22 декабря 2024, воскресенье, 5:20
Поддержите
сайт
Сим сим,
Хартия 97!
Рубрики
Комментарии 214
+34 +
птн пнх, 18:42, 30.01

А чего Пуйло не под Бахмутом? Дрысливо ему, каблуки мешают.

Ответить
+42 +
сноб, 18:56, 30.01

Кроме этого ему не так сильно нужен пиар.

Ответить
+45 +
Госсекрет, 20:43, 30.01

Вофка-питерский думал тоже поехать, но из-за санкций памперсы заканчиваются. Поэтому боится что даже до окраины Москвы не сможет доехать. Орки люлей таких получают, что вофка-питерский даже от малейшего движения воздуха сразу памперс бежит менять. И это когда он в бункере! А вы хотите, чтобы он до Украины смог доехать - это же ведь почти состав памперсов нужно! Но где их сейчас взять? Поэтому извиняйте - не будет он туда ехать.

Ответить
+46 +
Толя, 21:19, 30.01

Зачем пуйлу памперсы когда за ним постоянно ходит говночерпий с чемоданом для фекалий скрепного сцарька. ( это не выдумка, это действительно так, поюзайте в инете)

Ответить
+22 +
Устаревшая инфа!, 22:56, 30.01

В чемоданчик - это когда он по своей воле ходил. А сейчас уже не то время - страшно ему уже. Поэтому чемоданчик не успевают донести в 99,99 процентов. Вот и приходится ему теперь только в памперсы испражняться. Но раз в несколько месяцев бывает и праздник - получается и в чемоданчик сходить.

Ответить
+4 +
Мар'ян, 21:33, 30.01

Выдатна, Зянон Станіслававіч, ведае што рабіць.Украінцам пасля яго візіту ўжо немагчыма стане пераводзіць стрэлкі на баязлівых беларусаў. З беларусамі і іх інтарэсамі трэба будзе лічыцца.

Ответить
+5 +
Марта, 1:06, 31.01

Лідер білоруської націоанальної опозиції Позняк відвідав позиції Полку Калиновського в Бахмуті.
Гарячу точку фронту україно-російської війни – фронтове місто Бахмут на Донеччині – відвідав багаторічний лідер білоруської націонал-демократичної опозиції Зенон Позняк.
Про це в понеділок, 30 січня, повідомляє Полк Калиновського, в гості до якого приїхав 78-річний політик.
Полк оприлюднив фото, на яких Позняк позує біля визначних місць Бахмута, які пошкоджені артилерійськими обстрілами росіян.
Довідка. Зенон Позняк, 1944 р.н.—один із засновників Білоруського народного фронту “Відродження”, голова Консервативно-християнської партії—БНФ.
Онук відомого білоруського діяча у міжвоєнній Польщі Яна Позняка. Був науковим працівником Інституту історії.

У 1990—1995—депутат Верховної Ради Білорусі. Брав участь у президентських виборах 1994 р.
Після початку лукашенківських репресій (із 1996 р.) емігрував до США. Залишається одним з очільників білоруської національно-демократичної опозиції в екзилі.

Ответить
+34 +
Игорь, 21:26, 30.01

Так щекасто каблукастый ботекс войну ради пиара и начал что бы поднять упавший рейтинг и с новой силой грабить Россию но, облажался по полной и закончит как каддафи с ломом в тылу, или как хуссейна, мокрого, вонючего, дрожащего пуйлишку вытащат из канализации и повесят.

Ответить
-6 +
Че буратор , 19:56, 30.01

Не слушайте русню, об'еденяйтесь с Зянонам ⚪🔴⚪

Ответить
-9 +
Предатели, 20:04, 30.01

Вокруг кгбэшно-фсбэшная политическая агентура.
Вот Позьняку верить можно.
Он настоящий беларус, не предаст и к победе приведёт !

Ответить
-49 +
Кушаль, 21:44, 30.01

Ціханоўскае, даруйце за параўнанне, але гэта поп-зорка аднаго сезону, а Пазняк ну гэта як Роберт Плант. Ціханоўская і офіс толькі языком шмат, а па справе іх вага імкнецца да нуля і на Захадзе гэта у́жо пачалі бачыць.

Ответить
-46 +
putin z dupy kurvy , 23:36, 30.01

И не дали ни слова промямлить, ни цветочки положить на праздник 160летия восстания Калиновского в Варшаве. Всю шайку в полный игнор. Надо было видеть как котлетница тикала к машине с таким-то позором.
Похоже европейцы начинают понимать что это за офис и кто его направляет.

Ответить
+32 +
цук и енг, 0:22, 31.01

Вы видимо не поняли, что не дали не Тихановской, а не дали ВСЕй БЕЛАРУСИ! Причем по требованию офиса Зеленского. Ну что же, продолжайте радоваться этому факту...

Ответить
-39 +
Нт, 9:42, 31.01

Тихановская, как и Лукашенко - это не вся Беларусь. Нечего было подлизываться к Москве и искажать цитаты Кастуся Калиновского, да ещё и в его 160-летие.

Ответить
+9 +
сноб, 0:33, 31.01

Берите выше! Как Би Би Кинг и Джимми Хендрикс в одном лице!

Ответить
-45 +
Карина, 21:51, 30.01

тихановская лучше за гранты съездит на шоппинг куда-нибудь, даже средства личной гигиены дама не в состоянии купить, на полном содержании от ЕС находится, да и работать не пойдёт.

Ответить
+27 +
Чалавек з лесу, 1:59, 31.01

Цiханоўская якраз - легiтымна абраны прэзiдэнт, таму на Захадзе мае уплыў. Праведзем яшчэ адныя выбары, а пакуль яна прадстаўляе афiцыйную ўладу.

Ответить
-37 +
Дурню з лесу, 8:29, 31.01

Бязглуздыя доўбні лічаць Ціханоўскую прэзідэнтам !
А яна толькі праз год пачала ціўкаць, што прэзідэнша, калі атрымала шыкоўнае топавае адзенне і шыкоўнае ўтульнае жыллё хатняй прынцэсы.
Ябацькам лукашэнка прэзідэнт, доўбням - Ціханоўская, і толькі ў беларусаў няма прэзідэнта.

Ответить
-37 +
Помним всё , 9:50, 31.01

В 2020м она признала победу Лукашенко, отказалась проводить инаугурацию. Кинула людей. А в конце 2022го вдруг придумала себя называть "президент-элект".

Ответить
-4 +
Орку з балот, 8:59, 31.01

Беларусы добра спать, оркі ў каментары зноў залезлі 😱⚡

Ответить
-35 +
Нт, 9:48, 31.01

1. Не может быть "легитимно выбранного президента" на сфальсифицированных псевдовыборах.
2. Накакого влияния Тихановская на Западе не имеет: в 2022м году она совершила 90 международных встреч с западными политиками и за эти 90 встреч не подписала ни одного документа ни с одним из них.
3. Какие "ещё одни выборы" вы собрались проводить под российской оккупацией, с российскими войсками на территории Беларуси? По лукашенковской диктаторской конституции? Чтобы посадить на шею беларусам очередного вечного диктатора?

Ответить
-17 +
Жыве Вечна Беларусь!, 21:37, 30.01

Малойца, сапраўдны лідар нацыі.

Ответить
-23 +
lukakaka, 22:13, 30.01

Толькi ЗЯНОН!!! Ён ведаў пра вайну i пастаянна аб гэтым казаў! Оркi - гэта вайна!
А мадам ПУцiноўскай - вон з палiтыкi! I шоблу сваю хай прыбярэ!!

Ответить
+6 +
Алесь, 21:43, 30.01

Дакладней усе ведаюць што першай ахвярай забойцы вар'ята лукашенко быу́ бы Зянон каб не выехау́ у ЗША у́ свой час ...

Ответить
-3 +
212, 7:49, 31.01

У него столько чемоданов нет.

Ответить
-9 +
Правда , 18:49, 30.01

Интересно послушать Позьняка.
Удивляюсь его прозорливости в отношении России.
Дед конкретно умный провидец и прекрасно разбирается в кознях Москвы.
Рекомендую к просмотру его выступления.

Ответить
-7 +
Субботнікі, 19:03, 30.01

Пазьняк Зянон👍💪

Ответить
+2 +
Базыль з Вызны, 19:03, 30.01

Дзедам можна назваць дуркаватага бульбянога лася. А Зянон- вялікі чалавек.

Ответить
+51 +
сноб, 19:32, 30.01

Позняк - это голова!

Ответить
+45 +
ОСТАП, 20:37, 30.01

Сарказму здеся не поймуть.

Ответить
+30 +
сноб, 20:57, 30.01

Я в курсе.

Ответить
-41 +
Ясь і Яніна, 21:47, 30.01

цiханоуская магла б сустрэцца ужо дзесяць разоу з Калiноуцамi, але па метадычке з мацквы не будзе

Ответить
-47 +
NON SLEEPING, 22:45, 30.01

Луку - в топку. Тихановскую - в топку. Пазьнака - туда же.
Ищите других лидеров. А с этими никогда из д...ма не выберетесь.

Ответить
-12 +
Падтрымліваю Пазьняк, 23:20, 30.01

У Пазьняка ёсць рэальныя дасягненні: Незалежнасць Беларусі, палітычная праграма на пераходны перыяд ад дыктатуры да дэмакратыі Народная праграма Вольная Беларусь, палітычныя структуры.
Ён вопытны палітык, які мае ясныя мэты і пакрокавы план іх дасягнення.

Ответить
+1 +
Д, 21:44, 30.01

Лукашенко не так самих танков боится, как на одном из танков Зенона Позняка.

Ответить
+37 +
Чел, 19:05, 30.01

Рекомендую послушать его, когда он не говорит с трибуны и не даёт в интервью.
Точно также когда-то наслушались с трибуны и выбрали конюха. Результаты видим.

Ответить
-9 +
Трибуна, 19:10, 30.01

Нет разницы, откуда говорит Пазьняк.
Он всегда режет правду-матку !
Искренний и честный человек, отдавший свою жизнь радзиме-Беларуси.

Ответить
-15 +
Интервью, 19:25, 30.01

Пазьняк с Усовым дали большие интервью украинским каналам.
Очень интересно посмотреть.

Ответить
-11 +
Жыве Беларусь 👍💪✌️, 21:45, 30.01

Калі не сорамна за Сапрау́днага Лідара!

Ответить
-12 +
Літвін, 12:26, 31.01

відыё завецца

"Зянон Пазьняк і Павал Усаў з Віталем Портнікавым аб акупацыі Беларусі каналу ЕСПРЕСО "Espresso"

Ответить
+39 +
Федя, 20:23, 30.01

На счет "отдал жизнь" - воздержусь от комментария
Пока что жизнь за свободную, европейскую Беларусь отдают Николай Статкевич, Николай Автухович, Алесь Беляцки, Анджей Почобут и еще тысячи тех, кто гниет в гестаповских тюрьмах плешивого. Это еще и те, кто в эмиграции день и ночь не работает, а буквально пашет для Беларуси (Радина и ребята Хартии, например)
Я что-то ничего не слышал о том, что конкретно сделал Пазняк для Беларуси за последние 20 лет. Красивые выступления не в счет.

Ответить
-20 +
Доктор Норман, 21:07, 30.01

Чтобы что-то слышать,надо промыть уши.

Ответить
-16 +
насмешил, 22:56, 30.01

наверное под стол пешком Федя ходил еще, когда Позняк стал лидером от оппозиции.

Ответить
+26 +
Федя, 0:18, 31.01

В 1990-1993 я учился в ордирантуре в Минске.
Поэтому был в курсе "ветров перемен"
И именно поэтому очень удивлен, что, как оказывается, мало некоторым почти 30 лет плешивого. Готовы посадить себе на шею опять кого-нибудь только не плешивого. Любой подойдет. Абы говорил то, что хочется слушать.
К стати. Алесю Белацкому Нобелевскую премию мира дали. Именно за конкретные дела. За Анджея Почобута горой стоит вся Польша. И тоже не за его красивые глаза. Про Позняка я что-то мало слышал.

Ответить
+19 +
ТАК И ЖИВЕМ, 8:35, 31.01

ФЕДЯ, 0:18, 31.01
Вы правы. Люди очень плохо усваивают уроки жизни.
К сожалению, "История повторяется дважды, сначала в виде трагедии, потом в виде фарса"

Ответить
-18 +
BDFY, 8:49, 31.01

Федя, 0:18, 31.01
==
Хведя, сьел медведя....

Ответить
-20 +
dth, 11:45, 31.01

ФЕДЯ, 0:18, 31.01 Вы очень отсталый человек, если не слышали про Позьняка, вся Беларусь гудела тогда, когда вы учились в университете.

Ответить
+21 +
LEFA, 16:47, 31.01

Гудеть-то гудела. Но по вине самого Пазьнака весь гудёж ушёл в свисток.

Ответить
+12 +
ТАК, 19:25, 30.01

А ён вывучаў гісторыю. Ведае статыстыку так бы мовіць.

Никогда такого не было, и вот опять! - гэта вельмі пра імперскую расію.

Ответить
-21 +
Дурню маскалю, 19:33, 30.01

Зянон гісторык па-адукацыі іпрацаваў шмат год.
Курапаты ён высветліў.
І вас, маскалей паганых выкрыў як ворагаў свету.

Ответить
+7 +
Мiкiта, 21:41, 30.01

Пра жахлiвыя зьверствы маскалёу супраць мiрнага насельнiцтва у Чачэнii, Сiрыi, ва Украiне дасканала распавядаюць у
апошняй праграме рускай Радыё Свабода "Археология" интервью"

Ответить
+1 +
Слава Україні, 21:49, 30.01

Выдатна, Павага👍👍👍

Ответить
-9 +
вясковец, 20:28, 30.01

Пазьняк не "умный провидец", разумны, граматны палітык і сапраўдны патрыёт Беларусі! Жыве Беларусь! Слава Украіне!

Ответить
+3 +
Пагоня, 21:06, 30.01

Вам бы быть таким "дедом".Он одтянут и энергичен,голова работает чётко,точно формулирует мысль.А на некоторых 40-летних посмотришь-мама дорогая,ему на пенсию пора.

Ответить
-38 +
Лявон , 21:48, 30.01

Круты мужык! Лідар не на словах і не за еврагранты.

Ответить
-43 +
Нестеров, 21:36, 30.01

путинских консерв "офис Светы" в Украине не нужны, своих консерв мацковских ещё пруд пруди, работы не початый край по выявлению в Украине

Ответить
+7 +
*/*, 18:49, 30.01

Этот дедуля еще задаст перцу. 78 лет ему.

Ответить
+21 +
Бидон, 18:59, 30.01

Так а Байдену сколько ?

Ответить
+7 +
Жыве Беларусь, 19:02, 30.01

Зянон наамного моложе выглядит чем лукашенко

Ответить
+24 +
Базыль Вызны, 19:19, 30.01

У далёкіх 90- х, калі Літва атрымала незалежнасць, першым Прэзідэнтам краіны быў выбраны спадар Адамкус, якому якрпз і было нна той час 78 гадоў. І выбіралі яго ж і на другі тэрмін. Але, галоўнае, што Адамкус яшчэ ў 40- я ваяваў супраць саветаў , а пасля, ратуючыся ад нквдзістаў, з’ехаў у эміграцыю. І жыў за мяжоў больш за 40 гадоў. І літоўцы не пабаяліся выбраць яго. Так што трэба будзе і нам пахерыць “ законы” лукі, што кандыдат у Прэзідэнты павінен апошнія 15 гадоў абавязкова жыць у Беларусі.

Ответить
+3 +
Прэзидэнт, 19:27, 30.01

Пазьняк наогул супраць пасады прэзідэнства и ён не мае намеру на ўладу.
Ён дае шанец маладейшым.

Ответить
-17 +
Алік, 21:47, 30.01

Зянон моц i сумленьне Беларуci ! Жыве Беларусь! Слава Украiне!

Ответить
+23 +
NE, 20:04, 30.01

Дык на першыя прэзідэнцкія выбары не дапусьцілі графа з Канады, хоць і беларус па паходжанню быў. 100% выйграў бы выбары, бо тады яны былі яшчэ сумленныя. І гісторыя пайшла б па другому.

Ответить
+58 +
Подпол, 21:51, 30.01

Пока во власти и силовых структурах РБ заседают и правят рашисты, какого президента не избери - всё одно править будут рашисты. Для де оккупации Беларуси необходимо ликвидировать рашистскую агентуру. Як казау Кастусь Калиноуский: "Тольки тады беларус зажывеш шчастлива - кали маскаля нат табой не буде".

Ответить
-46 +
Вітаўт, 22:52, 30.01

"Тольки тагды беларус зажывеш шчастліва - калі маскаля і офіса Ціханоўскай над табой не будзе".

Ответить
+32 +
груз спал!, 0:28, 31.01

Ну наконец-то мы узнали, что ВСЕ БЕДЫ белорусов - из-за офиса Тихановской!!! Спасибо земляк, что раскрыл глаза! А что усатый, совсем не при делах?

Ответить
-37 +
Помним всё , 10:05, 31.01

Слив актива, протестного потенциала - точно из-за офиса. Мне кажется, офис с усатым в сговоре. Недаром офис посоветовал губопиковца в ЧКБ. Мол, берите его, всё чисто, мы его проверили. А потом куча людей в Беларуси село в тюрьме по сливу этого губопиковца.

Ответить
+8 +
Нт, 10:03, 31.01

Чтобы рашисты не могли пролезть во власть, есть механизм: все чиновники обзязаны вести документацию, проводить заседания, встречи, писать законы на беларуской мове. Тогда России очень сложно заслать своих ставленников, таких, как российский коммунист из РФ Игорь Карпенко (бывший совсем недавно министром образования, а ныне - глава Центральной избирательной комиссии, Ермошина-2), и др.
Да и Москва тогда не может контролировать, что происходит в парламенте, министерствах, какие законы обсуждаются и принимаются.
Зайдите на сайт сейма Литвы. Заседания проходят в прямом эфире. Каждый литовец может смотреть, что происходит. Но русскому человеку абсолютно ничего не понятно.
А у нас что? Кремль может клепать приказы для армии и чиновников прямо в Москве и наши военные и чиновники даже не догадаются, что ими кукловодят из Москвы.

Ответить
+13 +
Петрович, 5:46, 31.01

Первым президентом Литвы после восстановления независимости был Альгирдас Бразаускас. А Адамкус был после него.

Ответить
-43 +
Калиновцы, 18:51, 30.01

Молодцы, Калиновцы!
Они поняли, кто за беларусов, и кто путинская консерва-стерва.
С Поздняком и колиновцами мы точно победим врага.

Ответить
-45 +
Бал, 18:52, 30.01

А Тихановская с Вечарком и Лебельком(Раймоном) только балы и рауты посещают.
На фронт они не поедут.

Ответить
-30 +
Поправка, 11:27, 31.01

Не Лебельком, а Лебедьком (Раймоном)-агентом КГБ.

Ответить
+4 +
Пазьняковец, 18:55, 30.01

Я даўно сачу за Пазьняком і добра ведаю, што ён разумнейшы палітык, які клапоціцца за Беларусь і інтарэсы яе народа.
Крамлёўцы люта ненавідзяць Зянона, бо бачаць у ім сваю паразу і смерць.

Ответить
+34 +
Чел, 19:13, 30.01

Давно это когда? Если с 90-х в Беларуси, то он был неумным одиозным сумасшедшим. Все карты были в его руках, а он не смог обрести народное доверия. Наоборот, от него шугались как черти от ладана. Он не слышал народ. Делал самые идиотские заявления в самое неподходящее время. Естественно пролетел. Теперь вот пытается выйти из склепа.

Ответить
+8 +
Тролику, 19:19, 30.01

Зянон никогда не менял свою позицию.
Кремлёвцы тотальной пропагандой вымарали его образ в руской грязи неправды и демонизировали его, чтобы протолкнуть своих выдвиженцев Кебича и Лукашенко.
Пазьняк про этот период прекрасно всё объяснил.(желающий послушает).

Только придурки и московские твари продолжают плеваться в него гноем русско-фашистской пропаганды.

Ответить
+19 +
сноб, 19:27, 30.01

Я слушал. И отдал свой голос совку Кебичу. Если бы случилось невозможное и Позняк вышел во второй тур, пришлось бы голосовать за него. Потому что лукашенко для человека хотя бы с небольшим количеством в голове серого вещества - вообще не вариант.

Ответить
+3 +
Маскалю снобу, 19:37, 30.01

За кебича голосовала московская консерва, потому что он открыто лизал зад русским.
Лукашенко притворялся народником-беларусом и тёмной лошадкой.

Протестное голосование против гниды Кебича ( которы просидел до смерти в лукашенсклй палатке) помогло Лукашенко победить.

Ответить
+17 +
сноб, 19:48, 30.01

Если бы я был москаль, я фамилию лукашенко написал бы с большой буквы.

Ответить
+4 +
Че буратор , 19:57, 30.01

Маскалі не граматныя 🤣🤣🤣

Ответить
-26 +
Жыве Беларусь, 21:13, 30.01

Ну выбор московской креатуры Кебича вас хорошо характеризует.Сегодня мы видим результат того,что таких как вы вообще допустили к голосованию.

Ответить
+26 +
VENE, 22:37, 30.01

Ошибаетесь. Сегодня мы видим результат того, что голосовавшие в первом туре за Позняка и Шушкевича не явились на второй тур и тем самым подыграли лукашистам. Результат — победил шкловский совхозник. А ведь Кебич фактически был бы просто временно исполняющим обязанности президента. Могли спасти страну, но... не скумекали.
Кстати, очень хорошо вас характеризует то, что вы пытаетесь уже сейчас кого-то допускать, а кого-то не допускать к выборам.

Ответить
-19 +
Вітаўт, 22:55, 30.01

аб тым хто прасоўваў кукушэнка даўно вядома - кремлеўская кукушка.

Чытайце кнігу Ўладзіміра Мацікевіча "Нашествие. Неизвестная история известного президента" пра спец.аперацыю "Парасон" пра прасоўвання луйка ў прэзідэнты

Ответить
+24 +
READER, 2:01, 31.01

ВІТАЎТ, 22:55, 30.01

Далась вам эта книга... Читал. Задорно написана. Но, как известно, бумага всё стерпит. А что прикажете делать с тем, что видел собственными глазами и слышал собственными ушами? Народ в 94-м реально двинулся умом и массово голосовал за Луку. А так называемая интеллигенция брезгливо проигнорировала второй тур, а теперь выдумывает себе оправдания. С таким "ляхтаратом" никакие хитроумные спецоперации не нужны.

Ответить
-27 +
Зацеп, 11:30, 31.01

Зацепила правда в книге ?
Кремлёвских корчит от правды.
Привыкли жить во лжи, теперь мучаетесь.

Ответить
+23 +
Фронт, 23:05, 30.01

В 1994 мы не бойкотировали 2-й тур, а голосовали "против всех"! Надеялись на срыв и переголосовку чтобы люди отошли от дурмана, одумались...

Ответить
+16 +
No war!, 1:07, 31.01

В первом туре голосовал за Зенона. А во втором придерживался позиции БНФ, хотя и не состоял в нем. Но уже тогда понимал какая сволочь Лукадрыщ лезет наверх.
Уговаривал всех, умолял - не голосуйте за Луку. Ан нет: "Ён жа наш, з народа, ад сахи..." Тьфу, дятлы, теперь локти многие кусают.

Ответить
-22 +
Челу, 19:23, 30.01

Повылазила кремлёвская наволочь снова гавкать на Позьняка.
Ваша брехня уже не интересна беларусам.
Многие понимают, что Позьняк для русских фашистов - смертельная опасность и спасение для беларусов.

Ответить
+26 +
сноб, 20:03, 30.01

Уберите лукашенко и я один вас спасу без чьей либо помощи. Спасателей тут хватает, очередь выстроилась.

Ответить
+29 +
Беларуска, 22:05, 30.01

Я згодна з тым што Пазьняк сапрауды клапоцiцца аб Беларусi ... але не бачу я у яго патэнцiяла абьядноваваць беларусау, а гэта вельмi важна

Дарэчы, а цi падтрымлiваеце вы яго заклiк адмяняць cанкцii супрацi Беларусi?

Ответить
+2 +
Вітаўт, 22:56, 30.01

Заклік быў скасаваць санкцыі супраць беларускага НАРОДА, і ўвесьці персанальныя супраць лукавага драздуна

Ответить
+1 +
Тлумачэнне , 23:02, 30.01

Пазьняк сказаў, што персанальныя санкцыі патрэбныя і патрэбныя санкцыі супраць РФ. Ён супраць эканамічных санкцый, лічыць, што яны штурхаюць Беларусь у Расею. І супраць дыскрымінацыі беларусаў за мяжой, супраць ізаляцыі беларусаў. Бо мяжа з РФ адчыненая і народ апынуўся ў пастцы са зверам без магчымасці свабодна з'ехаць з краіны пры неабходнасьці.
Таксама ён за прызнанне рэжыму Лукашэнкі і яго карнікаў тэрарыстамі.

Ответить
+6 +
Объядновка, 11:33, 31.01

С лукашенком и его тварями никто объединяться не будет.
Дворники, доярки и пастухи стране будут тоже нужны.

Ответить
+3 +
Гэта наша зямля, 19:26, 30.01

"Одіозным і сумасшедшім " Пазняка зрабіла антыбеларуская, лічы пра- расейская прапаганда,
якая займаецца яго цкаваннем ажно з
80-ых гадоў.
Ня ведаю больш разумнага і больш мужнага , прадпачлівага палітыка , які так аддана б.ецца за лепшую долю Беларусі/Вялікай Літвы і яе народа, чым Пазняк

Гэта вельмі добрая навіна, што Пазняк ва Ўкраіне, што побач Павел Усаў і Шчыгельскі, талковыя аналітыкі
Здаецца, пайшоў рух на карысць Беларусі і яе вызвалення ад падвоенай акупацыі.
І гэта адбываецца дзякуючы Пазняку і Вольнай Беларусі
І гэта навіна кажа , што Беларусь і Украіна разам у змаганні з вар,яцкай Расеяй

Ответить
-13 +
вясковец, 20:34, 30.01

Так, Пазьняк быў і ў дзевяностыя патрыётам, а "Чел" як служыў расейскай службе кдб так і сёння зарабляе грошы, пішучы такую бязглуздзіцу...А можа хто і паверыць...Шукай "Чел" дуракоў сабе падобных...

Ответить
0 +
Гэбнюкам, 21:10, 30.01

"Народ" должен слышать Позьняка.Не пора ли,

Ответить
+4 +
Жужа, 20:58, 30.01

Я сачу за спадаром Зянонам з 1994 года. На жаль, тады яшчэ не мела права голасу з-за ўзросту. Спадар Зянон -- сапраўдны беларус! І прыемна бачыць Шчыгельскага разам з ім на фота (калі ня памылілася, то гэта разам з ім спадар Шчыгельскі стаіць, вельмі схожы)

Ответить
-17 +
dth, 12:06, 31.01

Разумные людзі, такія як Шчыгельскі, зразумела, будуць гуртавацца вакол Пазьняка.

Ответить
-5 +
Базыль з Вызны, 19:01, 30.01

Спадар Зянон мае выдатны выгляд. Гэта духоўны волат нашай сапраўднай незалежнасці і адраджэння беларускасці. Галасавў за Зянона амаль трыццаць гадоў назад. Галасую і зараз. Вось чалавек, які выведзе нашу краіну з балота.

Ответить
-6 +
Борец, 19:01, 30.01

Давайте скажем Зянону Станиславовичу большое спасибо за незалежность Беларуси и станем снова его слушать, чтобы сегодня вырвать страну из лап русских фашистов.

Ответить
-37 +
Про свету, 19:03, 30.01

Позьняк интересно расскрывает сущность русских консерв вильнюсклго офиса и газпромовских сидельцев лукашенки.

Ответить
-7 +
Сымон, 19:06, 30.01

Палітык-прарок усё што казау́ Зянон у пачатку 90, 2000, сяредзіна 2000-гг., усё адбываецца зараз і яшчэ адбудзецца. Такіх палітыкау́ няшмат: Джахар Дудаеу́, Барыс Нямцоу́, Валерыя Навадворская

Ответить
+26 +
уважаю демагогов!, 19:16, 30.01

Это да, говорить он прекрасно умеет!

Ответить
+2 +
Анна, 19:27, 30.01

Есть одно "но" - он умеет МЫСЛИТЬ.
Но некоторым нравится сущность, которая говорит 7 часов без перерыва и без использования правого, левого полушария и гипофиза.

Ответить
+13 +
тогда еще одно но, 19:31, 30.01

А можно прекрасно говорить, без использования полушарий???

Ответить
+13 +
сноб, 19:52, 30.01

Конечно! Ротом. Ну, или каким другим местом.

Ответить
-8 +
ааа, тааак???, 20:03, 30.01

Мне вас искренне жаль, если речи "другим местом" для вас выглядят прекрасно...

Ответить
-9 +
нда..., 20:25, 30.01

Прекрасно говорить "другим местом"??? Мне вас жаль...

Ответить
+20 +
сноб, 21:05, 30.01

Я в девяносто четвертом наслушался прекрасных разговоров этим местом. Народу нравилось.

Ответить
-4 +
Тролевану, 19:31, 30.01

У Пазьняка словы не расходзяцца са справай.
Ён паднімаў народ і мае досвід вулічных перамог.
Разумее такціку і мае стратэгію барацьбы з рускімі акупантамі.
Ён ніколі не брахаў, як ваша маскоўскае начальства і не даваў нязбыўных парад.

Ответить
+27 +
разоблачателю, 19:44, 30.01

Что КОНКРЕТНО он сделал для Беларуси за последних 30 лет??? Или вы тоже умеете лишь красиво говорить?

Ответить
-26 +
Ясветке, 19:50, 30.01

Как минимум из-за працы Пазьняка з Беларуси не убежал миллион беларусов и не свершилась орочья оккупация для войны сперва с соседями а после и с оставшимися беларусами..

Ответить
+23 +
ябатьке, 19:58, 30.01

Это все оголтелая "кучЕровщина"! Можно все же КОНКРЕТНО - каким образом благодаря Позьняку "не убежал миллион", и "не свершилась оккупация"? В чем КОНКРЕТНО его работа???

Ответить
+2 +
вясковец, 20:38, 30.01

Чытай гісторыю... Тое што змог зрабіць Зянон Пазьняк вы не змаглі ўтрымаць.

Ответить
+19 +
там пусто, 20:48, 30.01

Ответ понятен - не сделал ничего! ЧТД.

Ответить
-17 +
Кувалда, 21:19, 30.01

Он 30 лет пробивал глиняный горшок имперской пропаганды на твоей голове.Но ты убегал,не давался.Так с горшком и ходишь.

Ответить
-14 +
Вот, 23:27, 30.01

КУВАЛДА, 21:19, 30.01
👍👍👍
Очень точно сказано! Спасибо.

Ответить
+25 +
жене пригожину, 0:33, 31.01

Он 30 лет пробивал глиняный горшок имперской пропаганды
----------------
Скажите господин, какую именно "имперскую пропаганду" он пробил на ВАШЕй голове? Ну просто, что бы сверить исходные и итоговые данные?

Ответить
-17 +
Вітаўт, 23:02, 30.01

Зянон і яго каманда сумелі:

- здабыць незалежнасьць Беларусі
- вярнуць наш шматстагоддзявы герб "Пагоня" якому больш за 500 год
- вярнулі нашу ліцьвінскую мову як дзяржаўную (на жаль, не адзіную дзяржаўную)
- пачалі праводзіць эканамічныя рэформы да рынкавай эканомікі. Я памятаю той час - пачатак 90-х гэта быў уздым. Былі прыняты шмат законаў - аб прыватызацыі і г.д.
- пачалі раскрываць гістарычныя факты (напр. пра рэпрэсіі НКУС у Курапатах)

Ответить
+17 +
еще попытка, 23:37, 30.01

Попробую еще раз повторить свой вопрос - что КОНКРЕТНО он сделал для Беларуси за последних 30 лет??? Возможно вы плохо по-русски поняли. И для вас видимо вся история суверенной Беларуси, состоит из промежутка с 1991 по 1996. Но поверьте, она все же несколько продолжительней, и за это время успело много чего случиться...

Ответить
+1 +
Петрович, 5:56, 31.01

Попробую еще раз повторить свой вопрос - что КОНКРЕТНО он сделал для Беларуси за последних 30 лет???
===
Ответ простой - он остался живым, и продолжал неустанно растолковывать всем, что происходило в Беларуси и что нужно сделать, чтобы вырвать Беларусь из лап мос*алей и вернуть ее в семью европейских народов. Только вот мало кто его слушал. Потому и сидим в жопе.

Ответить
+5 +
Кто на фотке, 19:08, 30.01

С Позьняком Павел Усов и Щигельский ?
Прекрасные сподвижники.

Ответить
+2 +
Политик, 19:13, 30.01

Позьняк никому не лижет сапоги, как другие политпроститутки.
Он принципиален и с Западом, защищая интересы Беларуси.

Ответить
+4 +
hjj, 19:28, 30.01

Толькi Зянон!

Ответить
+18 +
NINO, 19:48, 30.01

Похоже, Жизненный опыт проходит мимо вас, не оставляя ни-че-го...
А ведь давно было сказано: "Не сотвори себе кумира".

Ответить
-22 +
007, 21:21, 30.01

Ага,ваши бы слова,да в уши людям в 94-м.

Ответить
-37 +
Кстати , 23:06, 30.01

Да и в 2020м... Некоторые сотворили себе кумира из политически неграмотной, но жадной до денег и почестей женщины и носятся с ней, как с писанной торбой. В основном в диаспорах за рубежом

Ответить
-20 +
Виктор, 5:57, 31.01

Не переживай за кумира Позняка который восстановил беларускае государство благодаря наличию которого твои дети и дети других беларусов массово не подыхают на войне в Украине. Твой кумир мобилизует твоих детей и под дулами автоматов погонит подыхать на войну.

Ответить
-5 +
azhbeta, 12:17, 31.01

NINO, 19:48, 30.01 Так вы же и сотворили - лукашеночку.

Ответить
+10 +
NINO, 17:31, 31.01

С чего вы взяли? В 1994-м я голосовал за Кебича. Вполне сознательно и обдуманно, так как только у него имелись шансы переиграть колхозника из Шклова.
А лукашеночку сотворили совсем другие люди.

Ответить
+2 +
Фронт, 23:08, 30.01

Лучше Пазьняк, чем никогда!

Ответить
+13 +
Смит, 19:34, 30.01

Зеленский мог бы значительно поднять свой рейтинг у беларусов, если бы нашел время встретиться и побеседовать с Зеноном Позняком.

Ответить
+1 +
Может, 19:47, 30.01

Зеленский всегда в напряге. Молодчина, трудится не жалея себя.
Надежда есть на встречу, но не надо забывать про северный фронт.
Открытая встреча с реальным врагом Лукашенки и Путина даст им козыри для нападения.
Интересы Украины для Зеленского превыше интересов беларусов.
И так в мире ведзе.

Ответить
+12 +
Семён, 6:10, 31.01

Такой же троянский конь, двуличная крыша для рашистской агентуры в Украине как и лукавый предатель в Беларуси.

Ответить
+5 +
Хартийцам, 19:40, 30.01

Подключайтесь хартийцы к Поздняку !
Вместе победим русских фашистов, освободим страну, а уж потом устроим мирные политические баталии !

Ответить
+27 +
сноб, 21:52, 30.01

Поздняк уже подключаться.

Ответить
-13 +
Вітаўт, 23:03, 30.01

Калі ўсім будзе здавацца, што "пазняк", прыйдзе Пазьняк

Ответить
-17 +
azhbeta, 12:21, 31.01

СНОБ, 21:52, 30.01 Что думаете Беларусь у вас в кармане? Ошибаетесь, беларусы за свою страну будут бороться. И никакая ваша контора, к которой, безусловно, вы относитесь вам не поможет.

Ответить
+25 +
Бывший русский, 19:45, 30.01

Дорогая Хартия-97 !

Если бы
Зянон - не распугал своим безумным национализмом лучшую часть т.н. избирателей в РБ в 1994-м, то конюх остался бы ... бы.... на конюшне !

Ответить
-16 +
Бывшему, 19:55, 30.01

Безумный национализм у вас, у русских.
Посмотри в зеркало !

Ответить
+32 +
Dzmicer , 20:14, 30.01

А вот тут я согласен. Если бы Зенон не махал шашкой и проводил бы "мягкую" белорусизацию его бы поддержало куда больше людей...

Ответить
-13 +
Петрович, 6:01, 31.01

Почитайте программу Пазьняка тех лет. Он именно предлагал "мягкую", постепенную беларусизацию, в первую очередь направленную на подрастающее поколение. Но похоже вы программу Пазьняка не читали, а слушали моска*ьскую брехню.

Ответить
+24 +
www, 8:47, 31.01

Про активную, даже сказать агрессивную "беларусизацию" от спадара Зянона и его сподвижников в то время я подтверждаю, и кстати, в качестве общегосударственной мовы продвигалась "тарашкевица". Именно чрезмерный национализм, нетерпимость к рускоговорящим оттолкнула тогда народ от Позняка. Кстати, в то время людей, закончивших десятилетку с белорусским языком преподавания было намного больше чем сейчас. Я не против Пазняка, просто интересно почему он так активизировался именно сейчас, а не в 2020 году.

Ответить
-15 +
И?, 10:14, 31.01

Предлагашь продолжить насильственную русификацию? Что ещё из лукашенкиных методов ты предлагаешь оставить? Красно-зеленый флаг? БРСМ?

Ответить
-13 +
Кремлетролики врут, 11:37, 31.01

Ложь - оружие кремлёвских пропагандистов.
Они брешут про непримиримость Пазьняка по отношению к русскому языку.
Этот же приём они применяют и в Украине, твари лживые.

Ответить
-13 +
Про кремлёвских, 11:53, 31.01

Да, уж они поднаторели во лжи.
Брешут нагло , но эффективно.
Русское быдло потеряло разум и с касками образца 1943 года на пустой голове, прёт в Бахмуте на пулемёты по телам своих одноверцев.

Ответить
+34 +
Лия, 20:32, 30.01

Кто-бы сколько минусов не ставил, но это правда. При всей своей прозорливости он текущий момент понимал слабо. На тот момент в Беларуси было в большей части русскоязычное население, которое не сильно хотело говорить по-белоруски, причём довольно лояльное Москве. Издержки СССР. Надо было предлагать мягкую, а не резкую белорусизацию. Люди побоялись потерять работу, а многие и связи с Россией и главное надо было создать единый фронт, хотя бы с Шушкевичем. Надо было жить в то время, чтобы все это понимать.

Ответить
+20 +
жили, видели, 20:44, 30.01

Так и есть! И теперь за это, нынешние эксперты-патриоты, лепят из него какого-то национального героя, икону и мессию в одном лице!

Ответить
-26 +
ферме, 22:21, 30.01

На ферме ажиотаж.
Все с полным ртом моковского навоза мечут в Пазьняка старые какашки неправды.
Вам идиотам невдомёк что Пазьняк все ваши выперды давно разоблачил и дал ответы на все вопросы и непонятки.
Вам это не надо.
Не захлебнитесь ложью.

Ответить
+23 +
сколько ненависти!, 23:31, 30.01

Где и в чем ложь и неправда? Вы ведь привыкли отвечать ЗА СВОИ слова, верно?

Ответить
-21 +
Ферме, 11:55, 31.01

У вас весь мир перевёрнут с ног на голову.
На белое говорите - чёрное, на зло - благодать.
С ума там у себя посходили,идиоты.

Ответить
+31 +
Makhno, 21:38, 30.01

Шушкевич вообще был мягкий и к соловьеву ездил на программу против жирика. Расхваливал русский народ. Чего ж его не выбрали? Так в начале 1990 ых больше беларусов разговаривали на подном языке чем сегодня. Лука вообще за 30 лет его уничтожил.И сегодня любой Беларускоговорящий будет супер экстремистов. Где тут логика? Надо же жить не сегодняшним днем как тогда " надо рублевая зона. .потому что зайчик дешеаый", а мыслить хотб на 5 лет вперед. Либо отказываться от таких "выборов", потому что люди не готовы еще принимать ответственность за будущее страны. А бехответственным права не дают. Вот к примеру есть план по деоккупации Крыма, где те кто остается и прожили под оккупацией + их дети лишаются избирательных прав на 10 лет. И я в том числе. Я согласен, потому что это правильно. Неправильный выбор в 1994 году коснулся не только беларусов. .но и соседей которые за луку в 1994 году не голосовали.

Ответить
+12 +
Вася, 0:53, 31.01

А тут в рамках люстрации надо будет лишение права голоса всех тараканьих вертикальщикови и силовиков, причем на тос срок что правил агрофюрер. Чем дольше синипалое правит тем на дольший срок поражение в правах подельников таракана.

Ответить
+11 +
Уголовный кодекс, 10:18, 31.01

Это сложно сделать. Проще - по закону. Всех вертикальщиков пропустить через Уголовный кодекс. Нарушил - сел. Там всё написано: кому сколько лет и кому с конфискацией имущества.
Например, членам комиссий за фальсификации выборов - 5 лет тюрьмы.
Таким образом они будут поражены в правах абсолютно законным путём: за содеянные преступления.
Наталья Эйсмонт, например, участие в банде по похищению и убийству людей. Там срок гораздо больше.

Ответить
-1 +
вясковец, 20:40, 30.01

І ты не быў бы "бывшім русскім"...

Ответить
+10 +
Берни Сандерс, 20:55, 30.01

БЫВШИЙ РУССКИЙ, 19:45, 30.01
Не то польто, тутай тебя забанят, не поймут, а где с такими как поговорить , я ХЗ? Я абсолютно с тобой согласен, на фсе 100500!Хоть ты и бывшый:)

Ответить
+24 +
сноб, 21:54, 30.01

Устал говорить, что у Позняка с его программой не было никаких шансов. А про политтехнологов в те времена никто не слышал.

Ответить
+1 +
Ну-ну , 23:10, 30.01

Среди таких пророссийских ватников как вы, у него шансов не было. Зато в Польше, Литве, Латвии прекрасно всё получилось, живут себе спокойно в национальных государствах, говорят на своих мовах и забыли про Рашку как про страшный сон.

Ответить
+15 +
сноб, 0:24, 31.01

Ну, я бы не стал называть себя пророссийским, да ещё и ватником. Но не вам мне говорить, вы даже в абсолютно анонимных чатах боитесь себе постоянный ник присвоить. А что касается Польши и ,особенно, стран Балтии, то они не могут себе позволить жить спокойно ввиду наличия восточного соседа и его диаспоры в их странах.

Ответить
+3 +
Петрович, 6:09, 31.01

Программой Пазьняка было вернуть Беларусь беларусам. Вернуть мову, символы, правдивую историю, память о наших национальных героях, разоблачить мос*альскую пропаганду, уничтожить образ москаля как "старшего брата", и сменить вектор политики с востока на запад. Но к сожалению огромному количеству про-моск*льской ваты в Беларуси в 1994-м году это не понравилось.

Ответить
+3 +
Зита, 22:32, 30.01

Бывших руских не бывает,как и бывших бернисандерсов.

Ответить
+3 +
Иван, 6:43, 31.01

Пипец !!! Стремление беларусов быть беларусами наглые московские оккупанты называют безумным национализмом. Ни Руси ни так называемых русских на территории РФ, заселённой финноугорскими и тюркскими народами никогда не было и нет!

Ответить
+2 +
Літвін, 12:43, 31.01

👍👍👍

Ответить
+3 +
Егер , 19:47, 30.01

Сапраўдны сын сваёй краіны Беларусь!!
Многія лят Вам пан Зянон!!
Заўсёды успамінаю Ваш верш ,а потым і песьню на гэтыя словы - Аве Марыя!!!
Беларусь заўсёды будзе чакаць сваіх падданых сыноў!!!

Ответить
+25 +
Dzmicer, 19:54, 30.01

.
Зенон за границей и в ус не дует.
А люди в тюрьмах.
И говорить, и торговать своим лицом, я бы постеснялся, когда за кратами сидит, как минимум Статкевич и ещё тысячи людей. Поменялся бы с ним местами , тогда и выступай.
Прошло время Зенона.
Где вы были эти 27 лет....

Ответить
-14 +
Сгинь, 20:10, 30.01

Сгинь, московский земляной червяк!

Слушай Зянона, он всё уже объяснил, почему он не в тюрьме, почему не в могиле, почему за границей и почему московиты сволочи и брехуны.

Ответить
+18 +
30 лет слушаем..., 20:35, 30.01

А вы лично, без Позьняка, про "сволочей и брехунов" не догадывались??? Это все его заслуги?

Ответить
+15 +
Тэст не прайшлі , 23:11, 30.01

Калі б вы "ЗО лет слухалі", то каменты бы пісалі па-беларуску. Так што вы хлусіце. Нічога вы не слухалі.

Ответить
+24 +
-, 20:15, 30.01

павезлі дзеду рабіць паліт капітал. Каб ён там не памер у хуткасці, умовы там складаныя.

А колькі ботаў, колькі ботаў набегла. Здаецца ОП прасоўвае свайго кандыдата на пасаду за амераканскія грошы, на яйцах ужо назараблялі на піар кампанію.

Ответить
+4 +
Пытанне , 20:16, 30.01

А дзе былі ўсе вы,
хто пытаецца, дзе быў Пазняк 27 гадоў
Што вы зрабілі для Беларусі/Вялікай Літвы?
Ёсць адказ на гэтае пытанне, "патрыёты"?

Ответить
+18 +
стрелки-стрелки..., 20:30, 30.01

Я правильно понял, что касаемо реальных дел Позьняка за последних 30 лет - сказать нечего?

Ответить
-15 +
Гэта наша зямля, 21:13, 30.01

Ёсць такі канал, Вольная Беларусь, вядзе Юры Беленькі.
Паслухайце, калі ласка, хоць адзін ролік
І не будзеце задаваць дзіцячыя пытанні.
Тое, што робяць палітыкі,
Пазняк, напрыклад, не заўсёды можна памацаць ці патрымаць у руках, ці панюхаць.
Ёсць праца на будучыню,
ёсць праца асветніцкая,
ёсць праца па выкрыванню злачынцаў ,
ёсць праца па вяртанню гісторыі краіны, Беларусі/Вялікай Літвы.
Усю гэту важнейшую для краіны працу робіць Пазняк і Вольная Беларусь
Разумееце?
Дарэчы, Курапаты і Чарнобыльскі Шлях - гэтыя падзеі адбыліся дзякуючы Пазняку ў вялікай ступені

Ответить
+16 +
а на практике?, 21:28, 30.01

Таких "асьветникау" вокруг Беларуси - пруд-пруди! Как вы сами думаете - насколько эта его "праца на будычыню", за 30 лет повлияла на выросшее поколение, на политическую ситуацию в стране, на права человека, свободу, сохранение суверенитета, количество политзаключенных и тд.? Или его великая миссия заключается не в этом?

Ответить
-13 +
124, 21:40, 30.01

Так, яшчэ з Амэрыкі ёсць канал: belarusworld, тамака таксама шмат відэа з Зянонам: і пра Гісторыю, і пра Кдб, і пра вайну ва Украіне, і пра Курапаты

Ответить
+4 +
Бывший руский, 20:07, 30.01

БЫВШЕМУ, 19:55, 30.01
"Капитан, никогда ты не станешь майором !"

Ответить
+19 +
Бывший русский, 20:11, 30.01

DZMICER, 19:54, 30.01
Ен быу у шалаше
! "Чернильцей питался"

Ответить
+2 +
007, 21:28, 30.01

Бывших руских не бывает

Ответить
+7 +
инга, 20:12, 30.01

Навошта вы замест минуса паставили плюс

Ответить
+18 +
цук и енг, 20:13, 30.01

Ну что вы, посмотрите как истинным патриотам нравится, как размечтались они реально вернуться на 30 лет назад...и второй раз ступить в ту же говешку!

Ответить
0 +
Ватанам, 0:39, 31.01

Незалежная дэмакратычная Беларусь пад бел-чырвона-белым сцягам і нацыянальным гербам Пагоня для вас ...?
Ну дык валіце ў Рашку.

Ответить
+8 +
ВЫВОД, 20:20, 30.01

Ну всё... Пропал дом.

Ответить
+17 +
Бывший русский, 20:25, 30.01

DZMICER, 19:54, 30.01
Коллега ! Нас минусуют "озверенки"

Ответить
+1 +
Пень, 20:43, 30.01

Ну и цирк здесь 😄
Да, Зенон не святой. Как и Зе. Как и Невзоров. Ну и что? Что было 20 лет назад, что сейчас — это одно и то же для тупого лукавого. А настоящие умы развиваются и меняются. И в этом смысле Зянон тут сапраўдны прарок Беларусі.

Ответить
+5 +
Гражина , 21:12, 30.01

Была на встречах, слушала, общалась. Самое глааное, к чему он призывает. НЕ ШУКАЦЬ ВОРАГА ТАМ, ДЗЕ ТРЭБА ШУКАЦЬ ПАДТРЫМКУ. ТО БОК, БЕЛАРУС БЕЛАРУСУ НЕ ВОРАГ, НАВАТ КАЛІ ЁН ДУМАЕ ІНАКШ.
Главное - сберечь нацию. Сохранить себя физически. А там, словно трава, примятая сапогом, поднимутся и заколосятся и мова, и самобытность и воскреснут традиции. Пазьняк тоже человек. Он спокойно рассуждает о том, что у него получилось, чего не вышло. Самое главное - на нем нет крови народа. И он совершенно непримирим к "северо-западному краю". И в этом у него много союзников. Ну не хочу я видеть машины с российскими номерами и морды с российскими паспортами у себя в доме! Не хочу! И я этого добьюсь.

Ответить
+15 +
сноб, 0:48, 31.01

И я не хочу. И если у меня появится возможность как в девяносто четвертом проголосовать на выборах, кандидатура Зенона Станиславовича мною будет рассмотрена среди других достойных кандидатов.Но, что-то я размечтался.

Ответить
+2 +
BDFY, 4:27, 31.01

ГРАЖИНА , 21:12, 30.01
...не хочу я видеть машины с российскими номерами и морды с российскими паспортами у себя в доме! Не хочу! И я этого добьюсь.
==
Браво, Гражина!
Давно слежу за вами и ни разу не разочаровался в ваших комментах!

Ответить
+8 +
Амиго, 21:18, 30.01

Совковый народ выбрал к сожалению сладкую ложь и российскую помощь в виде мышеловки а не горькую правду от Зянона

Ответить
-16 +
ян, 21:36, 30.01

Выборы провело КГБ так, как это было им нужно в то время. Я даже и не сомневаюсь, что Лукашенко не прошёл бы по реальным результатам!

Ответить
+12 +
ВУЛЬФ, 2:15, 31.01

ЯН, 21:36, 30.01
"Я даже и не сомневаюсь, что..."

Мало ли кто в чем сомневается или не сомневается. Сомнения - это не факты, а субъективные ощущения. Давайте оперировать установленными фактами.

Ответить
-13 +
Олеся, 22:09, 30.01

Народ никого не выбирал. Предатели из белорусских спецслужб и их ордынские кураторы огранизовали те псевдовыборы и всячески продвигали свою марионетку.

Ответить
+28 +
да ты що, 22:14, 30.01

Пазняк, то , Пазняк сё.

Гэты Зянон, себялюбец и прожектёр, в далёком 1994 году очень помог лу-лу стать первым и вечным презиком. Дзякую табе, Зянон за загубленные почти 30 лет, за тысячи политзаключённых и сотни тысяч эммигрантов. Писал бы ты свои исторические книжки, был бы сейчас главным в АН РБ,

Нехрен было лезть и конкурировать с Шушкевичем.

Шо Зянон, шо Шурыг - два сапога пара и оба кривые.

С исторической точки зрения.

Тьфу.

Ответить
-33 +
Ну-ну , 23:32, 30.01

Вы что-то путаете. Ну или брешете. Первым вечным презиком Лукашенко помогли Лебедько и Чалый. Они были в его команде. Чалый сейчас активно лижет Тихановской. А Лебедько - в её офисе.
Пытаются слепить из неё второго Лукашенко.

Ответить
+23 +
!!!, 0:38, 31.01

И снова про Тихановскую.... Компания однако налицо.

Ответить
-26 +
Тьфуткам, 0:46, 31.01

Сегодня подгорает на кремлеферме у ябатек )))
Пихали нам в лидеры тихановских, газпромовских сидельцев, кгбэшных цапкал и латушек, но хрен что у них вышло.
Потуги бесполезного метания засохших кремлесоплей лжи про Зянона успехов не имели.

Ответить
+16 +
miha, 1:27, 31.01

Тогда всех давайте:
1. Федута - был в команде.
2. Кебич - захотел президентсва.
3. Гончар - захотел компромата на шушу. И нашел "добрасумленнага".
4. Захаренко - Надавал с омонм Позняку по голове когда из верховного совета выносили.
...... Список далеко не полный
хх. Лебедько и чалый - самые мелкие.,

Ответить
-22 +
Факты, 14:03, 31.01

Федута в тюрьме, Гончар и Захаренко убиты. А вот Лебедько и Чалый продолжают лепить второго Лукашенко из Тихановской.

Ответить
+6 +
Петрович, 6:17, 31.01

Первым вечным презиком Лукашенко помогли Лебедько и Чалый.
===
И Гончар, и Захаренко, и Федута. Первые двое быстро одумались, и за это поплатились своими жизнями. Федуте повезло больше, но в конце концов и его упрятали в острог.

Ответить
+3 +
сноб, 0:53, 31.01

Зря вы так. Не было у него шансов, как и у Шушкевича, даже если бы они объединились. Нужно было просто не допустить лукашенко до выборов любыми способами. Всё остальное не имело смысла.

Ответить
-7 +
Беражыце Пазняка, 22:48, 30.01

Каб не Зянон,то i хаты былi б не прэватызаваныя у народа,Бнф дапамагло,дзякуй!

Ответить
+3 +
Мухамор, 23:05, 30.01

Быў пазняк, стаў пазДняк.
Але чуйка ў яго ёсць. Раз выпаўз з пад пячы, мабыць нешта чакаецца. Нешта ён убачыў.

Ответить
+2 +
snake TT, 23:22, 30.01

Неожиданно, сильный поступок ... браво Зянон!

Ответить
+7 +
Изяслав Хайфа, 2:51, 31.01

В 1994 году Шушкевич отказался снять свою кандидатуру в Пользу Пазьняка, тогда бы Зенон выходил во второй тур против Алкашенко, а там всё могло быть.

Ответить
-7 +
ludmila, 4:31, 31.01

Ведаеце я вось многа думала ,чаму у нас беларусау так атрымалася , што мы баимся разумных и тых хто гаворыць нам горкую прауду .И слухаем тых , хто спачатку лье нам мед з алеям у вушу .А так атрымалася што гэта рабили тольки 2 каманды --Лукашэнки и тыя якия называли беларусау"НЕВЕРОЯТНЫЕ" и яны
были прарасейския ...Пра апошних думаю што яны не зусим ведали што их па-чорнаму "используют "--а кали народ стау пад "бела-чырвоны сцяг и идэи Пазняка ", Лубянка "пачарнела " и гэтыя людзи были "кинуты" и аказалися у турмах .Я вось думаю адкуль мог знаць Пазняк аб "гэтай спецаперацыи -выбары 2020 года " и прасиу людзей не удзельничаць у выбарах и казау пра гэта.Так што трэба прыслухоувацца к Зянону (але ен таксама не бог ) и мне шкада людзей патрыетау Радзимы --Статкевича и Сявярынца и Дашкевича и тысяч -тысяч иншых (тым лику Машу-Бабарыку-Циханоускага). Жыве Беларусь!

Ответить
-7 +
BDFY, 9:07, 31.01

LUDMILA, 4:31, 31.01
и мне шкада людзей патрыетау Радзимы --Статкевича и Сявярынца и Дашкевича и тысяч -тысяч иншых (тым лику Машу-Бабарыку-Циханоускага). Жыве Беларусь!
==
Людмiла, які ж Бабарыка патрыёт калі беларуская мова, аснова нацыі, не была для яго на першым месцы і ён выступаў на Еўрарадыё за цесныя сувязі з Масквой?

Ответить
-7 +
Каша, 9:32, 31.01

У вас каша ў галаве.
Вы хочыце адмыць усю расейсеую і еўрапейскую навалач, і паставіць яе побач з Пазьняком, які сапраўдна за беларускія інтарэсы змагаецца.
Расейцы - нашыя ворагі спрадвечныя,
еўрапейцы - свае інтарэсы прапіхіваюць под лічынай сяброў.
Усё так проста.

Ответить
-14 +
Ignis, 7:21, 31.01

Ух, как сильно возбудились кремлеботы!
Боитесь, гниды, что к власти в Беларуси придут националисты. Ну так правильно делаете.
Все, кто "хорошо" отметился при колхозном валете, будут получать дивиденды по полной программе. Все ставленники, жопализы и подмахиватели пересядут в кабинеты с окнами в клеточку. Это будет закономерный и справедливый итог почти 30-летнего колхозно-кацапского цирка.

Ответить
-7 +
Мирон, 7:22, 31.01

Хартии надо больше статей про Зенона Позняка что бы у рашистов пукан рвало.

Ответить
+2 +
алекс, 7:50, 31.01

Синепалый впал в кому, когда узнал про это.

Ответить
+2 +
Петрович, 5:52, 1.02

По-моему, за последние 30 лет так из комы и не выходил.

Ответить
+21 +
Саша, 8:58, 31.01

Неужели у нас, белорусов, никого больше нет в лидеры, кроме этого престарелого диктаторчика, который не признает ничьего мнения, который ненавидит Европу, который готов садить тихановскую в тюрьму без суда и следствия, который не сделал ничего для беларуси , живя за границей 27 лет, проедая гранты? Неужели мы не можем лучше?

Ответить
-10 +
Тутэйшы, 9:27, 31.01

Чаго скуголіш ? Станавіся лідарам !

Ответить
-12 +
BDFY, 13:13, 31.01

САША, 8:58, 31.01

Неужели у нас, белорусов, никого больше нет в лидеры, кроме этого престарелого диктаторчика, который не признает ничьего мнения, который ненавидит Европу, который готов садить тихановскую в тюрьму без суда и следствия, который не сделал ничего для беларуси , живя за границей 27 лет, проедая гранты? Неужели мы не можем лучше?
==
Саша, иди знаешь куда? — Куда не ходят поезда !

Ответить
-22 +
Спакуха, 14:10, 31.01

Будет над вашей Тихановской и членами её офиса и суд, и следствие. Расскажет следствию всё: начиная от того, что она подписала в кабинете Ермошиной и заканчивая НДА.

Ответить
+12 +
Николай, 18:43, 31.01

Зенон остался в истории, но свой шанс упустил, уж почему, неважно теперь. Крепенький такой дедок, вон до Украины проехался! Молодцом!

Ответить
+3 +
Петрович, 6:02, 1.02

Свой шанс упустил не Зянон, а беларусы, которые проголосовали за сипатое колхозное пугало в 1994-м. И теперь сидят в жопе, работы нормальной нет, цены зашкаливают, поехать в отпуск некуда, не так посмотрел на мента - 20 лет расстрела, а еще того гляди бросят на войну в Украину. На себя посмотрите. А Зянон уж со своим шансом разберется.

Ответить
 
Написать комментарий
E-mail не будет опубликован