розвести води морські, не може нагаманити більше зброї і його ніхто не відсторонив від служби. Армії потрібне перезавантаження. Час покаже, чи це було вірне рішення. Ну і у вас стара методичка, зараз вже модно звинувачувати Сирського за ПІЗНЄ виведення військ з Авдіївки. ЦИПСО працює і ви його частина, бо поширюєте той бруд. Наша влада така, яка є, ми її достойні, як і ви своєї. Але ми свою обрали самі, а ваша вас не питала.
Переможе не Залужний чи Сирський, переможе український народ.

Адказаць
+6 +
Марта, 20:25, 21.02

Так скоро конец полномочий Президента Зеленского, это произойдёт 31,03,2024 но у нас война и Зеля всеми фибрами будет пытаться обойти Конституцию Украины, мол что в военное время выборы проводить нельзя.

Адказаць
+22 +
Сэржант грыцько, 16:19, 21.02

А когда Вы бензин без мочи от троянского Ишака в свои авто с радостью заливали ,то всё было гуд ? Та мне конкретно гадости в мой чистый фэйс все мои друзI говорили шо я ни хера не понимаю в жизни и Нам бы Українцям такого батьку ! Шо не так ? А шас проценты ужо не за батьку ? Ой,а де Ваши очI були ?

Адказаць
+5 +
Віктор , 20:50, 21.02

Ну Ваших друзів з України Вам потрібно замінити,бо вони,або м'яка вата,або просто відстало розумові люди ,тому ,що як може подобатися Ваш придурок лукашенко,моє коло знайомих і друзів просто ржало з нього,з його примітивізму і неосвідченності.І повірте я бачив таких людей які не проти були ,щоб їми керував лукашенко -дійсно примітивні люди,нажаль тільки за рахунок війни їх погляди змінились.

Адказаць
+1 +
Димон, 9:20, 22.02

Ой тут ты неправ, сколько с украинцами не говорил до 20 го года, так он им хороший был особенно когда все по полочкам разлаживал, а теперь видишь додумались. Только вот плохие у вас как всегда беларусы

Адказаць
+44 +
Укр, 16:44, 21.02

Нам ,украм потрібно не разраховувати на запад ,та скаржитися ,шо нема зброй,а запитати самих сэбэ-ЧОМУ УКРОБОРОНПРОМ НЕ ПРОіЗВОДИТЬ Досі потрібну зброю за 10 років війни? А премогти москалів ми можем тількі разом з білорусами,як це було завжди

Адказаць
+39 +
BDFY, 17:01, 21.02

УКР, 16:44, 21.02
Нам ,украм потрібно не разраховувати на запад ,та скаржитися ,шо нема зброй,а запитати самих сэбэ-ЧОМУ УКРОБОРОНПРОМ НЕ ПРОіЗВОДИТЬ Досі потрібну зброю за 10 років війни? А премогти москалів ми можем тількі разом з білорусами,як це було завжди
==
Плюсую УКР 16:44, 21.02 !

Адказаць
+11 +
Це правда., 18:29, 21.02

Підтримую !
"Наша" влада не готувалася до війни, а навпаки, брехала нам в очі про те , що нам нічого не загрожує. Про зброю я взагалі промовчу.
Ось ми і отримали те, за що голосували.

Адказаць
+1 +
Димон , 9:22, 22.02

Ну так мы в 95 м тоже проголовали за как скажем более нейтрального и получили что есть. Ребята достаточно одной ошибки на всем пути и будет полнейшая задница

Адказаць
+3 +
GT, 19:01, 21.02

"ЧОМУ УКРОБОРОНПРОМ НЕ ПРОіЗВОДИТЬ" - взагалі то він ВИРОБЛЯЄ те, що треба, і в такій кількості, в якій наразі може. Далі буде більше.

Адказаць
+29 +
Серьезно?, 16:49, 21.02

Вы же сами еще лет 5 назад говорили - нам бы такого президента, когда белорусы на такое заявление у виска пальцем крутили.

Адказаць
+18 +
Что за, 17:05, 21.02

Завидовали, потому что оценивали по внешней обложке - есть работа, какой-то "порядок" (хз что под ним совки подразумевают). Внутренние дела? От этого как правило все далеки в других странах..Если с сравнивали дубинки белментов с беркутовскими на Майдане, наверно по-другому бы говорили. И лука себя 5 лет назад вел дружественно (внешне), пока не наступило 24.02.2024.

Вообще такие статьи для срача между белорусами и украинцами.

Адказаць
-6 +
Ппп, 18:32, 21.02

Ей богу ведёте себя как ребенок. Не верю.

Адказаць
+15 +
Стоп !, 18:32, 21.02

Погоджуюся з Вами.
Українці та білоруси , припиняйте вже цю сварку !
Кому вона піде зараз на користь ?
Чи нам геть немає чим зайняти себе ?

Адказаць
+6 +
Укр, 21:29, 21.02

Я теж,не розумію..нам немає що ділити...Хіба на рівні,що хтось колись сказав..Виглядає по дурному.Україна велика країна,можливо хтось і захоплювався лукою,в моєму оточенні не було таких.А зараз вже немає таких взагалі.Що знову не так?

Адказаць
+9 +
Harry, 17:05, 21.02

так і крутіте 30 лет, а еслі бы у украінцев такой презідент случілся то через год уже болтался бы на гіляке - в этом і разніца, поэтому украінцы могут себе позволіть ошыбаться, потому что умеют ісправлять ошібкі і нікого вокруг не обвінять

Адказаць
+6 +
Виктор, 17:06, 21.02

это означает что пропаганда калхозников работала умело и хорошо.. напомню что до войны там была куча тех же прокацапских телеканалов транслировавших преимущества рюззкого мира.. это издержки демократии..

Адказаць
+14 +
Makhno, 17:26, 21.02

Ну так 11 лет Украиной руководил уголовник рецидивист со статьей изнасилование. Ну народ же нашел в себе силы убрать его. Хотя лучше было не дожидаться три года а зразу его прибрати коли він Севастополь кацапам віддав...щоб потім кров'ю вмиватися. Прогавили момент...а потім дали гаду час щоб у нього з яйця три голови виросло. Щоб якийсь гад сидів на шеї по 30 років це нонсенс в Україні. Це Азія і Африка якась.

Адказаць
+37 +
Хватит, 17:05, 21.02

Хватит собачиться, украинцы сейчас обороняют весь мир от фашистских гадин- путина и ллукашенкои отдают за это большую цену - жизни своих людей, и Победа Украины- будет победой Беларуси и над синепалой гнилью т.к.белпрусы тоже обороняют Украину. Полк К.Калиновского! А вся эта брань только на руку фашисту путлеру и психопату мудищеву.

Адказаць
0 +
Димон , 9:24, 22.02

В отличии от нас у вас есть союзники, хоть и корявые, у беларусов нет союзников.

Адказаць
+23 +
Ufford, 17:06, 21.02

Беларус. Мой вораг лука і ўся ягоная кодла разам з Масковіяй.

Адказаць
+2 +
Егерь , 17:07, 21.02

Тимка .....
Пусть минусуют!😄 Это их маркер совести и способности признать правду!

Адказаць
-10 +
GT, 19:24, 21.02

Да нет, то, что вы пишете - это маркер вашей совести. Ваши претензии к Украине идиотичны. По большому счету, абсолютно все равно, что о нас думают соседи до тех пор, пока от этих соседей не исходит реальная угроза и/или агрессия. А она таки исходила от вас к нам, а не от нас к вам.
И уж простите, но не украинцам отстаивать права беларусов в Беларуси. Украинцы отстаивают свои права и свободы последние 20 лет. И именно поэтому сюда приезжают именно свободолюбивые беларусы, потому что понимают, что, помогая нам, они помогают себе. Об этом, кстати, говорит и полк Калиновского.

Адказаць
+27 +
BDFY, 7:35, 22.02

GT, 19:24, 21.02
Да нет, то, что вы пишете - это маркер вашей совести. Ваши претензии к Украине идиотичны. По большому счету, абсолютно все равно, что о нас думают соседи до тех пор, пока от этих соседей не исходит реальная угроза и/или агрессия. А она таки исходила от вас к нам
==
Вы уровняли меня, простого беларуса и, вообще беларусов, с лукой и его шоблай.

Это не мы разрешили оркам напасть на Украину с территории РБ.
Улавливаешь разницу?

Адказаць
+2 +
Димон, 9:26, 22.02

Тогда сдавай все подарочки от союзников, всех не украинцев на войне нахрен и посмотрим чего вы стоите на самом деле

Адказаць
+20 +
Тема, 17:13, 21.02

Оккупационная власть всегда враждебна и для соседей, и для граждан страны под оккупационной властью. Но надо всегда разделять власть и народ. Беларусы решились сместить эту оккупационную власть, но шариками и цветами ее не свалишь. В Украине кровью отстаивают свою землю.

Адказаць
-40 +
дэм54, 17:23, 21.02

"когда земля была тёпленькой и по ней бегали мамонты..." о Белорусии ещё никто не знал...
В Украине работала белорусская сеть заправок, догадайтесь - откуда они возили топливо? Топливо было не дорогим и чуть лучше по качеству, чем из Кременчуга. Заправлялись Камазы и жигули - это топливо для них. Моя машина "кушать" это отказалась.
На фоне воровки Мадам Ю и уголовника Януковоща, Лукашенко выглядел поприличней. Так что вас не обманывали, так и было. Мы решили исправить положение, и получилось то, что получилось. Мы и с Зе промахнулись... и что, исправим.

Адказаць
+22 +
BDFY, 17:30, 21.02

ДЭМ54, 17:23, 21.02
Мы и с Зе промахнулись... и что, исправим.
==
Почему за Залужного не вступились?
А то всё больше на словах вы такие правильные, а беларусы у вас такiя сабе недарэкi....

Адказаць
+6 +
Українець , 18:37, 21.02

Как мы можем заступиться за Залужного, если мы большинством выбрали Зеленского ?!
Подумайте логически.
Смотрите в корень !

Адказаць
-20 +
Українка, 21:39, 21.02

Повна некомпетентність і нерозуміння ситуації з Залужним і заступництвом за нього,я думав ,що це просто елементарно але...Так от Армія це цільний налагоджений організм де немає поняття симпатії та популярності на рівні наказів,а саме не прохання і не рейтинги керують в армії,а елементарні ,може і не зовсім адекватні ,але накази.Зеленський верховний головнокомандувач ,посада генерала Залужного була головнокомандувач він підпорядковувався верховному.Верховний надає наказ головний повинен його виконати і на цьому крапка,а безглуздий це наказ чи навпаки розумний ,це в структурі ЗСУ тільки розмови в кірилках.З невиконання наказу починається розпад дисципліни і як наслідок,армія де невиконання наказів трапляється приводить до зменшення боєготовності.І саме основне Залужний як кращий з генералів,що знає історія в 21 столітті ці речі і наслідки розуміє як ніхто.

Адказаць
+2 +
Ed, 23:12, 21.02

К зеле претензий и без Залуужного.вагон ималенькая тележка,но в странеВОЙНА.и любаябуча на руку оркостану

Адказаць
-2 +
сержа❗, 17:35, 21.02

К сожалению но ещё и из-за недалёкости зе украинцы перестали видеть в нас союзников, считаю что виновен в этом только паяц зе. Только после марта 2022 когда зе выступил , украинцы перестали видеть в нас друзей

Адказаць
+13 +
Запевняю !, 18:57, 21.02

Ні , це не так !
Велика частина українців не слухає Зе-команду , яку очолює Єрмак-масковський.
Білоруси були, є, та завжди будуть друзями для українців !
А "ябатьки" є і у вас і у нас , треба дивитися правді в очі.
Не хвилюйся , друже Серже , нас не посварить жоден Лукадрищ, жоден ЗЕрмак.
Запевняю вас, сябри наші.

Адказаць
+12 +
Юрась, 17:54, 21.02

Не надо путать страну и государство. Это разные понятия. Государство - это власть в стране. А она захвачена силовым методом. Президент нелегитимен, и все его органы власти также незаконны. Это как в Украине лнр, днр, Крым... всё органы власти в них такие же нелегитимным, как и в Беларуси. Это оккупированные территории. Почему же украинцы не призывают там людей восстать и свергнуть незаконные власти, наверное потому, что понимают, что это невозможно, бо эти восстания потопят в крови. Но беларусы должны. Всем должны.

Адказаць
+5 +
Киянин , 18:41, 21.02

Украинцы украинцам - рознь.
Кто-то понимает ситуацию в Беларуси, а кто-то смотрит в телевизоре Зе-марафон.
Вы поймёте совсем скоро о чём это я.

Адказаць
+10 +
миндовг1, 19:24, 21.02

Лично у меня мнение о господине Зеленском упало ниже плинтуса, после его слов о том, что разговаривать они (власть Украины) будут с тем, кто контролирует территорию Беларуси. Т.е. - с агрофюрером. Очень обидно было слышать это после 2020 года. Прошло немного времени - и с Беларуси полетели ракеты на Киев. Не на тех ставочку сделал молодой юморист.
Но согласен с рассуждением многих украинцев здесь - "годзе спрэчак!" Нас сожрут поодиночке. 25 млн ресурс орков - хватит, чтобы вытоптать кирзачами и Украину и Беларусь. Поэтому - в час Х помогите нам оружием. И будет вам, украинцам, счастье и безопасный север.

Адказаць
0 +
Віктор., 21:10, 21.02

Не вопрос подскажу где взять мы Вам поможем с оружием :
1.Любой ТЦК Украины
2.Рекрутинговый центр полка К.Калиновского.Республика Польша г.Варшава.

Адказаць
+2 +
Васiль, 20:41, 21.02

Так и знал, что письками мерятся начнут под этой публикацией. Когда понятно, кто враг обеих стран.

Адказаць
-22 +
Марта, 21:09, 21.02

Как же гадко читать комментарии опять какие то притензии к Украине, ай да ладно)

Адказаць
+14 +
BDFY, 11:11, 22.02

МАРТА, 21:09, 21.02
Как же гадко читать комментарии опять какие то притензии к Украине, ай да ладно)
==
Не ладно!
К беларусам у вас какие претензии? Ко мне лично и другим простым беларусам? Не легли под росийские танки? Не ловили кошыками росийские ракеты, летевшие из Беларуси в Украину?

Адказаць
+5 +
Укр, 21:17, 21.02

До білорусів,всі адекватні українці ставляться добре.А неадекватні і не є українці-вас цікавить їх думка? Мене ні,якщо що..

Адказаць
+6 +
Хлопец , 21:21, 21.02

Асабіста для мяне ,неяк пох на гэтыя апытанкі ! Я з'ехаў з Беларусі ў Польшчу, ды адразу накіраваўся ў Украіну ,на дапамогу ўкраінскаму народу . Спадзяюсь ,што ўсё будзе добра . Лепей не сварыцесь ,а набліжайце перамогу (валанцёрце ,данацце і г.д)! Слава Украіне ! Жыве Беларусь !

Адказаць
+4 +
Хлопець , 22:23, 21.02

Дякую тобі брате
за допомогу,саме такі як ти і дають надію на те,що не всі білоруси забули,що таке воля і свобода і готові за ці чесноти боротися,а не сидіти в теплому місці і скиглити про долю своєї країни ти віртуально знищувати лукашенківський режим вигадуючи йому міри покарання.Щасти тобі побратиме,бережи тебе Боже..Жыве Беларусь!Слава Україні!

Адказаць
+3 +
Я, 21:29, 21.02

Работа сученка Миши Подоляка.

Адказаць
+3 +
Я, 12:19, 22.02

Беларусы никогда плохо или враждебно не относились к Украине. Ваш и наш (Белорусов) враг лукашенко и его команда.

Адказаць
 
Напісаць каментар
E-mail не будзе апублікаваны